The Bat, filtrere på headerværdier
Fra : kristian mikael de f~

Dato : 14-12-03 15:29

Vedr. The Bat

Jeg kan ikke i hjælpefilen, eller i filtreringsreglerne se, at man kan
filtrere på headerværdier.
Er det rigtigt?

mvh kmo

Fra : Lars Stokholm

Dato : 14-12-03 17:47

In dk.edb.internet.software.mail+news, kristian wrote:

> Jeg kan ikke i hjælpefilen, eller i filtreringsreglerne se, at
> man kan filtrere på headerværdier.

Regn ikke med alt for meget hjælp fra hjælpefilen.

> Er det rigtigt?

De kalder headere for kludges. Det er smart for så er det kun nørder
der kan finde ud af det.

Hvis du vælger 'Kludges' som "Location" og 'En-Header: teststreng'
som "Strings" (eventuelt som et regulært udtryk, med noget mere
krimskrams), så burde det vel kunne lade sig gøre vil jeg tro.

--
Lars Stokholm

They come with their weather hanging around them, but can't
knock my door down! - Kate Bush (Get Out of My House)

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 14-12-03 19:45

On 14 Dec 2003 16:46:57 GMT, Lars Stokholm <monospam@mail.dk> wrote:

>Regn ikke med alt for meget hjælp fra hjælpefilen.
Nej, den lader meget tilbage at ønske.
Specielt hvis man sammenligner med hjælpefilen til Pegasus og Agent,
der er noget af det bedste jeg er stødt på.

>De kalder headere for kludges. Det er smart for så er det kun nørder
>der kan finde ud af det.
Ja, det er synd, at et godt program på den måde afskrækker ellers
potentielle brugere.

>Hvis du vælger 'Kludges' som "Location" og 'En-Header: teststreng'
>som "Strings" (eventuelt som et regulært udtryk, med noget mere
>krimskrams), så burde det vel kunne lade sig gøre vil jeg tro.
Det lyder godt, og jeg er heldigvis tilpas, uden at det tenderer det
overdrevne, nørdet til nok at kunne finde ud af det.

Tusind tak
kmo

Fra : Lars Stokholm

Dato : 14-12-03 22:52

In dk.edb.internet.software.mail+news, kristian wrote:

> Det lyder godt, og jeg er heldigvis tilpas, uden at det tenderer det
> overdrevne, nørdet til nok at kunne finde ud af det.

Heh, okay. ;) I tilfælde af, at du ikke skulle kende den, har jeg nu
alligevel en side til dig, som måske kan blive nyttig en anden gang.
Der står lidt om lidt af hvert: <http://www.silverstones.com/thebat>.

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 15-12-03 00:06

On 14 Dec 2003 21:51:51 GMT, Lars Stokholm <monospam@mail.dk> wrote: