Wheelie og første billeder af Suzukis erst~
Fra : MKS - 74

Dato : 07-12-03 11:48

Som alle ved er wheelies noget med power og vægtfordeling :

Her kan man virkelig tale om at gå på hjul og være oppe på
balancepunktet :

http://globalprolific.brinkster.net/motogp/gallery/g27.jpg

Og så til de mange der hævder at GSV-R'eren (eller bare Sutte'Sucki)
er noget *crap*,er Suzuki nu gået linen helt ud :

http://globalprolific.brinkster.net/motogp/gallery/g28.jpg

Når man bliver træt af at konen altid brokker sig over man kører for
stærkt og trænger til lidt forandring :

http://globalprolific.brinkster.net/motogp/gallery/g21.jpg

--
-Michael

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-12-03 13:27

MKS - 74 wrote:
> http://globalprolific.brinkster.net/motogp/gallery/g21.jpg

Hov, det er da vist en Dnepr..

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : John Jensen

Dato : 07-12-03 15:56

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://globalprolific.brinkster.net/motogp/gallery/g28.jpg
>
> Når man bliver træt af at konen altid brokker sig over man kører for

Michael for F..... hvor du forstår at hælde salt i såret hos alle SutteSuki
kørerne. he he.

Bortset fra det så er det vel lige ved at alle de 3 afbillede modeller kunne
køre lige op med GSV-R
racerne i den tilstand vi har set dem her i 2003...
Det bliver spændende at se hvad de får ud af 2004 sæsonen, - personligt
havde jeg nok startet med at
give KRjunior sådan et los i R..... at han gik i kredsløb, og så fundet en
anden chauffør istedet for.... men der må
være nogen hos Suzuki der stadig tror på fjolset, eller også er det deres
position på det amerikanske marked der
holder ham i sadlen.?

/ John

Fra : Thomas Hjort

Dato : 07-12-03 16:38

"John Jensen" <John@nospamJensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Michael for F..... hvor du forstår at hælde salt i såret hos alle
SutteSuki
> kørerne. he he.

Ja, det sidste fjols er ikke født endnu. Han burde få sig et liv i stedet
for at gå SÅ meget op i et MC mærke han åbenbart ikke kan lide.

Mvh Thomas

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 07-12-03 16:52

Thomas Hjort wrote:

> Ja, det sidste fjols er ikke født endnu. Han burde få sig et liv i
> stedet for at gå SÅ meget op i et MC mærke han åbenbart ikke kan lide.
_______________________________________

Enig! ...små hjerner, små fornøjelser.
Så man kan vel dybest set kun grine lidt af hans tydeligevis generende fobi
for suki'er.

--
Psycho Cowboy
Babygixxer - nu med storebror

Fra : MKS - 74

Dato : 07-12-03 17:12

On Sun, 7 Dec 2003 16:52:00 +0100, "Psycho Cowboy"
<chrijac@hotmail.com> wrote:

>Enig! ...små hjerner, små fornøjelser.

Små ?!? - hvad mener du med små - Skrammel-suki bashing er da bestemt
ikke nogen _lille_ fornøjelse...

>Så man kan vel dybest set kun grine lidt af hans tydeligevis generende fobi
>for suki'er.

Generende ?!? ikke for mig da...Fobi,nej så kender du vist ikke
definitionen på fobi

--
-Michael

Fra : Thomas Hjort

Dato : 07-12-03 19:42

> Små ?!? - hvad mener du med små - Skrammel-suki bashing er da bestemt
> ikke nogen _lille_ fornøjelse...

> Generende ?!? ikke for mig da...Fobi,nej så kender du vist ikke
> definitionen på fobi

Psykose nærmere. Læg dig ud og sultestrejk foran Reinhardt og syng:
"Luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk Suzuki, vi er mange der eeeeeeeeeeeeer imod" Så
slipper vi for at høre på dig herinde ;)

Mvh Thomas

Fra : MKS - 74

Dato : 07-12-03 20:09

On Sun, 7 Dec 2003 19:42:25 +0100, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote:

>Så slipper vi for at høre på dig herinde ;)

Thomas - gør dig nu lidt umage ellers gider jeg ikke...

--
-Michael

Fra : MKS - 74

Dato : 07-12-03 17:39

<chrijac@hotmail.com> wrote:

>Enig! ...små hjerner, små fornøjelser.

Jeps - Det er nemlig rigtigt,her er et billede af Suzuki's
chefkonstruktør

http://globalprolific.brinkster.net/motogp/gallery/g16.jpg

--
-Michael

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 07-12-03 17:55

HVAD FAN' skal du svine Homer Simpson til for?

--
Regards Rune
www.Bandit600RR.frac.dk

Fra : MKS - 74

Dato : 07-12-03 17:58

On Sun, 7 Dec 2003 17:54:31 +0100, "Rune \(Bandit600RR\)"
<RURremovethis@tele2adsl.dk> wrote:

>HVAD FAN' skal du svine Homer Simpson til for?

Fordi som de synger til MotoGP....Suzuki er et
tegneseriehold....tegneseriehooooold...tegneseriehoooooold

Og så synes jeg lige jeg ville levere beviset

--
-Michael

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 07-12-03 21:00

> [...]
> tegneseriehold....tegneseriehooooold...tegneseriehoooooold
>
> Og så synes jeg lige jeg ville levere beviset

Hvem har proppet en 25øre i dig

Fra : MKS - 74

Dato : 07-12-03 21:07

On Sun, 7 Dec 2003 20:59:34 +0100, "Rune \(Bandit600RR\)"
<RURremovethis@tele2adsl.dk> wrote:

>Hvem har proppet en 25øre i dig

Det er også rigtigt - Det _er_ næsten _for_ nemt......for next yeeer i
triiii to tjange cozz i neeeds a challenge,i needs to puss myseeelf
(uden sammenligning iøvrigt)

--
-Michael

Fra : MKS - 74

Dato : 07-12-03 17:14

On Sun, 7 Dec 2003 16:37:56 +0100, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote:

>Ja, det sidste fjols er ikke født endnu. Han burde få sig et liv i stedet
>for at gå SÅ meget op i et MC mærke han åbenbart ikke kan lide.

Jamen Thomas altså,det er jo mit liv...

--
-Michael

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-03 18:56

Thomas Hjort skrev i meddelelsen ...

>SutteSuki
>
>Ja, det sidste fjols er ikke født endnu. Han burde få sig et liv i stedet
>for at gå SÅ meget op i et MC mærke han åbenbart ikke kan lide.

Ja, det er godtnok synd at det ikke er Honda eller Harley det går ud over

Jeg henter lige popcorn til min Kilkenny

mvh
Orla

Fra : Thomas Hjort

Dato : 07-12-03 19:40

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted(hos)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er godtnok synd at det ikke er Honda eller Harley det går ud over

Er det synd? OK! Om de debile rablerier går ud over HD, Honda eller Suzuki
er efter min mening ligegyldigt.

Mvh Thomas

Fra : Jacob Larsen

Dato : 07-12-03 20:19

> Om de debile rablerier går ud over HD, Honda eller
> Suzuki er efter min mening ligegyldigt.

Nej, det må bare ikke gå ud over mit mærke

WTF, jeg kan godt klare det. Vi ved jo alle det kommer af misundelse
alligevel.
--
mvh. Jacob Larsen - Suzuki GS500 discount streetracer

Fra : MKS - 74

Dato : 07-12-03 20:22

On Sun, 7 Dec 2003 19:39:44 +0100, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote:

>Om de debile rablerier går ud over HD, Honda eller Suzuki
>er efter min mening ligegyldigt.

*LOL* - Debil - Psykose - Pas på blodtrykket Thomas,hvis det gør _så_
ondt at læse news burde du måske overveje at la' være,mine indlæg kan
du jo meget nemt slippe for - selvom du i bedste Su'Suck'i-stil har
valgt Outbreak Extreme som nyhedslæser....

--
-Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-12-03 20:53

MKS - 74 wrote:

> On Sun, 7 Dec 2003 19:39:44 +0100, "Thomas Hjort"
> <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote:
>
> selvom du i bedste Su'Suck'i-stil har valgt Outbreak Extreme som
> nyhedslæser....

Er det så også Honda-stil at køre Windoze? Så er det da endnu en grund
til at sælge min MTX'er
--
mvh Jes Vestervang (der ikke ville savne Hondas italienske fabrikker, hvis
de blev lukket)

Fra : MKS - 74

Dato : 07-12-03 21:24

On Sun, 07 Dec 2003 20:53:12 +0100, Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk>
wrote:

>Er det så også Honda-stil at køre Windoze?

Næh du kører da Linux på din boks ik' ? Og jeg har ikke nogen Honda

--
-Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-12-03 21:29

MKS - 74 wrote:

> Næh du kører da Linux på din boks ik' ?

MTX'eren repræsenterer da kun en væsentlig del af min mc-samling, hvis man
ser styktalsmæssigt på det. Kilometer- og værdimæssigt er det noget helt
andet

> Og jeg har ikke nogen Honda

Stakkels dig, tænk sig at skulle undvære det eneste mc-mærke man kan
lide
--
mvh Jes Vestervang - der er til pingviner og stemmegafler

Fra : MKS - 74

Dato : 07-12-03 21:39

On Sun, 07 Dec 2003 21:29:18 +0100, Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk>
wrote:

>Stakkels dig, tænk sig at skulle undvære det eneste mc-mærke man kan
>lide

Ja jeg har det osse koloenormt hårdt ...Men faktisk så kan jeg også
godt li' Aprilia,Bimota,MV Agusta,KTM og mange mange flere....

--
-Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-12-03 00:34

MKS - 74 wrote:

> Ja jeg har det osse koloenormt hårdt

Jaeh, er der endda ikke noget med at du kører på en GS450'er for tiden? Det
sætter da prikken over i'et

>...Men faktisk så kan jeg også godt li' Aprilia,Bimota,MV Agusta,KTM og
> mange mange flere....

Du mangler Yamaha
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jacob Larsen

Dato : 07-12-03 23:59

> Er det så også Honda-stil at køre Windoze?

Nix! Folk der bruger Svinux derimod, kører jo slet ikke MC. De kører på
trampecykel med barnestol og rød cykelhjelm med klistermærker hvor der står
"Atomkraft, nej tak!" Det er da ligegodt værre at blive sammenlignet med

Jeg synes, der mangler en sviner til Yamaha-folket. Nogen der har en god
een?

