Lettere ombygget CBR900RR
Fra : Ninja Rider

Dato : 08-12-03 21:02

Hejsa

Fandt lige denne:
http://www.sportbikes.dhs.org/Pictures/ca5%2EJPG

Gadvide hvad en synsmand i Danmark ville sige til den!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-12-03 21:03

> Fandt lige denne:
> http://www.sportbikes.dhs.org/Pictures/ca5%2EJPG

flot lavet

> Gadvide hvad en synsmand i Danmark ville sige til den!

ut af min butik! --->

> Mvh Emil

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Fam. Pedersen

Dato : 08-12-03 21:08

han villle sku nok besvime

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 08-12-03 21:12

> Hejsa
>
> Fandt lige denne:
> http://www.sportbikes.dhs.org/Pictures/ca5%2EJPG
>
> Gadvide hvad en synsmand i Danmark ville sige til den!
>
> Mvh Emil
Hej.

Den er faktisk ret fræk, de der 'wave' bremse skiver, er det kun for
udseendets skyld, eller bremser de bedre ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-12-03 21:21

> Den er faktisk ret fræk,

Jeps, ret gennemført.

> de der 'wave' bremse skiver, er det kun for
> udseendets skyld, eller bremser de bedre ?

Det er mest for udseendets skyld.
Hvis bremseevnen ændres, er det nok nærmere til den negative side pga. den
mindre mængde materiale der er i kontakt med klodserne. Når hullerne er så
store som de er i denne skive, kunne jeg også forestille mig at de bliver
noget hurtigere varme end ellers, og måske overophedede lettere.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Claus Rittig

Dato : 08-12-03 21:41

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er mest for udseendets skyld.

Nej.

> [...]
> store som de er i denne skive, kunne jeg også forestille mig at de bliver
> noget hurtigere varme end ellers, og måske overophedede lettere.

Næh, det ligner Braking's Wave skive, og den er efter hvad jeg har læst, ret
god.
Jeg kører med noget lignende på mine to KTM'er (wave-skiver er standard på
KTM fra 2002). På off-roadere har de - udover at kølingen er langt bedre end
på almindelige skiver - den fordel at de modvirker at skidt pakker i
bremsekalibrene.

Rittig

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-12-03 21:38

> Nej.

Hvis du siger det.

> [...]
> standard på KTM fra 2002). På off-roadere har de - udover at kølingen
> er langt bedre end på almindelige skiver - den fordel at de modvirker

Skidt og CBR900 har så normalt ikke så meget med hinanden at gøre.
Men ok, det hjælper vel også en del i regnvejr. - Og så sparer det vægt.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : anders majland

Dato : 09-12-03 10:39

> Skidt og CBR900 har så normalt ikke så meget med hinanden at gøre.
> Men ok, det hjælper vel også en del i regnvejr. - Og så sparer det
> vægt.

Udformninen skulle gøre at der er mindre spændinger i skiven når den
bliver varm - altså udover at det ser godt ud

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : henrik

Dato : 09-12-03 18:48

Martin Sørensen wrote:

> [...]

> store som de er i denne skive, kunne jeg også forestille mig at de bliver
> noget hurtigere varme end ellers, og måske overophedede lettere.

VRØVL !!!
Du kan ikke bremse Wave bremseskiver skæve !!!
mvh
Henrik

Fra : Martin Sørensen

Dato : 09-12-03 19:02

> VRØVL !!!
> Du kan ikke bremse Wave bremseskiver skæve !!!

Hvem påstår det?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-03 06:22

den

> VRØVL !!!
> Du kan ikke bremse Wave bremseskiver skæve !!!
> mvh
> Henrik

Hej
Jeg kører med dem på min Blackbird.
Jeg kørte i 5 dage i foråret på bane i Frankrig
uden at kører dem skæve og med fuld bremseevne
hele tiden.
De vejer 300g mindre end original pr stk. det er
dog en del.
Af en eller anden grund er de faktisk lidt dårligere
i regnvejr. I tørvejr er bremseevnen den samme som
original.

Hygge Poul Dam CBR 1100

Fra : henrik

Dato : 09-12-03 18:53

Martin Sørensen wrote:

> [...]

> store som de er i denne skive, kunne jeg også forestille mig at de bliver
> noget hurtigere varme end ellers, og måske overophedede lettere.

NEJ !!!

Fra : Martin Sørensen

Dato : 09-12-03 19:01

> NEJ !!!

Jaja, jeg skrev heller ikke at det var sådan, men blot at jeg kunne
forestille mig det.
At folk så kan komme med argumenter imod det, må man jo så godtage. Dit svar
er dog ikke specielt konstruktivt, og giver ingen grunde til hvorfor det
ikke skulle forholde sig sådan.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Anders Thorup

Dato : 11-12-03 11:51

> NEJ !!!

JO !!!!

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Ninja Rider

Dato : 08-12-03 21:55

Hejsa

> Den er faktisk ret fræk, de der 'wave' bremse skiver, er det kun for
> udseendets skyld, eller bremser de bedre ?

Wave skiverne, er faktisk mindst lige så gode som almindelige
bremseskiver. Faktisk er de tæt på at være bedre, pga. at de bliver
kølet bedre. Vandet afledes også bedre fra skiverne, så det er sådan set
kun positivt!

Prisen er faktisk meget tæt på de almindelige's priser. Dog lige et par
100'er mere!

Mvh Emil

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-12-03 21:46

Ninja Rider wrote:

> Fandt lige denne:
> http://www.sportbikes.dhs.org/Pictures/ca5%2EJPG
>
> Gadvide hvad en synsmand i Danmark ville sige til den!

Hun er godt nok dejlig.. jeg skal nok "syne" hende!!!

Nååååh... MC'en?!?! Den må I beholde

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 08-12-03 23:10

> [...]
>
> Fandt lige denne:
> http://www.sportbikes.dhs.org/Pictures/ca5%2EJPG
>
> Gadvide hvad en synsmand i Danmark ville sige til den!

Synsmanden ville ikke sige et ord - du kommer nemlig ikke ud til ham før du
husker at fjerne skivebremse-låsen foran !
Men det er jo osse en blondine, der styrer....

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 08-12-03 23:52

> [...]
du
> husker at fjerne skivebremse-låsen foran !
> Men det er jo osse en blondine, der styrer....

ROFL

Det havde jeg ikke bemærket - og så gider jeg ikke snakke mere om det *G*

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-12-03 09:57

Nice. Den er godt nok gul

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Per P.

Dato : 09-12-03 12:03

> [...]
>
> Fandt lige denne:
> http://www.sportbikes.dhs.org/Pictures/ca5%2EJPG
>
> Gadvide hvad en synsmand i Danmark ville sige til den!

Den minder utrolig meget om den CBR 900 jeg så for tre år siden i en
MC-butik i Turku, Finland. Virkelig nice bodywork der er lavet. Og jeg
hentyder til den gule af de to apparater.

--
Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse