Black Hawk Down - kan ikke komme videre
Fra : Casper

Dato : 21-12-03 11:53

Jeg er nået til campaign shore patrol og kan ikke komme videre efter jeg har
placeret spængladninger på skibet. Hvis jeg udløser dem så dør jeg. Hvad
skal jeg gøre?

Casper

Fra : Devast8or

Dato : 21-12-03 14:28

Casper wrote:
> Jeg er nået til campaign shore patrol og kan ikke komme videre efter
> jeg har placeret spængladninger på skibet. Hvis jeg udløser dem så
> dør jeg. Hvad skal jeg gøre?
>
> Casper

Hvis jeg husker rigtigt skal vente med at sprænge skibet til du er i luften.

Devast8or

Fra : Nic

Dato : 21-12-03 14:41

> Hvis jeg husker rigtigt skal vente med at sprænge skibet til du er i luften.

Ellers kommer han det når de springer ;)

Fra : Casper

Dato : 21-12-03 15:05

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg husker rigtigt skal vente med at sprænge skibet til du er i
luften.

Det var også det jeg tænkte. Men når jeg attacher til helikopteren så sker
der ingenting. Hvad gør jeg galt???

Casper

Fra : Casper

Dato : 21-12-03 15:56

"Casper" <grevslick_NO_Spam_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> placeret spængladninger på skibet. Hvis jeg udløser dem så dør jeg. Hvad

Ok jeg har fundet ud af det. Jeg havde ikke ødelagt kommunikationsudstyret
og altså ikke gennemført alle objectives.

Casper