Så er der underskrevet...
Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 15-12-03 22:35

Hej alle og tak for alle jeres indlæg.

Jeg har underskrevet på en Passat fra 2000 som ses i dk.binaer.motor. Skal
hente den på torsdag. Spørgsmålet er om jeg har kørt 770 km i Toyota
Sportsvan idag..??? + 220 i Passat´en... hold op jeg er lidt mør...

Jeg er meget tilfreds. Bilen stod næsten som ny og havde lige fået en omgang
hos TidyCar. Den er rigtig flot.

Jeg kan ydermere godte mig i julen over en god pris. Der skal skiftes en
machet, som forhandleren tager. Bremserne skal skiftes foran inden længe og
der skal laves et lille service. Det er småting heldigvis.

Jeg kan glæde mig over Trendline-udstyr, sænkningm, aircon, fartpilot, 17"
Alu og Eberspächer motor -og kabinevarmer med fjernbetjening mv.

Bilen er samtidig peppet gevaldigt op og den tidligere ejer har skrevet 340
nm med blyant i brochuren Skal lige udersøge det nærmere...

Vi skrives ved.

Mvh.
Kristian

Fra : Jan

Dato : 15-12-03 22:58

Jaaa så bliver man lidt nysgerrig - hvad var prisen for den og hvor meget
har den kørt ???

Jan

Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 15-12-03 23:09

107,500 km da jeg steg ud idag og kr. 260k inkl. levering på torsdag.

Såfremt der ikke viser sig noget ubehageligt, mener min egen forhandler jeg
kan køre gratis i et lille år.. De solgte en magen til med mindre udstyr
for 2 uger siden til 279.900.

Dejlilgt...

Mvh.
Kristian

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-12-03 23:12

Kristian Marquard Knudsen wrote:

> 107,500 km da jeg steg ud idag og kr. 260k inkl. levering på torsdag.

Hvad er det for en motor, der ligger i bilen..?

--
Jan W Nielsen
Vectra 2.0

Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 15-12-03 23:27

115 hk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-12-03 08:10

> [...]
jeg
> kan køre gratis i et lille år.. De solgte en magen til med mindre

Det er ikke for at ødelægge dig gode humør, men nu ved jeg ikke, hvor meget
mindre "mindre udstyr" er, men 20.000 kr. er ikke meget til dækning af
afskrivning i et lille år + fortjeneste til forhandleren. Om et lille år
koster den måske 260.000 kr., hvor du så kun får omkring 240.000 kr.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Uffe Ravn

Dato : 16-12-03 03:00

"Kristian Marquard Knudsen" <knuden@tdcadsl.dk> skrev

> Bilen er samtidig peppet gevaldigt op og den tidligere ejer har
skrevet 340
> nm med blyant i brochuren

Ja så er den godtnok blevet voldsomt sænket ;-P

Mvh.

Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 16-12-03 08:08

> Ja så er den godtnok blevet voldsomt sænket ;-P
---
Jeg kan ikke afvise at min formulering i aftes efter næsten 1k km i bil var
lidt sløj

Mit værksted kunne ikke se hvad der var lavet, men de kunne sagtens
konstatere at den ikke var standard. Er der nogen der ved om chiptuning af
Passat foregår med den originale chip eller der sættes en ny i..?? Vi kunne
umiddelbart ikke se nogen boks. Tidligere ejer har gjort nogle smånotater og
her fremgår bl. a. tallet 340 NM. Det er det eneste jeg kan se...

Forhandleren nægter den er chippet, men mener at den bare køre godt... he
he...

Jeg ville jo gerne lige kunne vise ham det på torsdag...

Go´ dag...

Mvh.
Kristian.

Fra : Brizz

Dato : 16-12-03 10:52

> [...]
og
> her fremgår bl. a. tallet 340 NM. Det er det eneste jeg kan se...

Da min blev chippet blev der lavet 2 nye chips og sat i. men på de originale
chips er der ingen vq mærker så du får nok svært ved at se om det er de
originale der sidder i.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk