bio-strath
Fra : trille

Dato : 19-04-01 10:53

hej er der nogen af jer der har erfaring med eller kender nogen der har
erfaring med at give biostrath til børn, så vidt jeg har hørt/læst skulle
det gøre at barnet slap for forkølelser og andre sygdomme men om det bare er
reklame eller om det virkeligt virker det vil jeg gerne vide, så hvis nogen
kunne hjælpe mig??
mvh. Karina

Fra : /arcana

Dato : 19-04-01 16:09

"trille" <karina@korsgaards.dk> wrote in message

> hej er der nogen af jer der har erfaring med eller kender nogen der har
> erfaring med at give biostrath til børn, så vidt jeg har hørt/læst skulle

Jeg har solgt de første 2000 flasker af det. Kunderne var glade for det.

> [...]
er
> reklame eller om det virkeligt virker det vil jeg gerne vide, så hvis

Så vidt jeg kan se, er det ret dyrt i forhold til effekten. Jeg ville
snarere foreslå nogle gode børnevitaminer hver dag året rundt, suppleret med
acerola-C-vitamin (smager som slik!!!) og echinacea, hvis der er optræk til
sygdom i vuggestue/børnehave.

/arcana

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 06-05-01 08:18

Hæi do

"/arcana" <mailme@youllnever.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har solgt de første 2000 flasker af det. Kunderne var glade for det.
Har også købt noget til den lille, men har ikke liiige fundet ud af om det
har virket.

> [...]
med
> acerola-C-vitamin (smager som slik!!!) og echinacea, hvis der er optræk
Har købt EchinaMild til hende da jeg selv synes at Echinaforce hjælper. Men
er den eneste forskel på de to ikke bare alkohol%en ?? Og kan man ikke give
den lille almindelig Echinaforce ??
Stod og tænkte på det, men købte Mild istedetfor

hamselv herfra

Fra : /arcana

Dato : 06-05-01 10:58

"Tonny Eskesen" <hamselv@privat.dk> wrote in message

> [...]
Men
> er den eneste forskel på de to ikke bare alkohol%en ?? Og kan man ikke

Jeg kender ikke produktet EchinaMild. Men hvis barnet er over fire, skulle
der ikke være noget i vejen for at bruge almindelig echinaforce - den
størrelse kan jo nøjes med meget mindre doser end voksne. Man kan btw også
få echinacea som kapsler eller tabletter.

/arcana