JPasswordField -> JTextField
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-12-03 01:48

Kan man få et JPasswordField til at vise "klartekst" eller et
JTextField til at vise **** istedet for bogstaver ?

Det jeg gerne vil er at have et password felt, til en loginprompt,
der efter login viser f.eks. navnet på den der er logget ind.
Jeg har kigget i doc. til begge klasser men kan ikke lige finde noget
relevant.

"Nogen gange kan ens liv godt føles som et puslespil, hvor brikkerne
bevæger sig og skifter farve og størrelse når man rører dem."
- Emme, http://emme.dk/2003_11_01_arkiv.html#106840650828914899

Fra : Søren Berg Glasius

Dato : 12-12-03 08:45

Henrik Stidsen wrote:
> [...]
> der efter login viser f.eks. navnet på den der er logget ind.
> Jeg har kigget i doc. til begge klasser men kan ikke lige finde noget

Hej

Det tvivler jeg meget på, at du kan, men du kan jo lave enten to felter,
som hhv. er vist og skjult, og så skifte visibility på dem. Med events
kan du automatisk opdatere den ene fra den anden og omvendt.

/Søren

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-12-03 16:11

Søren Berg Glasius <Soeren@Glasius.dk> wrote in

> [...]
> felter, som hhv. er vist og skjult, og så skifte visibility på
> dem. Med events kan du automatisk opdatere den ene fra den anden

Tænkte nok det blev sådan noget :/

Må se om jeg gider bøvle med det - men tak for det.