Sierra sp 2: Autonomt kørelys
Fra : Klaus Rytved

Dato : 12-12-03 22:11

Hejsa,
Når jeg har gang i blæser+bagrudevarmer+radio og så træder på bremsen går
lyset ud. Man kan høre relæet klikke. Det kommer som regelt igen efter et
par sekunder. Det er lidt upraktisk da folk tror jeg blinker med lyset....
Jeg havde tænkt mig at skifte kørelysrelæet da jeg formoder at problemet
skyldes at spændingen falder så meget at relæet tror at motoren er slukket.
Men er det rigtigt ? eller kan der være noget mere grundlæggende galt ?

Bedste hilsener,
Klaus
Ford Sierra CLX 1987

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 12-12-03 23:13

"Klaus Rytved" wrote in message news:brdat9$kf3$1@news.cybercity.dk...
> [...]
slukket.
> Men er det rigtigt ? eller kan der være noget mere grundlæggende galt ?

Hey! Uden overhovedet at have forstand på biler, siger min logik mig, at det
nok er generatoren der ikke kan levere nok strøm.... så måske en
ny/kraftigere generator?

Hygge...
Daniel