Hjælp, benzin dæksel sidder fast!
Fra : Glen Kjærulff

Dato : 15-12-03 18:39

Hej

Min Polo 9N, har en dejlig central lås som også gælder for benzindæksel.
Men her til aften hvor jeg skulle tanke nægtede den at låse op.....

Er der nogen der har et tips eller nogen tricks til at få den bakset op,
så jeg kan komme på arbejde imorgen

Når jeg drejer nøglen plejer den at sige en klik lyd inde bag dækslet,
nu siger den ingen ting og er låst!

Hjælp

Glen

Fra : TGD

Dato : 15-12-03 18:59

"Glen Kjærulff" <gknews@lortespam.gutterne.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Er der nogen der har et tips eller nogen tricks til at få den bakset op,
> så jeg kan komme på arbejde imorgen

Kan det være frost?

<KLIP>

Fra : Glen Kjærulff

Dato : 15-12-03 19:52

TGD wrote:

> "Glen Kjærulff" <gknews@lortespam.gutterne.dk> skrev i en meddelelse
>
> <KLIP>

> Kan det være frost?

Der 5 plus grader her, så jeg tror det ikke

/Glen

Fra : hanzen

Dato : 15-12-03 18:59

> [...]
> så jeg kan komme på arbejde imorgen
>
> Når jeg drejer nøglen plejer den at sige en klik lyd inde bag dækslet,

På min (som ikke er en tysker) er der en nødåbning af benzinklappen inde fra
bagagerummet.
Man skal dog først skære i beklædningen hvor der er markeret så man kan
komme til at løsne låsemotoren.
Prøv at se bagi om der er noget der ligner en markering til en gemt lem
eller måske fortæller instruktionsbogen noget.
--
hilzen
Hanzen

I går var i dag i morgen.

Fra : LL

Dato : 15-12-03 20:23

> På min (som ikke er en tysker) er der en nødåbning af benzinklappen inde
fra
> bagagerummet.

Det er der også i en Passat fra 1996 og en Seat Cordoba fra 1995 - så mon
ikke også der er det i en Polo - de er da fra samme "familie"...

Fra : hanzen

Dato : 15-12-03 20:27

"LL" <lenn@Xwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> fra
>
> Det er der også i en Passat fra 1996 og en Seat Cordoba fra 1995 - så mon
> ikke også der er det i en Polo - de er da fra samme "familie"...

Det kan være det er ekstraudstyr
I en pakke sammen med tonede ruder og automatgear.
--
hilzen
Hanzen

I går var i dag i morgen.

Fra : Glen Kjærulff

Dato : 15-12-03 20:36

> Det kan være det er ekstraudstyr
> I en pakke sammen med tonede ruder og automatgear.

how how

har ligget ude i kulden med hovedet i bagagerummet, det ser ud til at
der er dims man kan skrue på, men da der stadig er garanti så får
værkstedet et ring i morgen tideligt

Tak for input

/Glen

Fra : bme

Dato : 15-12-03 20:49

> Er der nogen der har et tips eller nogen tricks til at få den bakset op,
> så jeg kan komme på arbejde imorgen

kig i din instruktionsbog, der mener jeg at det er beskrevet hvordan dækslet
nødåbnes.

/bo

Fra : Glen Kjærulff

Dato : 15-12-03 21:48

bme wrote:

> kig i din instruktionsbog, der mener jeg at det er beskrevet hvordan dækslet
> nødåbnes.

har ledt og ledt men ingen ting der

/Glen