Frøkørerne mangler vel egentlig også, men mange synes ikke man behøver sige
noget, bare fnise lidt af farven, når de kører forbi. Man tør næsten ikke
indrømme man synes den grønne farve er ret fed.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-12-03 00:32

((FJERNDETTE wrote:

> Nix! Folk der bruger Svinux derimod, kører jo slet ikke MC.

Linux-folk gør

> De kører på
> trampecykel med barnestol og rød cykelhjelm med klistermærker hvor der
> står "Atomkraft, nej tak!" Det er da ligegodt værre at blive sammenlignet
> med

Min hjelm er sort, jeg hader pedalcykler og jeg har det ganske fint med
A-kraft, så længe det ikke er en stiv russer der sørger for sikkerheden
Jeg kan bare ikke lide at bruge software der ikke virker

> Jeg synes, der mangler en sviner til Yamaha-folket. Nogen der har en god
> een?

Hvem vil dog gøre den ugerning, at svine en Yamaha-mand til? De
tolerante og fordomsfri skabninger vil ingen da tilsvine!

> Frøkørerne mangler vel egentlig også, men mange synes ikke man behøver
> sige noget, bare fnise lidt af farven, når de kører forbi.

Navnet på fabrikken (Kawasaki Heavy Industries) siger jo også nok i sig
selv

> Man tør næsten ikke indrømme man synes den grønne farve er ret fed.

Nu skal du ikke være off-topic her!
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-12-03 11:14

Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk> writes:

> Navnet på fabrikken (Kawasaki Heavy Industries) siger jo også nok i sig
> selv

Så er det godt! Jeg ser og hører alt... Fedt at have en motorcykel fra et
firma der er bedst til at lave musikinstrumenter. Men OK, det er nok til
det bedste - det kan måske hjælpe med melodien når man skal synge en sang
fra de varme lande om Yamahas fortræffeligheder.

Sagtens. Det _er_ den flotteste farve.

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : Jacob Larsen

Dato : 08-12-03 17:06

> Sagtens. Det _er_ den flotteste farve.

Overvejede at male min GS'er den farve, men jeg tror sgu ikke den bliver
hurtigere af det
Desuden vil man nok blive lidt til grin, så den får lov at blive ved med at
være sort.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 09-12-03 08:26

"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.auc.dk> writes:

> Overvejede at male min GS'er den farve, men jeg tror sgu ikke den bliver
> hurtigere af det

Den grønne farve giver ihvertfald minimum 10hk mere. Grønne kawasakier
er bare de hurtigste, men om farven også duer på andre mærker er
selvfølgelig svært at sige.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-12-03 20:33

Mikkel Christensen wrote:

> Så er det godt! Jeg ser og hører alt... Fedt at have en motorcykel fra et
> firma der er bedst til at lave musikinstrumenter.

Er det bedre med færger og togvogne? Så hellere lidt vellyd i ørerne

> Men OK, det er nok til det bedste - det kan måske hjælpe med melodien når
> man skal synge en sang fra de varme lande om Yamahas fortræffeligheder.

*lol* Nærmere eskimosang, med alle de indiskutable fortræffeligheder

> Sagtens. Det _er_ den flotteste farve.

Måske hvis den kun belyses med rødt lys, ellers ikke
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 10-12-03 07:53

Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk> writes:

> Er det bedre med færger og togvogne?

Hvis alternativet er musikinstrumenter så... ja. Se det for dig:

Fabrik 1:
Der loddes lidt i et keyboard i et hjørne, der limes på et flygel i et
andet og i det 3. står en mand og er ved at skrue en Fazer sammen.
Der er med garanti rent på deres toiletter.

Fabrik 2:
I den ene ende svejses der på et par togvogne, i midten er de ved at skære
en færge midt over med vinkelslibere og til sidst på fabrikken er de ved
samle en kawa. Primært igen med en svejser og nogle store hamre.
Der er muligvis en rende ned igennem fabrikken hvor der flyder rødglødende
jern og stål igennem. Deres toiletter er ikke det pæneste sted i verden,
men deres julefrokoster er for vilde.

Valget er da indlysende

> Så hellere lidt vellyd i ørerne

Yeah! Det verdenskendte Kawasaki Induction Roar(tm)(c) er den smukkeste
lyd i verden.

> Måske hvis den kun belyses med rødt lys, ellers ikke

Den ser ihvertfald godt ud når den belyses med blå blink...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-12-03 00:39

Mikkel Christensen wrote:

> Hvis alternativet er musikinstrumenter så... ja. Se det for dig:
>
> Fabrik 1:
> Der loddes lidt i et keyboard i et hjørne

Mmmmh, lodning. Nam¹.

>, der limes på et flygel i et
> andet og i det 3. står en mand og er ved at skrue en Fazer sammen.

Folk med sans for finmekanik!

> Der er med garanti rent på deres toiletter.

Tjaeh, så kommer pigerne nok også forbi oftere

> Fabrik 2:
> I den ene ende svejses der på et par togvogne,

Jaja, samme power to weight ratio som gennemsnitskawaen

> i midten er de ved at skære en færge midt over med vinkelslibere

*GRILL* - Good one!

> og til sidst på fabrikken er de ved samle en kawa. Primært igen med en
> svejser og nogle store hamre.

Store hamre? Hvad er det lige du prøver at sige om Kawa?

> Der er muligvis en rende ned igennem fabrikken hvor der flyder rødglødende
> jern og stål igennem. Deres toiletter er ikke det pæneste sted i verden,

Ingen piger her. Minder alt for meget om ingeniørstudierne

> men deres julefrokoster er for vilde.

Åhh, lad være med at minde mig om det. Jeg er desværre blevet tvunget til at
melde afbud til offroadklubbens julefrokost (til gengæld skal jeg more mig
med et tastatur i et lille rum) :-/

> Valget er da indlysende

Hvis man foretrækker ting, der er samlet med en hammer, så bliver det nok en
Kawa

> Yeah! Det verdenskendte Kawasaki Induction Roar(tm)(c) er den smukkeste
> lyd i verden.

Jaja, jeg kan også lave hul i mit luftfilter

Hvad har du nu lavet?
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Armand

Dato : 13-12-03 15:44

"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev i en meddelelse

> Mmmmh, lodning. Nam¹.

Øhh?
Kom du ikke væk fra den fodnote??

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-12-03 10:19

Armand wrote:

> Øhh?
> Kom du ikke væk fra den fodnote??

Nåjo
Jeg har jo en vis sympati for loddearbejdet, idet jeg jo læser til
elektroingeniør - det var egentlig bare det
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jacob Larsen

Dato : 08-12-03 17:04

> Linux-folk gør

Så må det være en Honda

> [...]
> med A-kraft, så længe det ikke er en stiv russer der sørger for
> sikkerheden Jeg kan bare ikke lide at bruge software der ikke

Bah :p

> Hvem vil dog gøre den ugerning, at svine en Yamaha-mand til? De
> tolerante og fordomsfri skabninger vil ingen da tilsvine!

Det vil jeg. Følger du ikke med???

Det må jo være et eller andet med at køre rundt på et flygel eller at passe
på forhjulet ikke falder af stemmegaflen. Mere fantasi har jeg ikke lige nu

> Navnet på fabrikken (Kawasaki Heavy Industries) siger jo også nok i
> sig selv

*LOL*

> Nu skal du ikke være off-topic her!

Nej ok. Den var nok også lige slem nok
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 08-12-03 18:38

> Det må jo være et eller andet med at køre rundt på et flygel eller at
> passe på forhjulet ikke falder af stemmegaflen. Mere fantasi har jeg
> ikke lige nu

Fantasi behøves ikke. Der er masser af facts at tage af. Hvor fedt er det et
kaste 180-230.000kr efter en cykel der bruger olie fra fabrikken af. Min
Honda har kørt 113.000 og bruger ikke noget endnu.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-03 16:45

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in
message news:5I2Bb.170$9T4.21@news.get2net.dk...

> [...]
> Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
> Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
> Træt af spam -> nospam.dkfritidmotorcykel.dk

Når man alligevel har smidt 180-230.000 kr, betyder en liter olie en
gang i mellem ikke så meget. Jeg har nok brugt 1.5 liter ekstra olie på
27.000 km.

Et lille regnestykke: 100x150/230000, hold kæft det er 0.6 promille mere
i ekstraomkostninger!!

Men jo, det er da en uheldig egenskab man skal høre meget til fra andre
kørere, men "masser af facts at tage af"..hmm.. bob bob bob..
...selvom det skam ikke er viljen til at finde fejl, der mangler

Jeg er sq glad for mit oliefyr alligevel

Kenneth S
R1

Fra : MKS - 74

Dato : 09-12-03 17:13

On Tue, 9 Dec 2003 16:45:01 +0100, "Kenneth Sørensen"
<Kenneth(snabela)krumling(punktum)dk> wrote:

>..selvom det skam ikke er viljen til at finde fejl, der mangler

Det synes jeg nu ellers....Yamaha - det er på en eller anden måde
hverken fugl eller fisk (men måske en guitar..),hverken noget
decideret l*rt som Sutte'suki eller supercykler som Honda,men bare den
jævne leverpostejsfarve,så man gider ikke rigtig beskæftige sig med
det - det er det ikke interessant/sjovt/dårligt/godt nok til,og så
alligevel en TZ250'er - den gad jeg sgu godt at ha',men det er så osse
lige undtagelsen

--
-Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-12-03 20:31

MKS - 74 wrote:
> ...supercykler som Honda

Fortæl lige på hvilken måde min MTX'er er en supercykel ...og fortæl
lige hvilken importør der vil have 800,- for en skiftegaffel, der ikke
engang passer. Heldigvis havde David Silver Spares en til 15£.
--
mvh Jes Vestervang - der nu har kørt over 30500 problemfrie km på
Fazeren

Fra : MKS - 74

Dato : 09-12-03 20:35

On Tue, 09 Dec 2003 20:30:32 +0100, Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk>
wrote:

>Fortæl lige på hvilken måde min MTX'er er en supercykel

Det beviser jo kun en ting...Yamahaejere kan ødelægge alt,det er med
andre ord ikke cyklen det er galt med,det er dig

>...og fortæl
>lige hvilken importør der vil have 800,- for en skiftegaffel, der ikke
>engang passer.

