Andet multimedie
bentjuul 3670
PhotoShop 6.0
Fra : Kim Larsen

Dato : 19-04-01 12:59

Hej

Jeg har noget af et problem med min PhotoShop 6.0.
Jeg har lånt en Olympus digital kamera her fra arbejde, til det er der købt
en diskette adapter, så mem. kortet kan sættet der i, og hente billederne
ind i grafik programmet. Der skal dog installeres et lille program først som
fulgte med adapteren.
Problemet er så at nu når jeg via PhotoShop har hentet billederne ind, så
vil PhotoShop have en diskette hver gang jeg starter programmet, eller vil
lave mig et nyt billede.
Jeg har afinstalleret programmet til adapteren, jeg har været min lange
registrering i gennem og prøvet andre ting, men lige meget hjælper det,
PhotoShop vil have en diskette i a drevet.
Kan nogen hjælpe i denne sag ?

På forhånd tak for hjælpen

Kim Larsen

Fra : Kurt Lund

Dato : 19-04-01 12:21

"Kim Larsen" <klx@dr.dk> skrev:

> Problemet er så at nu når jeg via PhotoShop har hentet billederne ind, så
> vil PhotoShop have en diskette hver gang jeg starter programmet, eller vil
> lave mig et nyt billede.

Jeg har haft nøjagtig det samme problem. Det hjalp at slette Photoshops
preferencefil.

--
Kurt Lund

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-04-01 14:07

Hej igen

Der er noget med at den genskaber sig når man starter programmet op igen,
ik' ?

Kim Larsen

Fra : Thomas

Dato : 19-04-01 13:35

> Der er noget med at den genskaber sig når man starter programmet op igen,
> ik' ?

Jo, den laver selv en ny.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-04-01 07:09

Hej igen

Jeg takker for hjælpen fra jer begge, det virkede og sikke en lettelse