Så sker det....
Fra : Anne & Torben

Dato : 07-12-03 19:23

Yow.

Onsdag klokken 9.45 er der bestilt tid til syn.
Min VF 500 skal afsted. Det foregår i Nørre Sundby.
Bremse-klodser skiftet, skivetykkelse ok. Lys virker, og intet oliespild.
Affjedring virker også upåklageligt.
Nogen erfaringer med Nr. Sundby, samt hvad de evt er specielt opmærksom på?

Mvh
Torben Riber Jensen
Måske med en nysynet mc på onsdag ved 10 tiden....

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-12-03 19:37

Anne & Torben wrote:

> Nogen erfaringer med Nr. Sundby, samt hvad de evt er specielt opmærksom
> på?

Tjaeh, de synede da min MTX'er uden at køre på den, og den havde da lidt
småfejl. Bl.a. var der ingen dæmpning i affjedringen, og blinklysede
blinkede for hurtigt. Det sidste fik jeg dog en anmærkning for. Nåja, der
var kun et halvt speedokabel, men det opdagede synsmanden vist ikke.

I øvrigt var de meget flinke til at hjælpe mig med at finde ud af, om
MTX'eren var for ny til at måtte undvære blinklysene. Det var den (efter
1/9-95).
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-12-03 20:13

Held og lykke. Så er det bare at vente på foråret

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Anne & Torben

Dato : 07-12-03 21:19

Jeg er så klar..... Det bliver sgu næsten som at få julegaver når foråret
kommer.
Jeg har undværet mc i 3-4 år. Kan man tale om genfødsel?

Torben.

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-12-03 11:07

"Anne & Torben" <jagt@stofanet.dk> wrote in message
> Jeg er så klar..... Det bliver sgu næsten som at få julegaver når foråret
> kommer.
> Jeg har undværet mc i 3-4 år. Kan man tale om genfødsel?

Uhadada, velkommen i klubben - jeg har undværet i 5-6 år, og har en FJ1100
uden afgift i skuret. Med lidt held bliver den indregistreret næste år,
ellers 2005..

Husk nu at de gamle færdigheder skal have lidt tid for at komme igen.

Torben Scheel
http://dfmc.dk/default.asp?id=425

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 07-12-03 22:01

"Anne & Torben" <jagt@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Affjedring virker også upåklageligt.
> Nogen erfaringer med Nr. Sundby, samt hvad de evt er specielt opmærksom

Ham der gennemgik min cykel (toldsyn, og alm syn) var mere efter mine
japanske papirer, end cyklen. Det eneste han tjekkede på cyklen var længden,
samt bremselyset.
Han skimtede lige hen over skiverne, og sagde " De er da vist fine nok " :)
Det var de godtnok også, men alligevel.

Min blev så først godkendt den efterfølgende dag, fordi han ikke kunne
Japansk - er det måske min skyld ?? ... :)

Held og lykke med det

> Mvh
> Torben Riber Jensen
> Måske med en nysynet mc på onsdag ved 10 tiden....
Thomas
GSXr 250
Polini 911

Fra : Jan

Dato : 08-12-03 14:05

Hej Torben.

Jeg fik synet min CBR 600 F3 i foråret i Nr. Sundby. Den kiggede de ikke
specielt meget efter i sømmene, men den er selvfølgelig også lidt nyere.
Bagskærmen var ikke lovlig (afkortet lidt), men det sagde de ikke noget til.
Snak dem lidt efter munden og værd en flink fyr, så går det som regel bedst