Indregistrering af trailer
Fra : Aksel

Dato : 08-12-03 21:29

Jeg har købt en fabriksny trailer i Tyskland, 2000 kr. billigere end den
samme type i DK.

Nu skal jeg have den indregistreret, er der nogen i gruppen der har erfaring
med det?

Hvilke papirer skal jeg have med til syn?

Jeg har et tysk Fahrzeugbrief, det bliver i Tyskalnd til registreringsattest
når det er stemplet på motorkontoret, desuden har jeg bedt fabrikken om at
underskrive og stemple et Data-certificate som jeg har downloaded fra
Færdselsstyrelsen.

Bilinspektionen giver forskellige svar når man ringer, og svarer ikke på
mail.

Hilsen Aksel

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 09-12-03 17:09

"Aksel" <akselj.fjerndette@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Færdselsstyrelsen.
>
> Bilinspektionen giver forskellige svar når man ringer, og svarer ikke på

Hej Aksel.

Jeg følger lige lidt med fra sidelinien, da jeg faktisk har spurgt om det
samme ( Trailer køb i Tyskland fra d.9 Oktober 2003 )
dengang var der ingen der vidste noget/svarede !

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Henning Keseler

Dato : 09-12-03 17:31

> [...]
om at
> underskrive og stemple et Data-certificate som jeg har downloaded

Hvis det er det samme som til en campingvogn, er datacertificatet det
du har
brug for.
Hvis traileren havde været tysk registreret først, tror nok min. 3
mdr. ville
fahrzeugbrif have været nok.

Mvh. Henning