margurit ruten..
Fra : Rene´

Dato : 16-12-03 23:49

Er der et sted hvor man kan se hele margurit ruten.
jeg tænker på et kort på nettet, jeg har søgt men ikke rigtig fundet noget.
Har hørt den skule være fantastisk at køre på. der er jo nok mange pæne
steder man ikke har været endnu..

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 17-12-03 18:35

On Tue, 16 Dec 2003 23:48:56 +0100, "Rene´" <virker@ikke.dk> wrote:

> [...]
>Har hørt den skule være fantastisk at køre på. der er jo nok mange pæne

Det finder du næppe. Jeg har bogen, som ikke indeholder link til
nettet angivet. De vil nok hellere sælge bogen...

/Mogens
'95 Alfa Romeo 164 Q4
'91 Opel Omega 3000 24V (til salg)

Fra : .J.S...

Dato : 17-12-03 19:35

"Rene´" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
noget.
> Har hørt den skule være fantastisk at køre på. der er jo nok mange pæne

Har du ikke et kort ?

Den er markeret på mit standard kort købt på en tankstation.

Står lidt om det her også :
http://www.vtour.dk/preview/dt/

mvh/JS

Fra : Christian Probst

Dato : 21-12-03 22:10

Rene´ wrote:

> [...]
> jeg tænker på et kort på nettet, jeg har søgt men ikke rigtig fundet
> noget. Har hørt den skule være fantastisk at køre på. der er jo nok mange

Du kender måske ikke rutens øgenavn? Det skyldes skiltets lidt uheldige
brune baggrundsfarve...

Spejlæg-i-hundelorte-ruten :)

Men der er uden tvivl nogle flotte seværdigheder undervejs.

//Christian