Stof til ny himmel i saab 99
Fra : GN

Dato : 12-12-03 12:34

Hej med jer

Himlen i min gode gamle 99'er er ved at falde ned om ørerne på mig, og
stoffet er revet og hullet.
Nogen der kender til et sted hvor man kan købe stof til en ny himmel for en
fornuftig penge? - Jeg forhørte mig hos en lokal autosaddelmager - han
skulle ha' 1500 or at klisre nyt stof på himlen, hvis jeg selv
afmonterede+monterede den!!
Anyway - Jeg skal bruge passende mænge lyst stof af den type med skumgummi
på bagsiden - hvor fåes det mon billigst?

Fra : Henrik B.

Dato : 14-12-03 15:07

GN wrote:
:: Hej med jer
::
[...]

Nilesen's Auto i Verninge (Tommerup) har i metermål.
http://www.geocities.com/nielsensauto/

M.v.h.

Fra : GN

Dato : 17-12-03 23:29

> Nilesen's Auto i Verninge (Tommerup) har i metermål.
> http://www.geocities.com/nielsensauto/
>
> M.v.h.

takker for tippet