Så kom de nye data på CBR900rr
Fra : Ukendt

Dato : 12-12-03 01:43

http://www.cbr900.de/frame.html

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
Denne mail er testet af Norton Antivirus

Fra : MKS - 74

Dato : 12-12-03 01:48

On Fri, 12 Dec 2003 01:43:01 +0100, "Per Emborg"
<x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> wrote:

Er det ikke på CBR1000RR,anyways 179 kg tør og 208 kg fuldtanket - det
er jeg godtnok meget _lidt_ imponeret af...

--
-Michael

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-03 02:03

Jo sku da 1000 rr men de har da hentet noget mere end det de lovede , og lad
os nu se når de andre kommer hvad de har i virkeligheden

Fra : MKS - 74

Dato : 12-12-03 02:11

On Fri, 12 Dec 2003 02:03:22 +0100, "Per Emborg"
<x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> wrote:

>Jo sku da 1000 rr men de har da hentet noget mere end det de lovede , og lad
>os nu se når de andre kommer hvad de har i virkeligheden

Klart - Som altid skal vi jo ha' nogle uafhængige data for dem alle og
ha' prøvet dem før man kan drage nogen konklusioner (Yamaha opgiver jo
f.eks ydelsen incl. ram-air),så det varer jo lidt,men umiddelbart
virker det nu alligevel ikke synderligt imponerende.Ydelsen har jeg
ikke rigtig nogle kommentarer til andet end ...nå.

--
-Michael

Fra : PeterL

Dato : 12-12-03 12:52

Jeg må indrømme at jeg var ret skuffet i starten, ikke mindst af vægten, men
de første tests efterlader nogle ret imponerede journalister.
Ben Bostrom giver baghjul til de andre i de første AMA tests, hvor
Kawasakien, sjovt nok, har svært med at hænge på de andre. Men SBK
versionerne og dem vi får mellem benene er jo heller ikke at sammenligne,
men alligevel. Som Fireblade ejer er der vel lidt stolthed at forsvare

-PeterL

Fra : Armand

Dato : 12-12-03 15:33

"Per Emborg" <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> skrev i en meddelelse
> Jo sku da 1000 rr men de har da hentet noget mere end det de lovede , og
lad
> os nu se når de andre kommer hvad de har i virkeligheden

Hvad har blade'n i virkeligheden??
For mig ser det ud til at linkede data er regulær afskrivning fra
importør/forhandler prospekt :-/

Lad nu vinteren eller forårets test(!) vise hvad der er i de nye 1000'ere,
ikke mindst i topfart, som i vid udstrækning beskriver hvad der kan lægges i
asfalten incl. "Ram-air'ens" effekt!

--
Armand.