færdselsregler
Fra : Kai Mårsted

Dato : 09-12-03 20:00

Det er vel, som i alle andre anliggender, borgeren selv der har ansvaret for
at sætte sig ind i regler angående det ene eller andet. Men når det drejer
sig om færdselsregler, hvor får man så løbende opdateret sin viden?

Mvh Kai

Fra : Møller

Dato : 09-12-03 20:34

"Kai Mårsted" <kem@ishoejby.invalid> wrote in message
> [...]
> at sætte sig ind i regler angående det ene eller andet. Men når det drejer
> sig om færdselsregler, hvor får man så løbende opdateret sin viden?

f.eks. her:
http://www.teori.dk/defaultbig.htm

Hvis du da ikke vil til at læse i statstidende.
--
Møller

Fra : Møller

Dato : 09-12-03 20:46

http://www.retsinfo.dk/_GETDOCI_/ACCN/A20010071229-REGL

--
Møller

Fra : Peter G C

Dato : 09-12-03 21:46

"Kai Mårsted" <kem@ishoejby.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> at sætte sig ind i regler angående det ene eller andet. Men når det drejer
> sig om færdselsregler, hvor får man så løbende opdateret sin viden?

Bruger retsinfo.dk eller låner en bog om emnet.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Møller

Dato : 10-12-03 11:27

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in message
> "Kai Mårsted" <kem@ishoejby.invalid> skrev i en meddelelse
> for
>
> Bruger retsinfo.dk eller låner en bog om emnet.
>
> /Peter

Hæ hæ hr. sagfører, jeg var præcis en time foran.
--
Møller

Fra : Peter G C

Dato : 10-12-03 11:38

"Møller" <eamhvem@hvad.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Hæ hæ hr. sagfører, jeg var præcis en time foran.

Og vedholdende benævner du mig noget, jeg ikke er - tsk tsk. Endvidere
blevet ordet sagfører afskaffet for 20 eller 30 år siden, Hr. Møller

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Møller

Dato : 11-12-03 13:35

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in message
> [...]
>
> Og vedholdende benævner du mig noget, jeg ikke er - tsk tsk. Endvidere
> blevet ordet sagfører afskaffet for 20 eller 30 år siden, Hr. Møller

Hø hø

Undskyld hr. advokatfuldmægtig, du kan da godt se, at det er alt for lang en
titel
Så jeg nøjes med pgc

PS er dit interesseområde ikke lidt stort.
Kan jeg få erstatning for posttraumatisk depressition p.g.a. et overfald for
5 år siden?

Møller

Fra : Peter G C

Dato : 11-12-03 13:49

"Møller" <eamhvem@hvad.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Hø hø

Jamen vi har skam humor - til forskel fra revisorerne .-))

> Undskyld hr. advokatfuldmægtig, du kan da godt se, at det er alt for lang
en
> titel
> Så jeg nøjes med pgc

Det er i orden, Hr. Møller

> PS er dit interesseområde ikke lidt stort.

Jo. Men næppe for stort Verdensfirmaet kan rådgive om næsten alt.

> Kan jeg få erstatning for posttraumatisk depressition p.g.a. et overfald
for
> 5 år siden?

Helt sikkert!

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Johnny

Dato : 10-12-03 01:45

> [...]
> at sætte sig ind i regler angående det ene eller andet. Men når det drejer
> sig om færdselsregler, hvor får man så løbende opdateret sin viden?

Eller måske mest oplagt .....

Følger med her på dk.fritid.bil !

www.kritikken.dk