JRE kontra SDK
Fra : Ostekongen

Dato : 18-12-03 00:59

Undskyld hvis følgende er et dumt spørgsmål

Nogen der kan forklare mig forskellen på subj.?

Mvh. Ostekongen

Fra : Mads Orbesen Troest

Dato : 18-12-03 02:02

Ostekongen wrote:

> Nogen der kan forklare mig forskellen på subj.?

JRE, der står for Java Runtime Environment, er - som navnet burde
antyde - det, der skal til for at afvikle programmer skrevet til en
JVM. SDK'et (Software Development Kit) er derimod det, der skal til,
for at lave omtalte programmer (dvs. det rummer compileren, etc.). Hvis
du bare skal køre Java programmer har du udelukkende brug for et JRE.
Hvis du skal udviklge programmer har du brug for SDK'et.

Mvh,
/\/\\ads Orbesen Troest
[ http://www.itu.dk/~eek ]

Fra : Ostekongen

Dato : 18-12-03 03:45

Tak for svaret, det var også det jeg regnede med, men kunne bare ikke lige
huske det.
Jeg napper SDK'en.

-Ostekongen