leje af prøvplader - kræves orig. reg.atte~
Fra : BS

Dato : 10-12-03 22:40

Jeg har lige købt en bobbel via QXL som står uden plader på sjælland. Jeg
vil leje nogle prøveplader for hente den. Bliver jeg nød til at ha' den
orig. registreringsattest? Den har jeg selvf. ikke, da jeg ikke har set og
betalt bilen endnu.

mvh BS

---

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-12-03 22:45

BS wrote:
> [...]
> Jeg vil leje nogle prøveplader for hente den. Bliver jeg nød til at
> ha' den orig. registreringsattest? Den har jeg selvf. ikke, da jeg

Stelnummer og/eller tidligere registreringsnummer er nok, såfremt bilen har
været indregistreret i DK tidligere.

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer

Fra : Finn Donati

Dato : 14-12-03 20:40

Per Beer Hansen skrev:

> Stelnummer og/eller tidligere registreringsnummer er nok,
> såfremt bilen har været indregistreret i DK tidligere.

Bilen behøver ikke at have været registreret i DK tidligere.
Jeg har flere gange lejet til min tysk importerede BMW,
og jeg skriver altid det tidligere tyske reg.nummer på
papirene.. nogle gange tilføjer kontordamen "tysk" ved
siden af reg.nummeret, men langt fra altid.

PS. Cool mellemnavn du har der :)

---
Finn Donati

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-12-03 22:46

"BS" <Nospammer@mail.fi> skrev :

> [...]
>orig. registreringsattest? Den har jeg selvf. ikke, da jeg ikke har set og

enten det gamle registreringsnummer, eller bilens stelnummer burde
være nok

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 10-12-03 22:45

On Wed, 10 Dec 2003 22:39:32 +0100, "BS" <Nospammer@mail.fi> wrote:

>Jeg har lige købt en bobbel via QXL som står uden plader på sjælland. Jeg
>vil leje nogle prøveplader for hente den. Bliver jeg nød til at ha' den
>orig. registreringsattest?

Nope - kopi er nok (fax)

/Mogens

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 11-12-03 14:01

> Nope - kopi er nok (fax)

Det burde da ikke være nødvendigt. Nu har jeg godtnok kun lånt til
motorcykel, men der skal man bare opgive stelnummer , så er den i vinkel!

> /Mogens
Thomas

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 11-12-03 14:54

stelnemmer er nok! har selv brugt prøve plader en 3-5 gange de sidste 2
måneder!

og er du modig... så kan du bare fyre et eller andet stelnummer af.... for
de skal ikke se noget bevis på det.... men så dækker fosikringen nok ikke!

--
Mvh.

Nikolai R. jensen
www.minvogn.dk
ja min mail addresse er : nospam@minvogn.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-12-03 15:38

Nikolai R. jensen wrote:

> og er du modig... så kan du bare fyre et eller andet stelnummer
> af.... for de skal ikke se noget bevis på det....

Næh, men hvis han møder Politiet, så kan han næsten være helt sikker på at
de tager pladerne med, samt at han får sig en bøde.

> men så dækker
> fosikringen nok ikke!

Så må vi jo bare håbe at han ikke rammer nogen af os ?

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 11-12-03 17:38

det var altså ikke ment på den måde... bare hvad han skulle gøre for at få
sig et sæt prøveplader!

om han snyder eller ej... ja det må han sgu selv om... den han nemmest
snyder er jo ham selv!

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-12-03 18:19

Nikolai R. jensen wrote:
> det var altså ikke ment på den måde... bare hvad han skulle gøre for
> at få sig et sæt prøveplader!

OK, så er jeg mere rolig