Suzuki generator
Fra : Anneli

Dato : 19-04-01 00:15

Hej gruppe!

Er der nogen der ved, hvor mange watt generatoren på en Suzuki GZ 250
afgiver? Det føles som om den går i knæ, når jeg tænder for
varmehåndtagene....

--
Stor hilsen Anneli
Suzuki GZ 250 Marauder, lysegul :0) + Jawa mv.

Fra : jd

Dato : 19-04-01 06:13

Hej Anneli
Jeg troede Jawa'en var til vinterkørsel og ikke suzukien
cu
J@n
DOSser
Flh1200

Anneli <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en news:9bl75k$9hm$1@sunsite.dk...

Fra : Anneli

Dato : 19-04-01 22:09

"jd" <dosdal@netscape.net> skrev i en meddelelse
> Hej Anneli
> Jeg troede Jawa'en var til vinterkørsel og ikke suzukien

Jamen, det er da ikke vinter nu?! Bare koldt på fingrene.... ;0)

Anneli

Fra : Armand

Dato : 19-04-01 19:05

> Hej gruppe!
>
> Er der nogen der ved, hvor mange watt generatoren på en Suzuki GZ 250
> afgiver? Det føles som om den går i knæ, når jeg tænder for
> varmehåndtagene....

Uuuh =

Den slags sager bør man ikke bruge på en Suzuki; med mindre at den har
været inde forbi Herr Schnabel i Københavnstrup !!

--
Armand. (der ikke undrer sig over "knæ-gangen")

Fra : Anneli

Dato : 19-04-01 22:11

> Uuuh =
Den var fin ;0)

> Den slags sager bør man ikke bruge på en Suzuki; med >mindre at den har
> været inde forbi Herr Schnabel i Københavnstrup !!
Hvem er Herr Schnabel? Og hvad kan han gøre??

Så slemt er det nu heller ikke, men jeg kan godt mærke at den taber kraft!
:0(

Anneli

Fra : Armand

Dato : 20-04-01 09:29

> Hvem er Herr Schnabel? Og hvad kan han gøre??

Montere en egenfabrikeret laderegulering á "normal standard" istedet for
Suzuki's billige og ½-gjorte system!

--
Armand.

Fra : Anneli

Dato : 20-04-01 21:27

> Montere en egenfabrikeret laderegulering á "normal standard" >istedet for
> Suzuki's billige og ½-gjorte system!

Adresse, telefonnummer, pris osv. ville være nyttige oplysninger ;0)

Anneli

Fra : Søren Johansen

Dato : 23-04-01 09:34

"Anneli" skrev:
> "Armand" skrev:
>istedet for
>
> Adresse, telefonnummer, pris osv. ville være nyttige oplysninger ;0)

Da Armand måske har glemt dig får du det her:

ES Elektro
Kronborggade 5, st th
2200 København N
tlf. 35 85 40 80

Han er er ren mirakelmand med løsninger i høj kvalitet til meget
rimelige priser.

Mvh,
Søren
Ducati 888

Fra : Anneli

Dato : 23-04-01 22:22

"Søren Johansen" <sjohansen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Da Armand måske har glemt dig får du det her:
>
> ES Elektro
> Kronborggade 5, st th
> 2200 København N
> tlf. 35 85 40 80

Mange tak :0) Armand havde ikke glemt mig, men blot postet privat.

Stor hilsen Anneli