Honda-importøren velsagtens ,som jeg iøvrigt ikke har meget
tilovers for,heldigvis kan man sagtens ha' en Honda uden at ha' meget
med dem at gøre

> Heldigvis havde David Silver Spares en til 15£.

Der ser du....køb nogle flere Honda'er - Dybest set ved du godt at det
er det du vil.

--
-Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-12-03 20:45

MKS - 74 wrote:

> Det beviser jo kun en ting...Yamahaejere kan ødelægge alt,det er med
> andre ord ikke cyklen det er galt med,det er dig

Min Yamaha kan fint holde til mig, ergo må Honda være noget svagt
dimensioneret pis i forhold til Yamaha

> Honda-importøren velsagtens ,som jeg iøvrigt ikke har meget
> tilovers for

Så er vi to.

>,heldigvis kan man sagtens ha' en Honda uden at ha' meget
> med dem at gøre

Lucky you

> Der ser du....køb nogle flere Honda'er - Dybest set ved du godt at det
> er det du vil.

Næh, det er jo ikke just Honda, der laver de fedeste cykler. Oh well, måske
fede på den ufede måde!
--
mvh Jes Vestervang

Fra : MKS - 74

Dato : 09-12-03 20:50

On Tue, 09 Dec 2003 20:45:03 +0100, Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk>
wrote:

>Min Yamaha kan fint holde til mig, ergo må Honda være noget svagt
>dimensioneret pis i forhold til Yamaha

Det ved jeg nu ikke en kampvogn er jo lidt sværere at ødelægge end en
motorcykel...

--
-Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-12-03 20:59

MKS - 74 wrote:

> Det ved jeg nu ikke en kampvogn er jo lidt sværere at ødelægge end en
> motorcykel...

Alt er vel en kampvogn, i forhold til en tohjulet dåse makrel
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-03 22:51

Jeg mente at viljen til at prøve at finde fejl på Yamaha-cykler, af folk
som kører andre mærker, ikke manglede.

> [...]
> det - det er det ikke interessant/sjovt/dårligt/godt nok til,og så
> alligevel en TZ250'er - den gad jeg sgu godt at ha',men det er så osse

Ja, det har du jo lov til at mene, men det er jo sådan set blot en
smagsytring, og siger jo egentlig ikke så meget om Yamahas kvalitet, men
siger blot noget om din opfattelse af Yamahas alsidighed. Faktisk synes
jeg Yamaha er et af de mærker med den største alsidighed i modelparken.

Du har i det hele taget en meget arrogant sort/hvid indstilling til de
enkelte mærker, det eneste som sådan set virker, set med dine øjne, er
åbenbart det du tilfældigvis selv kører på (men du er langt fra den
eneste med denne uheldige personlighedsfejl, hvis det trøster lidt).
Hvis du tog dine objektivitetsbriller på, ville du opdage at mange
Suzuki-modeller faktisk fungerer ganske ok, og at der også hos Honda,
som hos alle andre, har været kvalitetssvipsere. Men i det hele taget
tror jeg de japanske mærker er ganske gode til at tvinge hinanden til et
temmelig højt kvalitetsniveau, så stor forskel er der altså ikke.

At du synes Yamaha smager af leverpostej, kan jo være fordi du ikke har
smagt ordentligt på "maden".

mvh
Kenneth S

Fra : MKS - 74

Dato : 11-12-03 23:27

On Thu, 11 Dec 2003 22:51:10 +0100, "Kenneth Sørensen"

>Jeg mente at viljen til at prøve at finde fejl på Yamaha-cykler, af folk
>som kører andre mærker, ikke manglede.

Ja netop og så svarede jeg også netop på det,at det var viljen der
manglede hos mig og jeg begrundede det endda..

>Ja, det har du jo lov til at mene, men det er jo sådan set blot en
>smagsytring

Ja ? Overrasker det dig da,når man indleder med "det synes jeg nu
ellers" er _det_ vel ret klart

> og siger jo egentlig ikke så meget om Yamahas kvalitet

Ikke nødvendigvis,det siger noget om hvad jeg mener deres kvaliteter
er/ikke er...

>, men
>siger blot noget om din opfattelse af Yamahas alsidighed.

Ja netop !

> Faktisk synes
>jeg Yamaha er et af de mærker med den største alsidighed i modelparken.

Ja da,det er bestemt helt rigtigt,men det har jeg så heller aldrig
udtalt mig om

>Du har i det hele taget en meget arrogant sort/hvid indstilling til de
>enkelte mærker

Hmmm.....Nå

> det eneste som sådan set virker, set med dine øjne, er

Næh,det har du da fået helt galt i halsen,jeg kører i øjeblikket på en
Skrammel'suki - der ret beset ikke virker specielt godt...Jeg har
heller aldrig ejet en Bimota V-due,eller KTM f.eks,men jeg ville skam
yderst gerne.Jeg har bestemt heller aldrig afholdt mig fra at
kritisere elementer af de cykler jeg har/har haft - når det er
relevant.

> (men du er langt fra den
>eneste med denne uheldige personlighedsfejl, hvis det trøster lidt).

Næh hvorfor skulle det det,at jeg har en personlig præference afholder
mig bestemt ikke fra noget andet hvis det mærke ikke lige har noget på
hylden der passer - som f.eks sidst jeg købte en cykel - Du er ganske
galt afmarcheret.

>Hvis du tog dine objektivitetsbriller på

Tjah - hvis du nu accepterede at din mening måske ikke nødvendigvis er
bedre end andres,bare anderledes...

>, ville du opdage at mange
>Suzuki-modeller faktisk fungerer ganske ok

Mange er nok så meget sagt,ud af de talrige Suzuki-modeller jeg har
prøvet har kun 2 været interessante for mig,og en pæn portion temmelig
ringe...specielt i forhold til hvad man ellers kan få - igen IMO
_naturligvis_

> og at der også hos Honda,
>som hos alle andre, har været kvalitetssvipsere.

Ja da - Er du tosset mand ,jeg har selv haft 3 VF500'ere så det ved
jeg skam alt om,ret beset er det bare ganske generelt ret sjældent
IMO.

> Men i det hele taget
>temmelig højt kvalitetsniveau, så stor forskel er der altså ikke.

Jeg er så bare ganske uenig i det.

>At du synes Yamaha smager af leverpostej, kan jo være fordi du ikke har
>smagt ordentligt på "maden".

Tjah ,jeg har da prøvet f.eks R6,R1,TZR,FZS,Virago,XS,FJR,YZF m.fl så
noget har jeg nu smagt...Nogle gode andre knap så gode,men sjældent
interessant nok i forhold til markedet iøvrigt

--
-Michael

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-03 00:28

- SNIP -

> Tjah - hvis du nu accepterede at din mening måske ikke nødvendigvis er
> bedre end andres,bare anderledes...

Næh, der er såmænd ikke meninger, der er "bedre" end andres, smag og
behag er jo forskellig, deri er jeg da fuldt enig. Jeg fik bare det
indtryk at du var ret standhaftig og skråsikker i dine udtalelser
omkring de respektive mærkers kvalitet, og selvom du udmærket kan være
en erfaren herre udi mc-verdenens finurligheder, så kan du da ikke have
ejet alle modeller. Men som du selv siger, hvis det bare er dit indtryk,
jamen så luft da dine meninger, det er jo også bare det jeg gør.

mvh
Kenneth S

Fra : MKS - 74

Dato : 12-12-03 01:19

On Fri, 12 Dec 2003 00:27:48 +0100, "Kenneth Sørensen"
<Kenneth(snabela)krumling(punktum)dk> wrote:

>Jeg fik bare det indtryk at du var ret standhaftig og skråsikker

Ja tak,måske endda i en sådan grad at du mistede overblikket og gik
efter manden og ikke bolden ?!?

> i dine udtalelser omkring de respektive mærkers kvalitet,

Principielt er det vel mest 2 mærkers kvalitet jeg udtaler mig om

> og selvom du udmærket kan være en erfaren herre
> udi mc-verdenens finurligheder

Det kunne jeg godt,men det er nu slet ikke sikkert..

>, så kan du da ikke have ejet alle modeller.

Nej - så langt fra,og det er bestemt heller ikke alt jeg ønsker at
eje,det er livet da alt for kort til

> Men som du selv siger, hvis det bare er dit indtryk,

Hvad skulle det da ellers være,det evige sandhed fordi lige netop jeg
siger det ?

>jamen så luft da dine meninger

Tak ,det vil jeg bestemt også gøre,ville det ikke være temmelig
meningsløst ellers.

> det er jo også bare det jeg gør.

I know....

--
-Michael

Fra : Beeblebrox

Dato : 12-12-03 01:28

MKS - 74 wrote:

> Hvad skulle det da ellers være,det evige sandhed fordi lige netop jeg
> siger det ?

Som de til tider præsenteres er det da ellers det indtryk man får nogen
gange *lol*

Vh,
Claus

Fra : MKS - 74

Dato : 12-12-03 01:41

On Fri, 12 Dec 2003 01:28:04 +0100, Beeblebrox
<beeblebrox_dk@TAKE_THIS_AWAYyahoo.com> wrote:

>Som de til tider præsenteres er det da ellers det indtryk man får nogen
>gange

Mmmm - Ja det kan meget vel være du gør,men læg mærke til at det så er
din eller andres _tolkning_ ,ikke noget _jeg_ siger vel - Det står til
enhver tid jo helt frit for hvilken værdi man vil tillægge et givet
udsagn,på nøjagtig samme måde som jeg heller ikke anser alt der kommer
fra alle andre for lige brugbart .

>*lol*

Grine af noget man selv skriver - Hmmmm Claus virker krampagtigt .

--
-Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-12-03 20:18

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Fantasi behøves ikke. Der er masser af facts at tage af. Hvor fedt er det
> et kaste 180-230.000kr efter en cykel der bruger olie fra fabrikken af.
> Min Honda har kørt 113.000 og bruger ikke noget endnu.

Til gengæld har Honda-ejerne med garanti et stort forbrug af smøremiddel
Bwadr...
--
mvh Jes Vestervang

Fra : MKS - 74

Dato : 09-12-03 20:27

On Tue, 09 Dec 2003 20:18:19 +0100, Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk>
wrote:

>Til gengæld har Honda-ejerne med garanti et stort forbrug af smøremiddel
>Bwadr...

