Hjælp til popnitning...
Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-12-03 13:17

Heyho,

Jeg søger en venlig sjæl i eller omkring Aalborg der har en popnitte tang
jeg kan låne i cirka 10 minutter. Helt præcist skal den kunne tage 6mm nitter,
og jeg synes det er en smule fjollet at købe en tang for blot at ordne de 8
nitter min lyddæmper er samlet af.

Jeg har selv nitter og sikkert en øl i bagagerummet til den venlige sjæl...

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : vmx

Dato : 08-12-03 13:49

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
nitter,
> og jeg synes det er en smule fjollet at købe en tang for blot at ordne de

aarhjhhh.... en nittetang af "HaraldNyborgkvalitet" i kasse
incl. diverse nitter koster 100 kr. - tænk engang
hvad du så ellers alt kan nitte sammen i fremtiden
( BLINDNITTESÆT, varenummer 1980
http://www.haraldnyborg.dk/)

Robert

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-12-03 14:08

"vmx" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> writes:

> [...]
> incl. diverse nitter koster 100 kr. - tænk engang hvad du så ellers
> alt kan nitte sammen i fremtiden ( BLINDNITTESÆT, varenummer 1980

Jow, men så vidt jeg kan se er det en af standardtængerne der kun kan
tage op til 4.8mm nitter. De tænger der kan tage større nitter har jeg
kun fundet til noget højere priser.

Biltema vil f.eks. have 399 for en der kan klare 6mm.

Og hvis der allgievel var en i nærheden der havde den liggende...

Fra : vmx

Dato : 08-12-03 15:08

> [...]
>
> Biltema vil f.eks. have 399 for en der kan klare 6mm.
>
> Og hvis der allgievel var en i nærheden der havde den liggende...

ok, jeg sér problemet. Jeg aner ikke om
den Nyborg tingest kan klare 6 mm.. sikkert ikke

hvad med denne her:
http://www.ajengros.dk/shop/productinfo.asp?id=343

( http://www.ajengros.dk/shop/ )

ellers må der vel være en i nærheden der
har en tang du kan låne

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-12-03 15:22

> hvad med denne her:
> http://www.ajengros.dk/shop/productinfo.asp?id=343

Ja, den ser mere rigtig ud, men hvis jeg nu kan nøjes med at låne en...

> ellers må der vel være en i nærheden der
> har en tang du kan låne

Det er jo det jeg håber

Fra : Armand

Dato : 09-12-03 01:03

"vmx" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ok, jeg sér problemet. Jeg aner ikke om
> den Nyborg tingest kan klare 6 mm.. sikkert ikke

Alene 4,8mm's nitter (4,0 er normalen) kræver sin mand, så i givet fald,
kræver den sikkert mere end en gorillas hånd for at trække nitten over :-/

--
Armand.
(der lige nu har et billede af Mikkel, i færd med at iklæde sig sit

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 09-12-03 09:13

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> [...]
>
> (der lige nu har et billede af Mikkel, i færd med at iklæde sig sit
> racing-læder (= langtfra et gorilla-image!), på nethinden)

Så! Ikke desto mindre lykkedes det mig, med mine knapt så omfangsrige
overarme, at rive kæberne i PerPs tang midt over.

Materialefejl? Det kan jeg ikke forestille mig...

Men jeg kan sige som en chimpanse - tæller det?

Fra : Per P.

Dato : 08-12-03 15:42

> [...]
sjæl...

> --
> Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!

Jeg har da ..............øhh, nå nej Den har jeg, som så meget andet,
heller ikke haft tid til at reparere i stand igen.

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat feb 2002: Det der.. det holder sgu nok....

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-12-03 15:52

"Per P." <per_p@wanadoo.dk> writes:

[popnitte tang]

> Jeg har da ..............øhh, nå nej Den har jeg, som så meget andet,
> heller ikke haft tid til at reparere i stand igen.

Hæhæ... Undskyld... Men kunne vide at der gemte sig sådanne kræfter i mine
tynde arme?

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-12-03 08:59

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.invalid> wrote in message
> "Per P." <per_p@wanadoo.dk> writes:
>
> [popnitte tang]

> Hæhæ... Undskyld... Men kunne vide at der gemte sig sådanne kræfter i mine
> tynde arme?
uha - du må ikke låne mit værktøj..

Torben

Fra : Sonny Toft

Dato : 09-12-03 14:00

> [...]
nitter,
> og jeg synes det er en smule fjollet at købe en tang for blot at ordne de

Sådan en har jeg da.
Smid en mail hvis du stadig mangler den.

Mvh
Sonny

Fra : Anne & Torben

Dato : 09-12-03 21:06

Hej Mikkel.

Skriv lige på jensen@jagt.dk, hvis det stadig har interesse.
Jeg kører dagligt igennem Aalborg.

Mvh
Torben ( tidligere mz/Sono-mand )

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 10-12-03 08:08

"Anne & Torben" <jagt@stofanet.dk> writes:

> Hej Mikkel.
>
> Skriv lige på

Hey Torben (og alle de andre venlige mennesker)
Jeg har nu en date med en hård nitte. Eller... En hård nittetang...

Mange tak for de mange henvendelser!

> Torben ( tidligere mz/Sono-mand )

Hehe, ja jeg mente nok jeg kunne genkende dig