Et farvel til gruppen.
Fra : Minimee

Dato : 21-12-03 19:48

Tja, jeg har nu siddet og kigget lidt.....

Og ærligt:

Jeg syntes tonen herinde er meget hård, ubehagelig og agressiv, overfor de
mennesker som træder lidt ved siden af subject tilhørende denne ng.

Jeg forstår ikke denne korte lunte, men jeg ved en ting:

Livet er for kort til sure kællinger, medicinfiduser og andet skidtfisk med
mavesår og en forkvaklet manglende evne til at føre en dialog på behørig
vis.

Få jer et liv......

Ciao fra endu en bruger der er skræmt væk, men det er måske meningen med
jeres tone herinde i skiderikker?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-12-03 19:48

Minimee wrote:
> [...]
>
> Jeg syntes tonen herinde er meget hård, ubehagelig og agressiv,
> overfor de mennesker som træder lidt ved siden af subject tilhørende

naturligvis bliver den hård når vedkommende er 100% klar over at han træder
ved siden af og gør sådan 100% bevidst og provokerende...... så kan du sku
da ikke forvente at man gider sidder og "sugarcoate" udtalelserne......

> Jeg forstår ikke denne korte lunte, men jeg ved en ting:

gør jeg heller ikke...... min lunte er ikke kort.... men der er grænser for
hvad jeg synes folk kan være bekendt at gøre uden at det virker overdrevent
latterligt og barnligt......

> Livet er for kort til sure kællinger, medicinfiduser og andet
> skidtfisk med mavesår og en forkvaklet manglende evne til at føre en
> dialog på behørig vis.

enig...... ikke desto mindre vælger jeg at lade andre komme tvivlen til
gode, og håber konstant på at folk lærer af det de ser.......

> Få jer et liv......

har et... meget velfungerende et endda.......

> Ciao fra endu en bruger der er skræmt væk, men det er måske meningen
> med jeres tone herinde i skiderikker?

what goes around comes around.... man ser hvad man selv sender ud....
jeg mener ikke at jeg har været hverken ubehagelig, hård eller
aggresiv....... kontant og venlig ja.... forklarende ja.....
jeg har på intet tidspunkt brugt skældsord eller svinet andre til...... det
er lidt trist at nogle insisterer på at opfatte venlige henstillinger som
angreb..... men det kan jeg ligesom ikke gøre noget ved....

--
Knus, Sabina.
"What you know you can't explain. But you feel it. You've felt it your

Fra : KatjaStrofen

Dato : 21-12-03 20:06

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse news:bs4qg8

[Snip snap] omkring en masse jeg er enig i.

Dog er jeg imponeret over du kan svare på indlægget et minut før det er
afsendt *GG*

Så prøv lige at kigge på indstillingerne af dit ur.

Katja :)

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-03 20:16

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> afsendt *GG*
>
> Så prøv lige at kigge på indstillingerne af dit ur.

Ha ha ha - Ja det er godt klaret, du er oppe på mærkerne Sabina ;)

HP

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-12-03 20:55

KatjaStrofen wrote:
> [...]
> er afsendt *GG*
>
> Så prøv lige at kigge på indstillingerne af dit ur.

øhhh jeg tror ikke det er mit ur det er galt med ;) klokken er nu 20.54 på
mit ur og det er lidt over en time siden jeg afsendte det*G*
i mellemtiden har jeg nemlig nået at både lave mad og spise den sammen med
familien*G*

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-03 21:00

> i mellemtiden har jeg nemlig nået at både lave mad og spise den sammen med
> familien*G*

> Knus, Sabina.

Bare af ren nysgerrighed, blev middagen tilberedt på en OBH Quickgrill? *GG*
Just a joke....

Mvh
HP

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-12-03 21:08

BogH wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Bare af ren nysgerrighed, blev middagen tilberedt på en OBH
> Quickgrill? *GG* Just a joke....

hehe næææ*G* men på min ganske udemærkede Gastrolux titan sautepande.....
har engang forsøgt mig med sådanne grill-ting, men har måtte erkende at det
intet gør for smagen eller tilberedningen for mig..... men hvis andre mener
det er relevant for dem, fint nok....... der er bare ingen grund til at
debattere det i denne gruppe ;)

Fut: dk.snak.snik

Fra : Dan

Dato : 21-12-03 20:56

> [...]
> da ikke forvente at man gider sidder og "sugarcoate" udtalelserne......

Uha uha uha har jeg trådt ved siden af? Hvad skal jeg dog gøre? Jeg ved det,
jeg overholder ikke fundatsen, respekterer ikke netetiketten og ikke mindst
gør reklame for et kræftfremkaldende produkt, ikke sandt Sabina? Du glemte
altså lige at skrive, at slip-let belægningen også er under mistanke
(dobbelt-kræftfremkaldende !!!) , men man kan jo ikke holde øje med alting i
jeres egen private nyhedsgruppe, vel?

Fra : Dan

Dato : 21-12-03 20:57

For en sikkerheds skyld må jeg pointere det var ironisk ment.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-12-03 21:12

Dan wrote:

> Uha uha uha har jeg trådt ved siden af?

ved du ikke selv det?

