Billigt middel mod tobak og overvægt mm.!
Fra : Kurt Daniel Conradse~

Dato : 21-12-03 21:16

Nyt revolutionerende opdagelse om ganske alm. hæfte plaster. det sættes for
munden og virker på flere ting!

Her skal nævnes nogle af de meget gode egenskaber plasteret kan have:
Modvirke Fedme, neglebidning, rygning, unødvendig tale, dårlig ånde,
tungeslasker/bytning af mundvand, uønsket hårvækst omkring munden mm. Når
dette udskiftes jævnligt. Videre kan det stadigt bruges til standsning af
mindre blødning og små rifter. Disse er langt billiger i indkøb end de meget
dyre slankemidler, tobak afvende og midler mod indtagelse af alkohol, som
markedsføres i dag og plasteret virker bredt. Måske er det vær at have i
skabet nu, her hvor Julen står for døren!

Glædelig Jul. Kurt Daniel Conradsen

Fra : KatjaStrofen

Dato : 21-12-03 21:18

"Kurt Daniel Conradsen" <non@non.non> skrev i en meddelelse
> [...]
> markedsføres i dag og plasteret virker bredt. Måske er det vær at have i
> skabet nu, her hvor Julen står for døren!

Hehe.. - Dejligt med lidt humor
Glædelig jul herfra også

katja

Fra : mus

Dato : 21-12-03 21:32

> [...]
> markedsføres i dag og plasteret virker bredt. Måske er det vær at have i
> skabet nu, her hvor Julen står for døren!

*GG* den var sød.

Må hellere ud at købe lidt mere!

Laila

Fra : Kurt Daniel Conradse~

Dato : 21-12-03 21:54

> [...]
> markedsføres i dag og plasteret virker bredt. Måske er det vær at have i
> skabet nu, her hvor Julen står for døren!

Ups.

OBS: Jeg fraråder på det kraftigste brug af plaster metode i tilfælde af:
Tilstoppet næse pga. forkølelse og i forbindelse med udøvelse af motion, så
som løbe træning, motion cykling mm. Hvor luftveje ej må blokeres, da
udøveren kan komme til at sluge plasteret eller have for ringe luft
tilførsels til organerne, hvorved kvælning kan opstå.

Puha sikken en Jul jeg der kunne have skabt.

Pas godt på jer selv der ude og Rigtig Glædelig Jul. Kurt Daniel Conradsen.