Nå ja en Jes-er-slet-ikke-mere-snaps-det-forstår-jeg-ikke-Vestervang
garanti er lidt som en Yamaha-ha-ha garanti - det rene fuldemandssnak

--
-Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-12-03 20:42

MKS - 74 wrote:

> Nå ja en Jes-er-slet-ikke-mere-snaps-det-forstår-jeg-ikke-Vestervang

Jeg har aldrig været snaps. Højst et antal promiller ihvertfald

> garanti er lidt som en Yamaha-ha-ha garanti - det rene fuldemandssnak

Absolut ikke. Så tit som Hondafanatikeres tendenser omtales (endda i Hondas
egne manualer), så må det passe
--
mvh Jes Vestervang - ikke Honda-fanatiker, på trods af den ene adskilte
model, der står 130 km herfra.

Fra : MKS - 74

Dato : 09-12-03 20:54

On Tue, 09 Dec 2003 20:42:21 +0100, Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk>
wrote:

>Jeg har aldrig været snaps. Højst et antal promiller ihvertfald

Tale rent kan du heller ikke,sig mig lige engang er du nogensinde ædru
.....overhovedet

>Absolut ikke. Så tit som Hondafanatikeres tendenser omtales (endda i Hondas
>egne manualer), så må det passe

Ak ja - det er lidt sørgeligt Jes,men faktisk så er der altså nogle af
os der har _kvindelige_ venner også,og omvendt så er der jo faktisk
også nogle piger der kører Honda - sørgelig mangel på alm. fornuft du
udviser der...nåh nej,du er tilgivet,du er vel bare fuld ....som
sædvanlig

--
-Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-12-03 21:07

MKS - 74 wrote:

> Tale rent kan du heller ikke,

Jo! Det er jo dig der vrøvler!

> sig mig lige engang er du nogensinde ædru ....overhovedet

Jeg har aldrig været fuld, og bliver det heller aldrig!

> Ak ja - det er lidt sørgeligt Jes,

Jeg har egentlig også lidt ondt af jer, tro det eller lad være.

> men faktisk så er der altså nogle af os der har _kvindelige_ venner
> også,

Det er der da sikkert også mange andre mange bøsser der har, hvor vil du hen
med det?

> og omvendt så er der jo faktisk også nogle piger der kører Honda

De er sikkert også lidt gladere for piger, end deres køn umiddelbart
retfærdiggør

> - sørgelig mangel på alm. fornuft du udviser der...

Hvis alle levede efter det, som Honda-ejere kalder almindelig fornuft, så
ville menneskeheden hurtigt forsvinde.

> nåh nej,du er tilgivet,du er vel bare fuld ....som
> sædvanlig

Alkoholiker tror hver man drikker
--
mvh Jes Vestervang

Fra : MKS - 74

Dato : 09-12-03 21:18

On Tue, 09 Dec 2003 21:06:36 +0100, Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk>
wrote:

>Jo! Det er jo dig der vrøvler!

Der er 2-3 muligheder,enten kan du ikke læse eller også kan du ikke
skrive/tale,eller også alle 3...

>Jeg har egentlig også lidt ondt af jer, tro det eller lad være.

Det tror jeg da på,du går jo rundt i en evig rus...Desværre ikke p.g.a
dit valg af MC.....Fazer er det ikke noget man spiser ?

>Det er der da sikkert også mange andre mange bøsser der har, hvor vil du hen
>med det?

Hondamanualer og hvad der skrives i dem - men nåh nej du kan jo ikke
læse (ret godt) når du er fuld...

>Hvis alle levede efter det, som Honda-ejere kalder almindelig fornuft, så
>ville menneskeheden hurtigt forsvinde.

Og så kommer lige det ultimative argument - Tjah du har en Honda - det
har jeg ikke....

--
-Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-12-03 21:29

MKS - 74 wrote:

> Der er 2-3 muligheder,enten kan du ikke læse eller også kan du ikke
> skrive/tale,eller også alle 3...

"Jes-er-slet-ikke-mere-snaps-det-forstår-jeg-ikke-Vestervang"

Jes er slet ikke mere snaps...? Det er da dig, der fejler alle tre!

> Det tror jeg da på,du går jo rundt i en evig rus...

Næh, det er vist dig

> Desværre ikke p.g.a dit valg af MC.....Fazer er det ikke noget man
> spiser ?

Fazer, det er flere ting - alle nogen man nyder!

> Hondamanualer og hvad der skrives i dem - men nåh nej du kan jo ikke
> læse (ret godt) når du er fuld...

Som sagt er jeg aldrig fuld, og selv hvis jeg var, ville jeg stadig læse
perfekt.

> Og så kommer lige det ultimative argument - Tjah du har en Honda -

Det var inden jeg lærte, hvad der egentlig mentes med ordet
Honda-kvalitet

> det har jeg ikke....

Nej, det har du ikke. Du har slet ingen Honda og du får sikkert heller
aldrig en. Resten af dit liv, skal du trækkes med en Suzuki. Det ændrer sig
aldrig. Du er dømt til evig lidelse!
--
mvh Jes Vestervang

Fra : MKS - 74

Dato : 09-12-03 22:05

On Tue, 09 Dec 2003 21:29:28 +0100, Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk>
wrote:

>"Jes-er-der-slet-ikke-mere-snaps-det-forstår-jeg-ikke-Vestervang garanti"
>
>Jes er slet ikke mere snaps...? Det er da dig, der fejler alle tre!

Næh højst 1½ ,resten får du...

>Som sagt er jeg aldrig fuld

Næh - når det bliver habitualtilstanden så er det vel på en måde
rigtigt.

>Det var inden jeg lærte, hvad der egentlig mentes med ordet
>Honda-kvalitet

*LOL* ,men du vidste jo allerede der hvilke personer du mener der
kører Honda ik',sjov måde at komme ud af skabet på egentlig...

>Nej, det har du ikke. Du har slet ingen Honda og du får sikkert heller
>aldrig en.

Det er slet ikke sikkert nej,det kunne sagtens blive f.eks en ny
Aprilia...

> Resten af dit liv, skal du trækkes med en Suzuki.

Sludder - den skal kun trækkes hver 2. dag....den kører skam af og
til.

> Det ændrer sig
>aldrig. Du er dømt til evig lidelse!

Nej da det er jo ikke en Fazer jeg har ...

--
-Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-12-03 22:33

MKS - 74 wrote:

> On Tue, 09 Dec 2003 21:29:28 +0100, Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk>
> wrote:

Svare to gange på et indlæg, det må jeg nok sige

> Næh højst 1½ ,resten får du...

Behold dem bare.

> Næh - når det bliver habitualtilstanden så er det vel på en måde
> rigtigt.

Jeg er heller aldrig alkoholpåvirket.

> *LOL* ,men du vidste jo allerede der hvilke personer du mener der
> kører Honda ik',sjov måde at komme ud af skabet på egentlig...

Jeg håbede at Italiano-Hondaerne var lidt mindre queer

> Det er slet ikke sikkert nej,det kunne sagtens blive f.eks en ny
> Aprilia...

Ingen Honda til dig... Hæ!

> Sludder - den skal kun trækkes hver 2. dag....den kører skam af og
> til.

Problemer med korttidshukommelsen? Det kan skyldes en kraftig
alkoholpåvirkning (har jeg læst).

> Nej da det er jo ikke en Fazer jeg har ...

Du læste forkert, jeg skrev lidelse, ikke nydelse!
--
mvh Jes Vestervang

Fra : MKS - 74

Dato : 09-12-03 22:54

On Tue, 09 Dec 2003 22:32:56 +0100, Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk>
wrote:

>Svare to gange på et indlæg, det må jeg nok sige

Det er jo til dig,så 2 gange er bestemt ikke for meget,jeg overvejede
en 3. og 4. gang også...

>Jeg er heller aldrig alkoholpåvirket.

Okay - men det gør det ikke bedre så,hvis du rent faktisk ikke er
fuld,så er det jo helt uforståeligt...

>Jeg håbede at Italiano-Hondaerne var lidt mindre queer

*LOL* tudemarie - Jeg kan kun konstatere at du mener at Honda er for
bøsser og du har en Honda...Ipso Facto...QED

>Ingen Honda til dig... Hæ!

Jes - 10 år ?!? Så må du slet ikke køre MC endnu lille ven

>Problemer med korttidshukommelsen?

Næh ?!? Vrøvler du nu igen...Den kører af og til,det gør Suzuki'er
underligt nok,men er det værste crap,til gengæld var den omtrent
gratis,det er den så også værd...

> Det kan skyldes en kraftig
>alkoholpåvirkning (har jeg læst).

U would know....U would

>Du læste forkert, jeg skrev lidelse, ikke nydelse!

Øhhh hvad var det lige du skrev om kreativitet,det må selv du kunne
gøre bedre,men okay vi (= dig naturligvis) er også efterhånden
regredieret helt ned på Yamaha-børnehaveniveau

--
-Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-12-03 23:19

MKS - 74 wrote:

> Det er jo til dig,så 2 gange er bestemt ikke for meget,jeg overvejede
> en 3. og 4. gang også...

Det der kan end ikke kaldes 1/16-redder!

> Okay - men det gør det ikke bedre så,hvis du rent faktisk ikke er
> fuld,så er det jo helt uforståeligt...

Vent til du er ædru, så kan det være det er nemmere for dig

> *LOL* tudemarie - Jeg kan kun konstatere at du mener at Honda er for
> bøsser og du har en Honda...Ipso Facto...QED

Tag lige og lær det danske sprog, før du slår dig løs med fremmedsprog.

> Jes - 10 år ?!? Så må du slet ikke køre MC endnu lille ven

Vås, en 10-årig må da godt køre mc. En mobilkran er heller ikke noget
problem, så længe det ikke foregår på det offentlige vejnet.

> Næh ?!? Vrøvler du nu igen...Den kører af og til,det gør Suzuki'er
> underligt nok

Det må virkelig stå slemt til for dig, for 18 minutter før du skrev ovenstd.
skrev du jo stort set det samme

> ,men er det værste crap,til gengæld var den omtrent
> gratis,det er den så også værd...