> Hvad skal jeg dog gøre?

prøve at gøre det anderledes i fremtiden.......

> Jeg
> ved det, jeg overholder ikke fundatsen, respekterer ikke netetiketten
> og ikke mindst gør reklame for et kræftfremkaldende produkt, ikke
> sandt Sabina?

nej, du træder fuldt bevidst ud over grænserne for fundatsen, du ignorerer
netiketten selvom du ved hvordan man bør gøre det og gør reklame for et
produkt der ikke er slankerelateret.....
der er forskel....

> Du glemte altså lige at skrive, at slip-let belægningen
> også er under mistanke (dobbelt-kræftfremkaldende !!!) , men man kan
> jo ikke holde øje med alting i jeres egen private nyhedsgruppe, vel?

gruppen er under ingen omstændigheder privat.... netop derfor er det vigtigt
at vi ALLE gør en indsats for at holde den fri for fnidder og fnadder......
og om belægningen er kræftfremkaldende er heller ikke ontopic her i gruppen,
den hører til i dk.helbred......
jeg synes blot det er lidt letsindigt at kalde en stegemetode for "sund" når
det på ingen måde er bevist.....

Fra : Dan

Dato : 21-12-03 21:19

Ok, mennesker der ikke forstår ironi er svære at snakke med. En erfaring
rigere tilføjer jeg jer to hermed til mit filter. Farvel.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-12-03 21:28

Dan wrote:
> Ok, mennesker der ikke forstår ironi er svære at snakke med. En
> erfaring rigere tilføjer jeg jer to hermed til mit filter. Farvel.

hvad kan man dog bruge ironi til i denne situation??
og hvorfor skulle jeg ike svare seriøst på dit indlæg når du lægger det op
på den måde?

Fra : KatjaStrofen

Dato : 21-12-03 19:56

"Minimee" <dsl92130@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vis.
>
> Få jer et liv......
>
> Ciao fra endu en bruger der er skræmt væk, men det er måske meningen med

Ofte synes jeg det er ærgerligt når folk forlader gruppen... - men jeg må
erkende ikke i dette tilfælde - ved det er hårdt og kontant - men punkt et..
har jeg et problem med - Nu vil jeg lave et indlæg omkring hvor meget jeg
har medlidenhed med mig selv og hvor onde alle i andre er. - Se og hør..
mig.. hvordan jeg nu vil forlade jer.. - imens jeg prøver at give jer dårlig
samvittighed.

for det andet - har jeg et problem med.. at man henviser til folk har en
forkvaklet manglende evne til at føre en dialog på behørig vis - Ligesom
bemærkninger om at tonen er hård m.m.

- Når man selv bruger ord og begreber som Sure kællinger og kontrolnazisme.

Kan kun ønske dig alt held og lykke i fremtiden - og sige.. at du skal være
velkommen til at vende tilbage - dog helst med en pænere tone selv.

katja

Fra : Anders [8000]

Dato : 21-12-03 21:12

"Minimee" <dsl92130@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Tja, jeg har nu siddet og kigget lidt.....

Tillykke med det!

> Jeg forstår ikke denne korte lunte, men jeg ved en ting:

Nej, vel?

> Livet er for kort til sure kællinger, medicinfiduser og andet skidtfisk
med
> mavesår og en forkvaklet manglende evne til at føre en dialog på behørig
> vis.

Ja, folk som dig :)

> Få jer et liv......

Jamen vi har skam et godt et!

> Ciao fra endu en bruger der er skræmt væk, men det er måske meningen med
> jeres tone herinde i skiderikker?

Næe, men dig med dine sure opstød tror jeg ikke vi kommer til at savne

Ha det bra....

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 22-12-03 00:37

> Ciao fra endu en bruger der er skræmt væk, men det er måske meningen med
> jeres tone herinde i skiderikker?

.....du behøver ikke forlade gruppen, du tilføjer blot en 3-4 personer til
dit kill-filter, så har du reduceret posteringerne med ca. 80%. Plus at
tonen er meget mere afslappet.

Mvh. Glenn

Fra : JH

Dato : 22-12-03 11:01

Minimee wrote:

> Jeg syntes tonen herinde er meget hård, ubehagelig og agressiv,
overfor de
> mennesker som træder lidt ved siden af subject tilhørende denne ng.

Synes du det?
Så skulle du prøve de engelsksprogede ng'ere!!
Jeg synes faktisk tonen her er rimelig pæn.

> [...]
skidtfisk med
> mavesår og en forkvaklet manglende evne til at føre en dialog på

Nu kan du jo ikke vide, om det er sure kællinger
eller sure stoddere, der skriver herinde.
Man kan jo kalde sig hvad man vil.
Så behold dine fordomme for dig selv.

Mon ikke du skulle se lidt på din egen evne til
"at føre en dialog på behørig vis".

Vh JH

Fra : Rene Hansen

Dato : 24-12-03 13:40

Du har fuldstændig ret, for mange rejekællinger herinde.

Gider heller ikke at være sådan et sted hvor de 2-3 sherif kællinger skal
rette, og ødelægge et emne hver gang med deres lamme indslag.

Tror de vil fungere helt fint uden dem !!!

Rene