Corbin sæder
Fra : Maria & Anders

Dato : 07-12-03 16:42

Hvem forhandler dem i dk? og er de noget værd at investere i?
Eller evt i tyskland hvis der lidt penge at spare.
For det sæde der er på min kværn stanard er sgu ikke meget værd.

--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)

Fra : Claus Rittig

Dato : 07-12-03 19:56

"Maria & Anders" <maria_og_anders@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem forhandler dem i dk? og er de noget værd at investere i?
> Eller evt i tyskland hvis der lidt penge at spare.
> For det sæde der er på min kværn stanard er sgu ikke meget værd.

De er i fremragende kvalitet, men mig bekendt er der kun diverse HD
forretninger der forhandler dem.

Rittig
(Tidligere Corbin-ejer)

Fra : Richard

Dato : 07-12-03 22:49

Maria & Anders wrote:

> Hvem forhandler dem i dk? og er de noget værd at investere i?
> Eller evt i tyskland hvis der lidt penge at spare.

www.corbin.de - der er også en forhandler i S, se Corbin US' web-site.
Hvis du spørger Corbin US pænt, kan de også levere direkte til dig, men
kun til en adresse i USA. Med den ekstra fragt, told og dansk moms bliver
det dog næppe billigere end at købe den i D-land

> For det sæde der er på min kværn stanard er sgu ikke meget værd.

Det kan du jo alternativt få ombetrukket - fik mit ordnet hos Malene i
Ølstykke; ganske glimrende og langt under 1kkr for 3 år siden - sig hvis
du vil have nummeret eller søg i gamle beskeder.

Richard Pade, Sorgenfri, DK