Opdatering af Outlook 2000
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 19-04-01 09:16

Efter at have opdateret med ServicePacks 1 + 2 kan jeg ikke
længere åbne visse filtyper (såsom *.exe), idet Outlook blokerer
for disse. Der står, at "Outlook har blokeret adgangen til
følgende potentielt usikre vedhæftede filer". Det lille
ikon, som dermed plejer at være i toppen/bunden af mailen,
er væk.
Hvordan ændres sikkerhedsniveauet, så det er muligt at åbne
disse filer?

Fra : Lars Engelhardt

Dato : 19-04-01 16:32

Hejsa

>Efter at have opdateret med ServicePacks 1 + 2 kan jeg ikke
>l{ngere }bne visse filtyper (s}som *.exe), idet Outlook blokerer
>for disse. Der st}r, at "Outlook har blokeret adgangen til
>f|lgende potentielt usikre vedh{ftede filer". Det lille
>ikon, som dermed plejer at v{re i toppen/bunden af mailen,
>er v{k.
>Hvordan {ndres sikkerhedsniveauet, s} det er muligt at }bne
>disse filer?

Ja det er hamrende iriterende - hvis du finder en l|sning er jeg
meget interesseret !

--
Lars Engelhardt - Postboks 185 - 3600 Frederikssund - DENMARK
webmaster@lars-engelhardt.dk

Fra : Barry

Dato : 19-04-01 20:00

Den eneste løsning er at fjerne og så genindstallere men uden SPacks..
Barry