Hmm, det vil altså sige at din mest værdifulde og elskede mc er en Suzuki
GS450. Det er lidt skægt

> U would know....U would

Selvfølgelig ved jeg hvad jeg har læst.

> Øhhh hvad var det lige du skrev om kreativitet,det må selv du kunne
> gøre bedre,men okay vi (= dig naturligvis)

Jeg er kun mig, du kan godt beholde dit Honda-elskende ego for dig selv!

> er også efterhånden regredieret helt ned på Yamaha-børnehaveniveau

Niveauet er skam nede på Honda-petriskålniveau. Lusede bakterieelsker!
--
mvh Jes Vestervang

Fra : N/A

Dato : 10-12-03 00:35

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-12-03 00:35

MKS - 74 wrote:

> Ædru - hvor har du da lige hørt _det_ ord...

Masser af steder.

> *LOL* - Var _det_ nu også for svært ?!?

Næh!

> Så du har altså valgt en mobilkran=Fazer....

Næh!

> Sjovt (ord)valg,selvom vi plejer at kalde den radiobilen

Den har altså kun to hjul, men ok, du kan jo ikke gøre for at du ikke kan
tælle

> Næh - bevis det

Jeg har svaret på begge, og siden din unikke sære tegnsætning præger begge,
så skulle det hermed være bevist.

> ,jeg har kun et indlæg med det,er der 2 må du selv ha'
> fabrikeret det anndet

Så skulle jeg på en eller anden måde, have forfalsket det, så det så ud som
om det kom fra Worldonline's newsserver. Den energi ville være helt spildt
på dig.

> Det synes jeg sjovt nok også det er

Jeg har stadig latterkramper over din grusomme skæbne

> ,specielt ordene værdifuld og
> elskede,jeg begynder at se hvad du forstår ved de 2 begreber

Næh, du ser helt forkert.

> og _hvorfor_ du kører Fazer .

Det er verdens bedste mc, derfor. Simpelthen. Du kører GS450 fordi du lider
af en eller anden syg form for masochisme.

> *ROFTLMAO* ...jamen det var da godt,det var jo egentlig også det jeg
> mente (og skrev)

Næh, det var det ikke. Du skrev "vi (= dig naturligvis)". Vi to er ikke mig.
Jeg ville hade at være halvt Honda-mand. Føj!

> Wauv hvor er du dygtig...men det er også blevet sent

Jep, alt for sent.

> Amatør - find på noget selv,ellers gider jeg ikke...

Undskyld, din tåbelige vending var jo også lidt for plat at bygge videre på.
Lidt ligesom den første CBR600.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : MKS - 74

Dato : 10-12-03 01:22

On Wed, 10 Dec 2003 00:35:02 +0100, Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk>
wrote:

>Den har altså kun to hjul, men ok, du kan jo ikke gøre for at du ikke kan
>tælle

Gå nu ud og kig på den igen Jes - Hvis du tæller de 2 støttehjul med
så bliver det altså 4...

> din unikke sære tegnsætning præger begge,

Thanks ...<blushing>,jeg prøver skam også.

>så skulle det hermed være bevist.

Manner - Get with the program why don't U

>Så skulle jeg på en eller anden måde, have forfalsket det, så det så ud som
>om det kom fra Worldonline's newsserver. Den energi ville være helt spildt
>på dig.

*LOL* - ja det er ganske givet,meeen det var så heller ikke
lige....,nå skidt,det burde jeg vel ha' sagt mig selv.

>Næh, du ser helt forkert.

Snappy comeback....

>Det er verdens bedste mc, derfor. Simpelthen.

Ja akkurat - Med din logik så bliver det jo på mystisk facon nærmest
til det omvendte,kører du også baglæns ?!?

>Du kører GS450 fordi du lider
>af en eller anden syg form for masochisme.

Ret slemt,men stadigvæk det kunne være værre,det kunne jo ha' været en
Fazer,men så alligevel ikke,for den kunne man jo så sælge til et eller
andet fjols og så købe en ordentlig cykel i stedet.

>Næh, det var det ikke. Du skrev "vi (= dig naturligvis)".

Ja ?!? Hvad er det du ikke forstår,nej forresten glem det,det _ved_
jeg jo egentlig godt...

>Jeg ville hade at være halvt Honda-mand. Føj!

Det er vel netop det du selv mener du er qua dit MTX-ejerskab... ½
mand altså .Indrømmet din logik er speciel,men på den anden side så
må du jo vide det...

>Undskyld, din tåbelige vending var jo også lidt for plat at bygge videre på.

Så prøv selv...

>Lidt ligesom den første CBR600.

*LOL* - Se der var da endelig lidt...du kan jo godt,mere af det.

--
-Michael

Fra : Denise

Dato : 10-12-03 10:16

Hi hi, I er bindegale begge 2, men hvor har I da hygget jer - og det har jeg
sådan set også, skøre individer

--
Hilsen Denise
XJ600S, http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-12-03 00:28

MKS - 74 wrote:

> Gå nu ud og kig på den igen Jes - Hvis du tæller de 2 støttehjul med
> så bliver det altså 4...

Jeg ser ingen støttehjul, men med den mængde selvbedrag du allerede har
givet udtryk for at du lider under, så overrasker det mig ikke særligt at
du ser nogle ekstra hjul. Det skulle ikke overraske mig, hvis du også så et
antal lyserøde drager.

> Manner - Get with the program why don't U

Hvem siger at der kun er ét program? Jeg vil nødig følge samme program, som
en Honda-fanatiker. Bwadr.

> *LOL* - ja det er ganske givet,meeen det var så heller ikke
> lige....,nå skidt,det burde jeg vel ha' sagt mig selv.

Din promille er vist over 3 nu, ikke? De der snøvlede sætninger er jo det
rene vrøvl.

> Ja akkurat - Med din logik så bliver det jo på mystisk facon nærmest
> til det omvendte,

Med din logik, så ville det jo være en Honda. Du forstår jo simpelthen ikke,
at det er en Yamaha der er så perfekt.

> kører du også baglæns ?!?

Kun hvis jeg ved at uheld har parkeret Fazeren ved siden af en L*rtehonda.
Man ved jo aldrig den bevingede lort falder sammen i en sky af lort og
vaseline, og dermed sviner Fazeren til.

> Ret slemt,men stadigvæk det kunne være værre,det kunne jo ha' været en
> Fazer

Eller endnu værre en Honda. Dine illusioner om de bevinge skrotdynger skal
nok briste før eller siden, selvom de overlevede din VF-tid. Når du endelig
opdager hvilket frygteligt læs lort samtlige Hondaer egentlig er, så falder
din verden jo sammen. Men glæd dig; derefter vil du kunne handle rationelt
og fornuftigt, måske endda så godt at du endelig indser at en Yamaha,
uanset model, slår alle andre mc'er, når det kommer til perfektion på alle
niveauer.

>,men så alligevel ikke,for den kunne man jo så sælge til et eller
> andet fjols og så købe en ordentlig cykel i stedet.

Som sagt, dine illusioner holder næppe evigt. Den dag de falder sammen i
føromtalte ubehagelige sky af lort og vaseline, der vil du indse at et salg
af en Fazer er den dummeste tænkelige handling man kan forestille. Med en
Fazer i garagen, der er _intet_ uopnåeligt. Man vil tvære Honda-ejere ud
til hver en tid. Ikke at man vil finde nogen videre morskab i det, for det
bliver jo hurtigt trivielt.

> Ja ?!? Hvad er det du ikke forstår

Intet, stik modsat dig, der slet ikke forstår hvilket ærgerligt mærke Honda
egentlig er.

> ,nej forresten glem det,det _ved_ jeg jo egentlig godt...

Næppe.

> Det er vel netop det du selv mener du er qua dit TX-ejerskab...

Du hører vist ikke efter, bevingethedstilbeder.

> ½ mand altså

Hvis man regnede mig for til dels at være Hondamand, så har du ret - der er
sgu ikke meget mand i en Hondamand. Eller ok, din slags finder det sikkert
meget mandligt at bruge make-up.

> .Indrømmet din logik er speciel

Set gennem dine tåger, så bliver alt vel sløret

> ,men på den anden side så må du jo vide det...

Jeg er bekendt med tilbøjelighederne i din lejr.

> Så prøv selv...

Jeg kan næsten ikke få mig selv til at sparke til en 'mand' som dig, der
allerede ligger ned, men endnu ikke har indset det.

> *LOL* - Se der var da endelig lidt...du kan jo godt,mere af det.

I lige måde, dine flade udmeldinger er ikke voldsomt inspirerende.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : MKS - 74

Dato : 11-12-03 14:08

On Thu, 11 Dec 2003 00:27:36 +0100, Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk>
wrote:

>Det skulle ikke overraske mig, hvis du også så et
>antal lyserøde drager.

På din Fazer - næh,men støttehjulene de var lyserøde.

>Hvem siger at der kun er ét program?

Det er der skam heller ikke,der er da flere gode,men hvorfor vælger du
konsekvent at køre på skåneprogrammet ?

>Jeg vil nødig følge samme program, som
>en Honda-fanatiker. Bwadr.

Det er jo heller ikke noget problem i praksis,du er lykkelig for din
sekundacykel (ikke dårlig - ikke great,bare inferiør) og lever i
lykkelig uvidenhed om alt det der er bedre,det er da fint nok
egentlig.Jeg synes faktisk slet ikke du skal prøve andre cykler.

>Din promille er vist over 3 nu, ikke? De der snøvlede sætninger er jo det
>rene vrøvl.

Akkurat,du _er_ helt clueless - Det er jo faktisk også det jeg
skriver.

>Med din logik, så ville det jo være en Honda. Du forstår jo simpelthen ikke,
>at det er en Yamaha der er så perfekt.

Perfekt til hvad ? Nævn da gerne et par ting...Yamaha er slet ikke
dårligt,men bedst ? Næh ,så må du lige fortælle bedst til hvad ?
Specielt da også gerne hvad en Fazer er bedst til.

>Kun hvis jeg ved at uheld har parkeret Fazeren ved siden af en L*rtehonda.
>Man ved jo aldrig den bevingede lort falder sammen i en sky af lort og
>vaseline, og dermed sviner Fazeren til.

