tur i weekenden
Fra : Freddy Boris Jespers~

Dato : 16-12-03 20:49

V er to dykker der gerne vil med på en tur i denne weekend, så hvis i har
plads så skriv til mig så giver jeg varm gløgg og pebernødder i anledningen
af jul. Vi har alt udstyr og der skal ikke tages hensyn til os, vi er
indforstået med at dele udgifter eller betale et aftalt beløb for turen.
håber at høre fra jer
med venlig hilsen

Freddy Jespersen

Husk på
For det bliver en god jul, skal alt være godt

Fra : Johnny Christensen

Dato : 16-12-03 21:56

Det ville nok hjælpe hvis du skrev _hvor_ i landet.

Fra : Morten Sckaletz

Dato : 16-12-03 21:48

> V er to dykker der gerne vil med på en tur i denne weekend.....

Hvor i verden??

Fra : Freddy Boris Jespers~

Dato : 17-12-03 16:38

Vi bor i København men har bil
det var sku dumt af mig ikke at skrive hvor vi bor.
men nu skulle den være på plads
og det med gløggen gælder stadig
hilsen
Freddy

Fra : Allan Hansen

Dato : 17-12-03 17:14

> Vi bor i København men har bil
> det var sku dumt af mig ikke at skrive hvor vi bor.
> men nu skulle den være på plads
> og det med gløggen gælder stadig

Vi har planlagt en tur i Østersøen her lør-og søndag. Gælder gløggen også
hvis turen bliver aflyst

Allan Hansen,
Lørdag
Vest og sydvest, 5 til 10 m/s, senere drejende sydøst, 8 til 13 m/s, og om
natten øst.

Søndag
Skiftende eller omkring nordøst, 8 til 13 m/s.

Fra : Freddy Boris Jespers~

Dato : 17-12-03 18:53

Hvis turen ikke bliver til noget så kommer du bare forbi så drikker vi lidt
gløgg og hygger så kan vi prale med hvem der har det bedste
udstyr(dykkerudstyr), eller diskutere cmas/padi og så er den dag gået.
Freddy Jespersen