Hvordan finder jeg ud af hvilken model min~
Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 14-12-03 17:26

I forbindelse med at jeg har smidt min bil på bilbasen, kunne jeg godt tænke
mig at vide præcis hvilken model min bil er (Citroen Xantia 1,8i 16v). Her
tænker jeg på type-navnet. Jeg har en idé om at det er en "Innovation".
Problemet består i at hvis bilen skal vurderes, har det jo en betydning for
prisen.

Jeg har kigget lidt i servicebogen, og de papirer jeg ellers har fået med,
men der står ikke noget. Hvor kan man så se det? På stelnummeret? Og i så
fald, hvor kan man så slå det op henne?

Håber at de kloge hoveder herinde kan kaste lidt lys over sagen :)

/Kasper Hansen

Fra : Peter J

Dato : 14-12-03 21:50

"Kasper Hansen [8270]" <kasper@h-hansenREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fald, hvor kan man så slå det op henne?
>
> Håber at de kloge hoveder herinde kan kaste lidt lys over sagen :)

Prøver at sætte stikket i :)

Har du kigget på din slutseddel ???? Der plejer det gerne at stå.
Registreringsattesten kan sjældent bruges til noget som helst, når vi
snakker kampagnemodeller..... Hvis det ikke står der, burde importøren kunne
fortælle dig det vha. stelnummeret..

> /Kasper Hansen

VenHils
Peter

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 14-12-03 22:42

> [...]
> Registreringsattesten kan sjældent bruges til noget som helst, når vi
> snakker kampagnemodeller..... Hvis det ikke står der, burde importøren

Der står ikke andet på min slutseddel end "Citroen Xantia 1.8" - og så meget
vidste jeg i forvejen :)
Jeg er på den anden side slet ikke sikker på hvor vidt det er en
kampagnemodel eller end std. model. Jeg kan ikke finde nogen på bilbasen der
har det samme udstyr. Desuden er den jo også monteret med skørter og spoiler
fra forhandleren (AutoHouse, Køge), så det kan jo godt ske at det egentligt
er en skrabet model, der så har fået lidt træ-lir samt alcantara sæder smidt
i.
Men der er nok ikke andet at gøre end at ringe...

/Kasper Hansen