Jeg tror du har tilbragt for meget tid på landet,du har øjensynligt
fået lort på hjernen at af muge ud i svinestalden - latrinære
bondeknold.

>Som sagt, dine illusioner holder næppe evigt.

Men man kan aldrig vide ?

> Den dag de falder sammen i føromtalte ubehagelige sky af lort og vaseline

Savner du grisestalden ?

>, der vil du indse at et salg
>af en Fazer er den dummeste tænkelige handling man kan forestille.

Hvorfor det,når man kan få noget væsentlig bedre for pengene,så ville
det da være dumt ikke at gøre det.

>Med en Fazer i garagen, der er _intet_ uopnåeligt.

Sikkert ikke,når altså bare man lader den blive i garagen.

> Man vil tvære Honda-ejere ud til hver en tid.

Nogle kan du sikkert nok,man bliver ikke Superman af at købe en Honda
- Men det ved du vist allerede af personlig erfaring ikke ?

>Intet, stik modsat dig, der slet ikke forstår hvilket ærgerligt mærke Honda
>egentlig er.

Nej det har du helt ret i.

>Næppe.

Men helt sikker er du ikke ?!?

>Du hører vist ikke efter

Næh,jeg læser bare hvad du selv skriver,at du er homoseksuel,
hvorefter du rakker ned på selvsamme gruppe,underligt nok - Personligt
synes jeg det er helt okay at du er bøsse,og bestemt da ikke noget jeg
vil "bruge" imod dig

>, bevingethedstilbeder.

Min sidste cykel var en Aprilia...

>Hvis man regnede mig for til dels at være Hondamand, så har du ret - der er
>sgu ikke meget mand i en Hondamand.

Se nu gør du det igen,du må jo vide det som Hondaejer,selverkendelese
er naturligvis altid godt,men det kan vel også overdrives.

> Eller ok, din slags finder det sikkert meget mandligt at bruge make-up.

Min slags ?!?

>Set gennem dine tåger, så bliver alt vel sløret

Puds brillerne Jes...

>Jeg er bekendt med tilbøjelighederne i din lejr.

Er du - Hvorfra ?!?

>Jeg kan næsten ikke få mig selv til at sparke til en 'mand' som dig, der
>allerede ligger ned, men endnu ikke har indset det.

Du skal da være velkommen til at forsøge,sig til når du engang tager
dig sammen.

>I lige måde, dine flade udmeldinger er ikke voldsomt inspirerende.

Kan du også sige - Poppedreng ha' sukker ?!?

--
-Michael

Fra : Jacob Larsen

Dato : 11-12-03 16:03

[SNIP] - En hel masse ævl.

I to mangler seriøst en hobby
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-03 18:36

Jacob Larsen skrev i meddelelsen ...
>[SNIP] - En hel masse ævl.
>
>I to mangler seriøst en hobby

Og her gik jeg og troede, at _jeg_ var vinterdeprimeret De to bør
sgu' da indlægges !

mvh
Orla °<

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-12-03 00:16

MKS - 74 wrote:

> På din Fazer - næh,men støttehjulene de var lyserøde.

In your dreams... som sikkert er præget af andre lignende Hondafænomener...

> Det er der skam heller ikke,der er da flere gode,men hvorfor vælger du
> konsekvent at køre på skåneprogrammet ?

Jeg skåner ingen!

> Det er jo heller ikke noget problem i praksis,du er lykkelig for din
> sekundacykel (ikke dårlig - ikke great,bare inferiør)

Man skulle næsten tro at du selv troede på det

> og lever i lykkelig uvidenhed om alt det der er bedre,

Jeg lever absolut ikke i uvidenhed, din uvidende møgfanden!

> det er da fint nok egentlig.Jeg synes faktisk slet ikke du skal prøve
> andre cykler.

Det er også ved at være ret trivielt, intet når Fazeren til sokkeholderne!

> Akkurat,

Rart at høre du selv indrømmer det!

> du _er_ helt clueless

Det er DIG der er clueless...

> - Det er jo faktisk også det jeg skriver.

Nå, ok.

> Perfekt til hvad?

Mig

> Nævn da gerne et par ting...

Give Hondaer baghjul blandt meget andet

> Yamaha er slet ikke dårligt,men bedst ?

Absolut!

> Næh ,så må du lige fortælle bedst til hvad ?

Mig og andre fornuftige!

> Specielt da også gerne hvad en Fazer er bedst til.

Sammenlignet med andre mærker til samme pris, så er den det hurtigste, bedst
styrende, smukkeste, mest imponerende og mest yndefulde skabning!

> Jeg tror du har tilbragt for meget tid på landet,du har øjensynligt
> fået lort på hjernen at af muge ud i svinestalden - latrinære
> bondeknold.

Jeg færdes aldrig i svinestalde.

> Men man kan aldrig vide ?

Næh, der er mange, der aldrig finder ud af sekternes forbandelse, når først
de er blevet hjernevaskede.

> Savner du grisestalden ?

Du prøver jo heller ikke engang

> Hvorfor det,når man kan få noget væsentlig bedre for pengene,

Måske hvis man har brækket rygraden, ellers ikke. Orm!

> så ville det da være dumt ikke at gøre det.

Tjaeh, nogle mennesker ville nok have mere at bruge en kørestol til.

> Sikkert ikke,

Absolut ikke!

> når altså bare man lader den blive i garagen.

Næh, når den står der, sker der ingenting.

> Nogle kan du sikkert nok,man bliver ikke Superman af at købe en Honda

Næh, rygterne vil vide at man bliver en helt anden slags mand, hvis det er
en japansk eller amerikansk Honda.

> - Men det ved du vist allerede af personlig erfaring ikke ?

Knyt sylten, amøbe!

> Nej det har du helt ret i.

Du skal nok lære det engang.

> Men helt sikker er du ikke ?!?

Jeg er sikker på alt!

> Næh,jeg læser bare hvad du selv skriver,at

du er homoseksuel,

Hæhæ

> hvorefter du rakker ned på selvsamme gruppe,

Det eneste negative jeg har sagt om den gruppe, er at en del af dem har en
sær forsmag for det bevingede mærke.

> underligt nok - Personligt
> synes jeg det er helt okay at du er bøsse,

Det er dig, der er Honda-sympatisør. Jeg har ingen sympati over for
møgvingen, ergo er det dig der hænger i skabslågen.

> og bestemt da ikke noget jeg vil "bruge" imod dig

Jeg har ikke lyst til at vide, hvad du vil "bruge" mod mig, men de der
anførselstegn giver mig myrekryb, Hondatilbeder!

> Min sidste cykel var en Aprilia...

Det viser da bare at du er ude på et alvorligt skråplan!

> Se nu gør du det igen,du må jo vide det som Hondaejer

_Hvis_ man regnede mig som Hondamand - hvis du gør det, så er du helt galt
på den - i det hele taget er jeg ikke din type (håber jeg inderligt), så
drop det!

> ,selverkendelese er naturligvis altid godt,men det kan vel også
> overdrives.

Det må du vide alt om, bare det at du sympatiserer så inderligt for det
mærke siger en del om dig.

> Min slags ?!?

Din slags!

> Puds brillerne Jes...

Det gøres ofte.

> Er du - Hvorfra ?!?

Rygter.

> Du skal da være velkommen til at forsøge,sig til når du engang tager
> dig sammen.

Jeg hader de der tudescener.

> Kan du også sige - Poppedreng ha' sukker ?!?

Sukker giver huller i tænderne.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : N/A

Dato : 09-12-03 22:03

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-12-03 22:03

MKS - 74 wrote:

> Aha det var altså læse du ikke kan :

Ikke dit sprog, hvor' du fra?

> "en Jes-er-slet-ikke-mere-snaps-det-forstår-jeg-ikke-Vestervang
> garanti"

Det er jo ikke en sætning! Højest en lidt finurlig lyd

> ,,,men okay,du er nok også et par procent snaps også.

Næh, jeg kan jo slet ikke lide det skidt

> Tydeligvis ikke...

Jo!

> Nej det er kun hver 2. dag at Sutte'sukien skal trækkes,

Honda-ejere er sikkert vant til at trække

> iøvrigt bliver den slet ikke regnet for en MC,det er den for ringe til...

Per P's gumse er ellers ikke ringe Den besidder dog også en vis magi...

> Prøv med noget alkoholfri..

Jeg har vist såret dig lidt med den sidste bemærkning, hva'? Den sø af
tårer du svømmer rundt i begrænser tydeligvis din kreativitet lidt.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : MKS - 74

Dato : 09-12-03 22:30

On Tue, 09 Dec 2003 22:02:57 +0100, Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk>
wrote:

>Det er jo ikke en sætning!

Hvad mener du med det,det er ikke alene en sætning det er endda en
dybt mærkelig sætning

> Højest en lidt finurlig lyd
^^^^
Nåh du kan _heller_ ikke stave

>Jeg har vist såret dig lidt med den sidste bemærkning, hva'?

Øh hvilken en af dem,den kan jeg ikke lige identificere,det er jo
altsammen fuldemandsnak...må jeg låne en vokal ?

>Den sø af tårer du svømmer rundt i

*LOL* prøv igen Jes...Måske kan det lykkes,men jeg tvivler.

> begrænser tydeligvis din kreativitet lidt.

Nåh ja men jeg bliver jo nød til at skrive noget du kan relatere dig
til...Jeg ville skam gerne,men med en Fazer-radiobil,så er man jo lidt
clueless..

--
-Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-12-03 22:45

MKS - 74 wrote:

> Hvad mener du med det,det er ikke alene en sætning det er endda en
> dybt mærkelig sætning

Totalt!

> ^^^^
> Nåh du kan _heller_ ikke stave

Du besidder den højste dumhed. Så, nu går det lige op! Til gengæld kan
jeg samle sætninger som giver mening.

> Øh hvilken en af dem,den kan jeg ikke lige identificere,det er jo
> altsammen fuldemandsnak...må jeg låne en vokal ?

> *LOL* prøv igen Jes...Måske kan det lykkes,men jeg tvivler.

Du tuder jo for vildt, men du kan _ikke_ skyde skylden på løgene som Igor
lige gjorde på DR2

> Nåh ja men jeg bliver jo nød til at skrive noget du kan relatere dig
> til...Jeg ville skam gerne,men med en Fazer-radiobil,så er man jo lidt
> clueless..

