Biltransport fra Tyskland
Fra : BJ

Dato : 17-12-03 00:51

Hej Gruppe,
Kender nogen et firma, der kan transportere en personbil fra München til
Sjælland (Holbæk) til en fornuftig pris ???
mvh BJ

Fra : John Sahl

Dato : 17-12-03 01:08

Jeg tror du kan få hjælp fra Mogens: http://www.transpotech.dk

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 17-12-03 06:16

On Wed, 17 Dec 2003 01:08:06 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Jeg tror du kan få hjælp fra Mogens: http://www.transpotech.dk

Jep. Ring til Carsten på tlf. 28351074 - han bestiller ikke andet end
flytter biler DK - D - DK. Regn med 2.500 kr +moms...

/Mogens
'95 Alfa Romeo 164 Q4
'91 Opel Omega 3000 24V (til salg)

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 17-12-03 09:06

Mogens Knudsen wrote in dk.fritid.bil:

[...]

> Jep. Ring til Carsten på tlf. 28351074 - han bestiller ikke andet end
> flytter biler DK - D - DK. Regn med 2.500 kr +moms...

Nu skal jeg lige høre: Flytter han også biler fra DK til D?
Er det ikke sjældent eller er det bare for tidligt på morgenen til at jeg
kan gennemskue hvorfor nogen skulle have lyst til at transportere en bil
til Tyskland fra Danmark?

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

"Of all those sperm.... How come YOU where the fastest?!"
-- Wallace Langham as Joshua Blair in 'Veronicas Closet'

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 17-12-03 08:25

On Wed, 17 Dec 2003 09:05:50 +0100, Henrik Bøgh
<henrik@lagengymnastik.dk> wrote:

>Nu skal jeg lige høre: Flytter han også biler fra DK til D?

Jep

>Er det ikke sjældent eller er det bare for tidligt på morgenen til at jeg
>kan gennemskue hvorfor nogen skulle have lyst til at transportere en bil
>til Tyskland fra Danmark?

Eller til Spanien. Mange køber jo bil i DK og tager den med til
udlandet uden nødvendigvis selv at køre den til bestemmelsesstedet.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-12-03 09:52

> Eller til Spanien. Mange køber jo bil i DK og tager den med til
> udlandet uden nødvendigvis selv at køre den til bestemmelsesstedet.

Ja, eller en tysker som henter en ny bil i dk.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-12-03 11:55

Morten Fruergaard wrote:
> "Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en
> meddelelse
>

> Ja, eller en tysker som henter en ny bil i dk.

Eller en dansker der eksporterer sin gamle bil, for at hæve afgiften.
Dem bliver der vist også flere og flere af.

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-12-03 12:09

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Eller en dansker der eksporterer sin gamle bil, for at hæve afgiften.
> Dem bliver der vist også flere og flere af.

Ja, der er masser af grunde til at sende biler ud af dk.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : BJ

Dato : 17-12-03 10:07