Problem med Transport Tycoon Deluxe XP ver~
Fra : BSL

Dato : 21-12-03 21:16

hej i gruppen.

Har endelig fået fat i dette spil der nu kører under XP, men jeg har lidt
problemer: Når jeg fragter nogen ting fra en station til en anden, ligger de
bare in-route selv om stationen accepterer de varer jeg har kørt dertil. Har
prøvet med næsten alle slags ting, men den gør det samme med alt.
Nogen der kender problemet???

Jeg har tidligere spillet det, men der var der ingen problemer.

Mvh. Bjarne

Fra : Brian Lund

Dato : 21-12-03 21:23

> [...]
> Nogen der kender problemet???
>
> Jeg har tidligere spillet det, men der var der ingen problemer.

Bruger du "ttdpatchw.exe" til at køre spillet med?

Brian

Fra : BSL

Dato : 22-12-03 21:53

Ja det er det, men jeg har jo ingen problemer med at køre spillet. Kun at
stationerne ikke vil modtage de varer jeg kører dertil, selvom de står som
accept på listen.

Fra : Brian Lund

Dato : 23-12-03 08:51

> Ja det er det, men jeg har jo ingen problemer med at køre spillet. Kun at
> stationerne ikke vil modtage de varer jeg kører dertil, selvom de står som
> accept på listen.

Yep, kunne godt forestille mig det er den der roder i det, for det er ikke
kun en crack, det er også en "mod" samtidigt med det er en crack, dvs. den
går ind og piller ved en masse, jeg kan godt forestille mig det er derfor...
Jeg har en version af TTDpatch og en config fil liggende så spillet kører
som normalt hvis du er interreseret?

Brian

Fra : BSL

Dato : 23-12-03 10:35