Apropos stavning, så stinker din tegnsætning jo groft. Der er jo nærmest
vakuum efter dine kommaer!
--
mvh Jes Vestervang

Fra : MKS - 74

Dato : 09-12-03 23:10

On Tue, 09 Dec 2003 22:44:31 +0100, Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk>
wrote:

>Du besidder den højste dumhed.

Nøj altså,how articulate U R..

> Så, nu går det lige op!

Jeps

>Til gengæld kan jeg samle sætninger som giver mening.

Det er så ikke rigtigt...Nu gik det ellers lige så godt

>Du tuder jo for vildt,

Kom nu Jes,skriv det en gang til,til sidst tror du nok selv på det...

>men du kan _ikke_ skyde skylden på løgene som Igor
>lige gjorde på DR2

Det er altså dig der har den Honda - Du husker ikke ret godt hva'..

>Apropos stavning

Ja ?

> så stinker din tegnsætning jo groft.

Og det har lige hvad med stavning at gøre,Fazerlogik nu igen Jes ?!?

--
-Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-12-03 23:25

MKS - 74 wrote:

> Nøj altså,how articulate U R..

Jeg blev nødt til at holde eksemplet på et niveau, hvor du kunne være med.

> Det er så ikke rigtigt...

Du lærte aldrig at samle duploklodserne i børnehaven, kan jeg regne ud

> Nu gik det ellers lige så godt

Det går skam stadig fint.

> Kom nu Jes,skriv det en gang til,til sidst tror du nok selv på det...

Jeg er skam overbevist. Dit tastatur er jo så vådt, at dine fingre glider af
mellemrumstasten hver gang du har skrevet et komma!

> Det er altså dig der har den Honda - Du husker ikke ret godt hva'..

Jeg husker skam fint.

> Ja ?

Sprog og den slags.

> Og det har lige hvad med stavning at gøre,

Evnen til at formulere sig på skrift.

> Fazerlogik nu igen Jes ?!?

Hvad laver mellemrummet før spørgsmålstegnet?
--
mvh Jes Vestervang

Fra : MKS - 74

Dato : 10-12-03 00:25

On Tue, 09 Dec 2003 23:24:55 +0100, Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk>
wrote:

>Jeg blev nødt til at holde eksemplet på et niveau, hvor du kunne være med.

*LOL* - hvis du ikke engang gider at prøve selv,så er det fint nok...

>Du lærte aldrig at samle duploklodserne i børnehaven, kan jeg regne ud

Nu har vi jo ikke helt defineret hvordan dine evner er på
regneområdet,så det siger vel a priori næppe det helt store...

>Det går skam stadig fint.

Det gåååår da fint (i let skinger tone... ).

>Jeg er skam overbevist.

Du tror også på næsten hvad som helst,dig selv inkluderet...,det er jo
dybt utroværdigt

> Dit tastatur er jo så vådt, at dine fingre glider af
>mellemrumstasten hver gang du har skrevet et komma!

3. and counting ?!?

>Jeg husker skam fint.

Wauv - dine argumenter er bare så velfunderede..at man overvældes
ganske

>Sprog og den slags.

Du har misforstået konceptet tror jeg...

>Evnen til at formulere sig på skrift.

Ja ?!?

>Hvad laver mellemrummet før spørgsmålstegnet?

Jes V. in a wild evasive manouvre ..dig først

--
-Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-12-03 23:58

MKS - 74 wrote:

> *LOL* - hvis du ikke engang gider at prøve selv,så er det fint nok...

Hvis jeg prøvede, så ville du jo ende med at græde snot i stænger

> Nu har vi jo ikke helt defineret hvordan dine evner er på
> regneområdet,så det siger vel a priori næppe det helt store...

Hvis du betvivler mine evner på regneområdet, er det hos dig selv du skal
finde fejlen. Bare det at du kan finde på at betale penge for noget, som du
selv betegner som noget decideret lort, afslører at der er noget rivende
galt på øverste etage hos dig.

> Det gåååår da fint (i let skinger tone... ).

Det er vist ellers kun din slags, der taler skingert med en falset-agtig
stemme.

> Du tror også på næsten hvad som helst,dig selv inkluderet...

Det ville da være umådeligt dumt, ikke at stole på en ufejlbarlig kilde til
sandhed. Det siger jo egentlig en del om dig

>,det er jo dybt utroværdigt

Hvis noget er utroværdigt, så er det når nogen siger et (Suzuki = lort) og
gør noget andet (har Suz. som eneste køretøj).

> 3. and counting ?!?

Jeg ser stadig ingen mellemrum efter kommaerne. I det hele taget, er det ret
tydeligt at dine fingre nærmest glider tilfældigt rundt på tastaturet.

> Wauv - dine argumenter er bare så velfunderede..at man overvældes
> ganske

Der skal ikke meget til at overvælde en fluehjerne.

> Du har misforstået konceptet tror jeg...

Det er dig der misforstår. Fem-øjnede smileys hører ikke hjemme her!

> Ja ?!?

Den besidder du tydeligvis ikke.

> Jes V. in a wild evasive manouvre ..dig først

Jeg undviger ikke en kæft, jeg standsede kun midlertidigt for at iagttage en
himmelråbende dumhed. Du har tydeligvis en forvrænget opfattelse af
begrebet Fazerlogik. Det ville være dumt at forsøge at rette op på det, for
som vi tidligere var inde på, så tillader dit mikroskopiske intellekt og
dit enorme ego det næppe.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-03 21:41

Jes Vestervang skrev i meddelelsen ...

>De er sikkert også lidt gladere for piger, end deres køn umiddelbart
>retfærdiggør

Pas nu på ! Jeg kender faktisk en pige med den slags tilbøjeligheder, hun
er fuldstændigt skudt i en YZF R6

mvh
Orla
Honda og udpræget hetero

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-12-03 21:54

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted(hos)post.tele.dk> wrote:

> Pas nu på ! Jeg kender faktisk en pige med den slags tilbøjeligheder, hun
> er fuldstændigt skudt i en YZF R6

Ok, det tør da siges at hun har god smag. Jeg forstår godt hendes forsmag
for kvinder og Yamahaer
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-03 13:15

MKS - 74 wrote:
> Nå ja en Jes-er-slet-ikke-mere-snaps-det-forstår-jeg-ikke-Vestervang
> garanti er lidt som en Yamaha-ha-ha garanti - det rene fuldemandssnak

Ja hvad er der iøvrigt galt i at Yamaha-folk godt kan li' snaps ?

En god Porter eller noget ordentligt øl (ikke det dér kedelig stads
de brygger her i københavn) er heller ikke af vejen

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-12-03 11:18

Jacob Larsen wrote:
> Så må det være en Honda

Nejda .. det er en Yamaha :)

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Jacob Larsen

Dato : 09-12-03 15:44

> Nejda .. det er en Yamaha :)

Haha, så fandt vi alligevel en sviner til yamaha-folket
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-12-03 15:57

Jacob Larsen wrote:
> Haha, så fandt vi alligevel en sviner til yamaha-folket

Og det kommer fra manden der kører på motorcykelverdenens svar på en
Hyundai Accent ?

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Jacob Larsen

Dato : 09-12-03 17:35

> Og det kommer fra manden der kører på motorcykelverdenens svar på en
> Hyundai Accent ?

Næ, hov hov. Det var da noget af en sammenligning. En GS'er kan faktisk godt
holde til alm. kørsel
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-12-03 20:37

((FJERNDETTE wrote:

Ok, vi fjerner dig, Hr. ((FJERNDETTE

> Så må det være en Honda

Næh, Yamaha er den eneste rigtige mc

> Bah :p

Jeg hader bare at gøre alting så besværligt for mig selv, så hvorfor besvære
sig med defekt software

> Det vil jeg. Følger du ikke med???

Du tæller ikke

> Det må jo være et eller andet med at køre rundt på et flygel

God lyd, det er nok rigtigt nok

> eller at passe på forhjulet ikke falder af stemmegaflen.

Yamaha har nok længere erfaring med gafler end nogen af de andre, så det kan
ikke passe

> Mere fantasi har jeg ikke lige nu

Nej, det passer meget godt med dit mc-valg! (ok, den var lidt ond

--
mvh Jes Vestervang

Fra : John Jensen

Dato : 09-12-03 20:52

Min far er stærkere end jeres far. !

/ John

Fra : MKS - 74

Dato : 09-12-03 20:56

On Tue, 9 Dec 2003 20:52:18 +0100, "John Jensen"
<John@nospamJensen.tdcadsl.dk> wrote:

>Min far er stærkere end jeres far. !

Sikke noget sludder...Jeg har f.eks ikke samme far som nogle af de
andre

--
-Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-12-03 20:58

John Jensen wrote:

> Min far er stærkere end jeres far. !

Hedder han Gamle Ole?
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jacob Larsen

Dato : 09-12-03 21:46

> Næh, Yamaha er den eneste rigtige mc

Som mærkefanatiker går man jo glip af meget af det sjove
Ok, fazer 600 er da f.eks. en ok mc, og 2003'eren og den nye 2004'er uden
vindskærm er heller ikke grimme.

> Jeg hader bare at gøre alting så besværligt for mig selv, så hvorfor
> besvære sig med defekt software

Fordi så kan man spille NFS Underground med sit momo-rat sat til og anlægget
skruet helt op

> Du tæller ikke

Det er jo svært at argumenterer imod

> Yamaha har nok længere erfaring med gafler end nogen af de andre, så
> det kan ikke passe

Jah, men stemmegafler er nogle små spinkle nogen. Jeg håber ikke det er det
princip de kører efter på mc

> Nej, det passer meget godt med dit mc-valg! (ok, den var lidt ond

*LOL* Hvor længe overvejede du om du turde skrive det?

Når du holder stille i vejkanten med en totalt nedslidt motor skal jeg nok
hilse på dig fra min uopslidelige GS'er, når jeg kører forbi.

Jeg har kun en Suzuki fordi jeg ikke har råd til to
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-12-03 21:52

((FJERNDETTE wrote:

> Som mærkefanatiker går man jo glip af meget af det sjove

Uden tvivl, hvilket også beviser at jeg løj før

> Ok, fazer 600 er da f.eks. en ok mc, og 2003'eren og den nye 2004'er uden
> vindskærm er heller ikke grimme.

