Tyveri: RIB stjålet
Fra : jj-technique.com

Dato : 17-12-03 15:41

"Skorpionen" er en 8,5 meter sort RIB med 2x225 Hk hvide Evinrude motorer.
RIB'en er i nat stjålet fra en garage i Rønnede på Sjælland. Båden har
særlige kendetegn i form af følgende påskrifter: "actionboat.dk" og
"jj-technique.com". Båden stod på en ny TK-trailer.
Billeder af båden kan ses på hjemmesiden: www.actionboat.dk

Detaljerede (store) billeder:
http://www.actionboat.dk/images/Nyt%20billede.JPG
http://www.actionboat.dk/images/reklame7.jpg

Ser du Skorpionen eller har oplysninger der kan bruges til opklaring af
sagen, bedes du kontakte Jan Jørgensen på 22338899 eller Køge Politi.

Venlig hilsen/best regards

www.jj-technique.com
www.actionboat.dk

Fra : Johnny Christensen

Dato : 17-12-03 17:45

Kondolerer

Fra : jj-technique.com

Dato : 17-12-03 18:19

Der udloves hermed en dusør på 10.000 Dkk for oplysninger der kan bringe
båden sikkert tilbage.

Venlig hilsen/best regards

www.jj-technique.com
www.actionboat.dk

Fra : Flemming Rubini

Dato : 17-12-03 18:38

jj-technique.com <info@jj-technique.com> wrote:

> Der udloves hermed en dusør på 10.000 Dkk for oplysninger der kan bringe
> [...]

Prøv at lave en efterlysning i en motorcykelgruppe.
Hvad er du nu dykkeren med Harleyen hedder? Ikke at vi skal fremmane ham
ham som elsker at rocke rullestenen; det er da kendt at en del
dykkere kører på motorcykel, så de ser nok efter den hvis du beder om
det.

Jeg er helt forpustet efter at have set din båd. Den kræver vist
flyvercertifikat og tivolipas Giiiiiissssppppp!!

Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 17-12-03 21:09

Flemming Rubini <flemming@rubiniFJERNES_REMOVE.dk> wrote:

> Prøv at lave en efterlysning i en motorcykelgruppe.

dk.fritid.motorcykel

Flemming Rubini

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 18-12-03 17:09

"Flemming Rubini" <flemming@rubiniFJERNES_REMOVE.dk> wrote in message
> jj-technique.com <info@jj-technique.com> wrote:
>
> Prøv at lave en efterlysning i en motorcykelgruppe.
Nej, Det ville OT.. Selv om jeg også mener at det er dybt beklageligt at
båden er blevet stjålet, så mener jeg nok at den efterlysning bør holdes til
dk.fritid.båd eller dk.opslag

>det er da kendt at en del
> dykkere kører på motorcykel, så de ser nok efter den hvis du beder om
> det.

???? Det er da nok endnu mere kendt at mange flere dykkere kører
bil...yderligere er det kendt at MC-sæsonen går fra 1/3 - 30/11, så der
bliver ikke kørt meget p.t.

Thore
Dykker med både bil og MC..

Fra : Henrik Manley

Dato : 17-12-03 22:13

Hvis jeg finder den behøver jeg ingen dusør, jeg skal bare have erstattet
mit boldtræ.

--
Henrik Manley
m@nley.dk, http://bends.dk

Fra : Holst

Dato : 18-12-03 22:50

Jeg er sikker på at hvis båden bliver brugt eller handlet i DK så skal det
nok blive opdaget. Det er jo ikke en båd man ser så tit og slet ikke med så
meget tv-dækning. (Fede klip!) Personligt ville jeg nok kræve en prøve tur
som dusør :).

Håber i får "Skorpionen" tilbage i god behold.

Holst.

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 19-12-03 00:59

jj-technique.com wrote:
> RIB'en er i nat stjålet fra en garage i Rønnede på Sjælland.

Jeg kan huske jeg læste om nogle entreprenører som chippede deres maskiner
fordi der tilsyneladende er meget tyveri af den slags, på den måde kunne de
så finde maskinerne igen, det var måske en idé med både. Det er da i hvert
fald nr. 2 som er blevet meldt stjålet her på gruppen. Og så længe de bliver
kørt til et sted i nærheden, som det var tilfældet med den første så vidt
jeg husker, skulle den jo være til at finde.

Det hjælper dig selvfølgelig ikke nu :)

mvh
Jonas

Fra : Holst

Dato : 19-12-03 03:45

Har fået et tilbud om at få chippet min båd. Prisen ligger vist på omkring
1500-2000,- for selve chipningen og derefter et abonnement som jeg ikke
kender prisen på.
Jeg synes personlige at det ville være en rigtig god idé og måske kunne der
vedhæftes en glæde ved selv at opsøge tyven.

Holst

Fra : Nikolaj Bech

Dato : 19-12-03 14:11

Lyder interessant med den der 'chipning', hvad går det præcist ud på? eller
blot et link eller to så man selv kan undersøge.

mvh
Nikolaj Bech
Rødovre Sportsdykker Klub (http://dykkerklub.dk)

Fra : brian

Dato : 19-12-03 17:55

Jeg vil mene at http://www.guardsikring.dk/ ville være et godt bud

--
Med Venlig Hilsen
Brian "NITROX" Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-03 14:10

Det er en rigtig fornuftig idé!
Hvor fik du tilbuddet, det lyder umiddelbart meget rimeligt i pris?

Venlig hilsen/best regards

Thomas Larsen

Fra : jj-technique.com

Dato : 04-01-04 13:37

Skorpionen er i dag fundet ved Korsør på Sjælland. Skrog og pontoner er
intakte, men begge motorer mangler. En del af instrumenteringen er
vandaliseret, men sidder stadig i båden.
Tyveriet vurderes således at være begået af amatører, idet alle spor i sagen
peger i retning af personer fra Sorø/Slagelse området.

De 2 x 225 Hk Evinrude motore (hvide) er fortsat efterlyst, idet de har flg.
serienumre:
- E225 FPXSTM S/N 05025847
- E225 FCXSTM S/N 05025720

Vi takker for alle henvendelser i sagen!!!

Venlig hilsen/best regards

www.jj-technique.com
www.actionboat.dk

Fra : Jakob Johansen

Dato : 04-01-04 23:18

"jj-technique.com" <info@jj-technique.com> wrote in message news:<ZmWhEJt0DHA.2176@gud.bends.dk>...
> [...]
> - E225 FPXSTM S/N 05025847
> - E225 FCXSTM S/N 05025720
>
> Vi takker for alle henvendelser i sagen!!!

Tillykke med fundet! Håber at også dine motorer bliver fundet uskadt!

Jakob Johansen
Roskilde Frømandsklub

Fra : Henrik

Dato : 05-01-04 07:42

Tillykke med fundet !

Håber også I finder motorerne og ikke mindst tyvene, som burde få en
omgang af een af propellerne med 8000 omdrejninger lige i skridtet.

Henrik
www.scubasserne.dk