Fange data sendt til LPT1
Fra : L. Hansen

Dato : 13-12-00 16:30

Hej

Via et konsol-program udskrives data til LPT1-porten.

Er der nogen i NG'en, der har forsøgt at "fange" data, der sendes til
printerporten ?
Funktionen skulle så lade ALT passere, men "dumpe" en kopi,
hvis første linie indeholder tegnene fx. "XQW22"

På forhånd tak
Mvh, L. Hansen
webmaster@dancar.dk

Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 14-12-00 23:34

Jeg begik for en menneskealder sider i asembler et program til dos som
gjorde det. det virkede også i w311 når man skrev til lpt1 eller 2, så prøv
at kigge lidt den vej. det var kun lidt kode (under 1 a4) jeg brugte det til
at fange @1 hhv. @2 og derved skifte mellem lpt1 og lpt2 i dBase2. dengang
kunne de fleste programmer vælge printer. ak ja!
finn