Enig! *surprise*

> Fordi så kan man spille NFS Underground med sit momo-rat sat til og
> anlægget skruet helt op

Jeg gider alligevel aldrig at spille, så hellere køre en tur på mc'en

> Det er jo svært at argumenterer imod

Jeg er mester i det her spil Hov, hvad var det nu jeg lige sagde... nå,
pyt

> Jah, men stemmegafler er nogle små spinkle nogen.

Ikke dem jeg har set. Ret massive tingester egentlig.

> Jeg håber ikke det er det princip de kører efter på mc

Det må have været nogle sære stemmegafler du har set Men de kan sikkert
udformes meget forskelligt.

> *LOL* Hvor længe overvejede du om du turde skrive det?

Et picosekund

> Når du holder stille i vejkanten med en totalt nedslidt motor skal jeg nok
> hilse på dig fra min uopslidelige GS'er, når jeg kører forbi.

Godt nok har GS'eren en relativt solid motor, men det du siger der, det er
jo det rene vrøvl

> Jeg har kun en Suzuki fordi jeg ikke har råd til to

Jææh, jææh
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 07-12-03 21:30

> Er det synd? OK! Om de debile rablerier går ud over HD, Honda eller
> Suzuki er efter min mening ligegyldigt.

mmmm, men jeg har ikke set dig fare i kridthuset når jeg bliver kaldt en
bæskubber en gang om ugen herinde

Fra : Thomas Hjort

Dato : 07-12-03 22:09

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:O0MAb.17105$3A5.3050@news.get2net.dk...

> mmmm, men jeg har ikke set dig fare i kridthuset når jeg bliver kaldt en
> bæskubber en gang om ugen herinde

En bæskubber :\ ? Hvem har kaldt dig det? Og hvorfor? Men ligegyldigt hvad
skal jeg nok fare i blækhuset næste gang det sker! :)

Mvh Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-03 23:47

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
meddelelse

> Er det synd? OK! Om de debile rablerier går ud over HD, Honda eller

Åbenbart ikke, når de andre mærker får lidt tæsk siger du da ikke så
meget.

Tudefjæs!!

Kenneth S
R1 (oliefyr, trækvind som en lastbil, Tupperware, lyder som en knallert,
potensforlænger)

PS. ..og så kræver det alligevel sin mand, når man næsten hver klubaften
skal tvinges til at pisse på et Yamaha-mærke (sat op i kummen

Fra : Thomas Hjort

Dato : 07-12-03 23:53

"Kenneth Sørensen" <Kenneth(snabela)krumling(punktum)dk> skrev i en
meddelelse news:3fd3acf6$0$95014$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> over

> Suzuki

> Åbenbart ikke, når de andre mærker får lidt tæsk siger du da ikke så

Jeg tuder sgutte, det la jeg MKS om.

Mvh Thomas

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 08-12-03 01:25

> [...]
>
> PS. ..og så kræver det alligevel sin mand, når man næsten hver klubaften
> skal tvinges til at pisse på et Yamaha-mærke (sat op i kummen

ROFL

Du kan jo gå ud på dametoilettet i stedet

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-03 02:25

> ROFL
>
> Du kan jo gå ud på dametoilettet i stedet

Der er altid optaget af 2-3 Honda-kørere

Kenneth S

Fra : MKS - 74

Dato : 07-12-03 17:33

On Sun, 7 Dec 2003 15:55:38 +0100, "John Jensen"
<John@nospamJensen.tdcadsl.dk> wrote:

>Michael for F..... hvor du forstår at hælde salt i såret hos alle SutteSuki
>kørerne. he he.

Ja det er altså osse synd...

>Bortset fra det så er det vel lige ved at alle de 3 afbillede modeller kunne
>køre lige op med GSV-R racerne i den tilstand vi har set dem her i 2003...

Ja det har da været lidt specielt at overvære,faktisk var de et par
gange ude for den ultimative ydmygelse at være langsommere på et par
af banerne end i 2002

>Det bliver spændende at se hvad de får ud af 2004 sæsonen,

Gary Taylor sagde forleden at der ikke var noget revolutionerede på
bedding - lyder jo ikke alt for godt,hvad præcist det er der går galt
for dem er ikke helt til at sige,men cyklen er undermotoriseret og
kører som en ladeport i svingene - det er faktisk dybt mystisk at de
ikke har kunnet skrue noget sammen endnu der virker...

> - personligt havde jeg nok startet med at
>give KRjunior sådan et los i R..... at han gik i kredsløb, og så fundet en
>anden chauffør istedet for

Ja han gør jo ikke nogen hemmelighed ud af at han mener at hvis bare
de ville lave en ordentlig cykel til ham så ville han osse
levere,hvorfor han så ikke finder noget andet og bedre efterhånden kan
man jo så undre sig over

>.... men der må
>være nogen hos Suzuki der stadig tror på fjolset

Muligvis...

>, eller også er det deres
>position på det amerikanske marked der
>holder ham i sadlen.?

Der er mange talentfulde kørere i f.eks AMA som de kunne prøve i
stedet så...de etablerede kørere i MotoGP står nok næppe heller på
spring for at få en GSV-R

--
-Michael

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 07-12-03 20:28

MKS - 74 <priller@tiscali.dk> writes:

> [ ... ] selvom du i bedste Su'Suck'i-stil har valgt Outbreak Extreme
> som nyhedslæser....

Nok kører jeg Suzuki (og ved at dit afsky dybest set kommer af at du
ikke har råd til den Gixxxer 1000) men den kategori af newsbrugere du
her omtaler vil jeg nu gerne have mig frabedt at blive sat i på grund
af mit valg af motorcykel!

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : MKS - 74

Dato : 07-12-03 20:34

On Sun, 07 Dec 2003 20:27:43 +0100, Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc>
wrote:

>Nok kører jeg Suzuki (og ved at dit afsky dybest set kommer af at du
>ikke har råd til den Gixxxer 1000)

*LOL* Gixxer1000 - narj Jacob,prøv igen ikke en 1000'er uanset
mærke...Jeg vil ha' en NC55 også kaldet RC400V og intet mindre

>men den kategori af newsbrugere du
>her omtaler vil jeg nu gerne have mig frabedt at blive sat i på grund
>af mit valg af motorcykel!

Ja okay - den var lidt grov .

--
-Michael

Fra : John Jensen

Dato : 07-12-03 20:58

> [...]
> >
> *LOL* Gixxer1000 - narj Jacob,prøv igen ikke en 1000'er uanset
> mærke...Jeg vil ha' en NC55 også kaldet RC400V og intet mindre

Øhhhhhhhh...... NC55. ?

Er det en "fantasi model" eller er der noget jeg er gået glip af.... ????

/ John

Fra : MKS - 74

Dato : 07-12-03 21:17

On Sun, 7 Dec 2003 20:57:47 +0100, "John Jensen"
<John@nospamJensen.tdcadsl.dk> wrote:

>Er det en "fantasi model" eller er der noget jeg er gået glip af.... ????

Fantasimodel desværre - Som jeg er rigtig ked af at de Honda-Buttheads
ikke tager sig sammen og laver,det er bestemt _ikke_ en 1000'er men
ville nok koste næsten det samme...

--
-Michael

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 07-12-03 22:58

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> writes:

> En bæskubber :\ ? Hvem har kaldt dig det?

Det har jeg

> Og hvorfor?

Ehhh ... han kører Honda?

> Men ligegyldigt hvad skal jeg nok fare i blækhuset næste gang det
> sker! :)

Bliv nu ikke beskidt.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Thomas Hjort

Dato : 07-12-03 23:54

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse

> Det har jeg

> Ehhh ... han kører Honda?

OK bæskubbere køre Honda :) Aha. Man lære noget nyt hver dag.

Mvh Thomas

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 10-12-03 15:22

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> writes:
> En god Porter eller noget ordentligt øl (ikke det dér kedelig stads
> de brygger her i københavn) er heller ikke af vejen

God smag du har! Men hov! Er Nørrbro Bryghus gået din næse forbi?

http://www.noerrebrobryghus.dk/

Deres La Granja Stout er fortrinlig (som de andre hjemmebryggede
iørigt...) Deres Bombay Pale Ale (en India Pale Ale) er også
superlækker! Men husk der findes kun en rigtig porter:
Limfjordporter. Alt andet er efterligninger

--
Jesper
Ølentusiast

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-03 18:15

jesper@FJERNveloce.dk wrote:
> God smag du har! Men hov! Er Nørrbro Bryghus gået din næse forbi?
> http://www.noerrebrobryghus.dk/

Jeg har desværre ikke været der endnu .. jeg har også hørt at der
skulle være meget overbefolket ?

> [...]
> superlækker! Men husk der findes kun en rigtig porter:
> Limfjordporter. Alt andet er efterligninger

Eller også har de bare først 'opfundet' rigtig porter i det
herrens år 1989 ?

Nu vi alligevel er offtopic, har jeg lige indkøbt 1½ kasse Ale no.
16 og en ½ kasse Brygmesterens Egen Pils fra Refsvindinge.
Det er næsten det samme som juleslik

// Hans, der nok napper en Brygmesterens Egen Pils til aftensmaden
--
RD350 YPVS - Supporting global warming since 1985

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 11-12-03 13:07

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> writes:

> Jeg har desværre ikke været der endnu .. jeg har også hørt at der
> skulle være meget overbefolket ?

Jeg var derinde en aften hvor der var bold i fjerneren, så var der
ikke problemer med plads Men det kom der senere på aftenen. Det er
ikke lige et sted jeg frekventerer - har residens i Århus...

> Eller også har de bare først 'opfundet' rigtig porter i det
> herrens år 1989 ?

Nåh ja Og nu vi er i gang, så er Young's Double Chocolate Stout
også forrygende! Og hvis du kan få den serveret som real-cask så er
det vildt godt!

> Nu vi alligevel er offtopic, har jeg lige indkøbt 1½ kasse Ale no.
> 16 og en ½ kasse Brygmesterens Egen Pils fra Refsvindinge.
> Det er næsten det samme som juleslik

Det kan jeg kun give dig ret i! Ale no. 16 tror jeg ryger ind på en
1. plads, hvis vi snakker pris/smag

--
Jesper
Som i sommer smagte en årgang 1988 Limfjordsporter! Dejlig rund og blød...