Newsreder og binaer...?
Fra : Lars

Dato : 16-12-03 10:08

Hej gruppe,
ved godt det ikke er rette forum - men hvordan pokker får jeg sat min
newsreader (Oulook Express) op tl at modtage indlæg fra f.eks
dk.binaer.motor - jeg vil så gerne se lidt billeder
Kan ikke se binære grupper i hverken Usenet eller Sunsite serverne!?

Mvh. Lars

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 16-12-03 10:19

"Lars" <hoermann@sol.dk> writes:

> [...]
> dk.binaer.motor - jeg vil så gerne se lidt billeder
> Kan ikke se binære grupper i hverken Usenet eller Sunsite serverne!?

SunSITE.dk har _ikke_ binære grupper, så det er derfor du ikke kan se
dem.

Mvh
Thomas

--
/"\ | Human Knowledge Belongs To The World
\ / | -- Milo Hoffman in "AntiTrust"

Fra : Lars

Dato : 16-12-03 10:29

> SunSITE.dk har _ikke_ binære grupper, så det er derfor du ikke kan se

Er selv kommet til samme slutning! (Løsningen tak - ikke bekræftelse på
problemet?!)

Men hvem har så?!

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 16-12-03 10:40

"Lars" <hoermann@sol.dk> writes:

> Er selv kommet til samme slutning! (Løsningen tak - ikke bekræftelse på
> problemet?!)

Well... jeg ville bare fortælle at du ikke kan få det til at
virke. Lød som om at du forventede det var et problem med din
opsætning af OE.

> Men hvem har så?!

Din ISP (iflg. din IP så TDC) har sikkert alle binære
grupper... news.tele.dk eller lign. vil sikkert virke.

Mvh
Thomas
sunsite.dk staff member

Fra : Lars