Blaupunkt travelpilot
Fra : Gismo

Dato : 14-12-03 23:05

Hej.

Er der nogen der har erfaringer med Blaupunkt
Travelpilot DX-R52. Gode som dårlige?

Eller bare blaupunkt's navigations systemer?

Mangler et europakort til ditto, hvor finder jeg
det billigst, måske brugt, måske kogt hjemme
på puteren, kan man det uden at det for konsekvenser.

Gismo.

Fra : Gismo

Dato : 15-12-03 00:09

Gismo wrote:
> Hej.

Øhh. hej igen.

Hvordan for jeg antennen til gps'en om bag i autoradioen
uden det ser tågeligt ud?
Og hvor pladserer jeg bedst antennen (passat sedan)

Gismo.

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-03 20:15

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Øhh. hej igen.
>
> Hvordan for jeg antennen til gps'en om bag i autoradioen
> uden det ser tågeligt ud?
> Og hvor pladserer jeg bedst antennen (passat sedan)

Jeg fandt ud af at skyggen over instrumenterne er delvis hul (Bora).
En klat med en limpistol og op i skyggen med antennen, det virke fint, altid
7-8 satteliter tilgængelig.

Måske er din bils skygge også hul.
Det kræver dog at du lige tager instrumentet ud (POC).

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Gismo

Dato : 16-12-03 23:11

Claus Petersen wrote:

> Måske er din bils skygge også hul.
> Det kræver dog at du lige tager instrumentet ud (POC).

Hej.

Det anlæg du har, er det

Blaupunkt Travelpilot DX-R52 ?

Hvis det er, kan du/nogen så svare på om man kan spille
CD mens at navigationen guider mig, altså efter
selve beregningen er udført. Har ingen changer.

Gismo

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-03 01:24

> [...]
> CD mens at navigationen guider mig, altså efter
> selve beregningen er udført. Har ingen changer.

Næh mit navi anlæg er et VW MFD (lavet af Blaupunkt).
Den kan slet ikke spille CD'er fra enheden kun fra changeren
Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

..