afslutnings melodi fra "proof of life"
Fra : Ukendt

Dato : 21-12-03 23:17

Hejsa

.... er der nogen der kan fortælle mig titel og artist på den sang der bliver
spillet til sidst (end titles) i filmen "Proof of life" med Meg Ryan og
Russel Crowe ? Den er lige blevet spillet på tv1000...

på forhånd tak :)

Thomas News

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 21-12-03 23:58

Newsman skrev i en meddelelse...
> [...]
> spillet til sidst (end titles) i filmen "Proof of life" med Meg Ryan og
> Russel Crowe ? Den er lige blevet spillet på tv1000...

"I'll be your lover, too" med Van Morrison - hvis jeg ikke tager helt fejl -
og nu får jeg helt lyst til at tage den ned fra hylden og se den igen

Julehilsner fra Tina
www.gizzemissen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-03 02:05

Hej Tina :)

Du skulle vel ikke vide om nummeret ligget på en ef Van´s udgivne CD'ere...?

Tak for svaret iøvrigt:)

vh thomas
"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:3fe62562$0$29361$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 22-12-03 12:30

Newsman skrev i en meddelelse...

> Hej Tina :)
>
> Du skulle vel ikke vide om nummeret ligget på en ef Van´s udgivne
CD'ere...?

> Tak for svaret iøvrigt:)

Hej Thomas

En lille søgning fortæller mig at nummeret skulle være at finde på Van
albummet "His Band and The Street Choir" - håber det kan bruges til noget

Julehilsner fra Tina
www.gizzemissen.dk