Letigen
Fra : Christian

Dato : 21-12-03 10:01

Hej

Jeg vil høre om det idag er muligt at få fat i letigen eller et middel
ligenden

-Christian

Fra : Faithless

Dato : 21-12-03 10:23

Hej Christian

Der er et produkt som hedder Therma Power der skulle minde om Letigen.

Kan bla. købes her http://www.sublim-sport.dk/shop/default.asp?SetLng=1

Mvh
Faithless

Fra : Christian

Dato : 21-12-03 13:13

On Sun, 21 Dec 2003 10:22:40 +0100, "Faithless" <no@mail.com> wrote:

Hej Faithless

Jeg har ikke hørt om disse piller før og jeg er klar til at prøve dem,
men jeg kan bare ikke tro at de er magen til LEtigen, som blev taget
af market desværre.

Kan man ikke købe letigen i udlandet ?

-Christian

Fra : KatjaStrofen

Dato : 21-12-03 13:47

"Christian" <buus@huul.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har ikke hørt om disse piller før og jeg er klar til at prøve dem,
> men jeg kan bare ikke tro at de er magen til LEtigen, som blev taget

Da du ved letigen er taget fra markedet - finder jeg dit oprindelige indlæg
lettere dumt *GG*

> Kan man ikke købe letigen i udlandet ?

Det ved jeg så ikke om man kan - det kan man sikkert - men det bliver nok
hapset i tolden.

Prøv at kigge på netdoktor for midler mod fedme - der foreslås blandt andet
reductil

> -Christian

katja

Fra : mus

Dato : 21-12-03 15:07

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en meddelelse

> "Christian" <buus@huul.dk> skrev i en meddelelse

> Da du ved letigen er taget fra markedet - finder jeg dit oprindelige
indlæg
> lettere dumt *GG*

Hvorfor? der stod jo intet specifikt om at det skulle være i DK.

> Det ved jeg så ikke om man kan - det kan man sikkert - men det bliver nok
> hapset i tolden.

Ja måske, men så skal man jo først blive stoppet i tolden - og det bliver
man sjældent i dag!

Laila

Fra : KatjaStrofen

Dato : 21-12-03 16:33

"mus" <spoi@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor? der stod jo intet specifikt om at det skulle være i DK.

Nej korrekt.... det valgte jeg at antage som en selvfølgelighed.

> Ja måske, men så skal man jo først blive stoppet i tolden - og det bliver
> man sjældent i dag!

Altså.. nu antog jeg så igen *GG* - at vedkommende ikke selv ville tage et
fly til kamerika.. men istedet bestille via posten...

Men har man penge nok, så kan man selvfølgelig ligeså godt få en lille tur
ud af det :)

> Laila

Katja

Fra : mus

Dato : 21-12-03 16:49

> [...]
> fly til kamerika.. men istedet bestille via posten...
>
> Men har man penge nok, så kan man selvfølgelig ligeså godt få en lille tur

Det var nu ikke lige Amerika der var i mine tanker - men noget tættere på.
Er Amerika da det eneste sted man kan få Letigen. Hvad med Tyskland?

Fra : Faithless

Dato : 21-12-03 15:31

> Kan man ikke købe letigen i udlandet ?

Hej Christian

Du kan evt. prøve dette sted
http://www.getpharma.com/product.asp?productid=55&reffid=214

Faithless

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 22-12-03 12:43

"Faithless" <no@mail.com> wrote in message

> Der er et produkt som hedder Therma Power der skulle minde om Letigen.

Før du render ud og køber ThermaPower, så tag et kig i dagens Jyllandspost -
sportssektionen, der er et par større artikler om lige netop ThermaPower. En
af dem her: http://www.jp.dk/sport/artikel:aid=2185224/

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. med.
http://home.tiscali.dk/~mgj

Fra : Trinita

Dato : 21-12-03 15:11

> [...]
> Hej
> Jeg vil høre om det idag er muligt at få fat i letigen eller et middel

Hvorfor vil du overhovedet tage letigen når du ved hvad det kan gøre ved
mennesker?
vh trinita

Fra : Christian

Dato : 21-12-03 15:26

Fordi i igennem 1½ År har hjulpet mig til at tabe over 50 Kg ... og nu
begynder det desværre at gå den anden vej, så jeg har brug for at
blive skubbet igang igen...

-Christian

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-03 15:44

> Fordi i igennem 1½ År har hjulpet mig til at tabe over 50 Kg ... og nu
> begynder det desværre at gå den anden vej, så jeg har brug for at
> blive skubbet igang igen...

Hej Christian

Ikke fordi jeg vil blande mig i hvad du skal og ikke skal. Men hvis du
siger, at du har tabt dig over 50 kg. med letigen og nu begynder at tage på
igen, var det så ikke en bedre idé at omlægge dine kost- og motionsvaner
fremfor, at tage en pille som kan være yderst skadelig for dig? At du tager
på igen tyder jo på, at der er noget galt i dine madvaner og derfor burde
det vel være der du skal starte med at øse problemet.

Bare en tanke efter at have set hvad letigen kan gøre af skade på folk :o/

Med de venligste hilsner
HP

Fra : John Sahl

Dato : 21-12-03 21:04

Christian wrote:
> Fordi i igennem 1½ År har hjulpet mig til at tabe over 50 Kg ... og nu
> begynder det desværre at gå den anden vej, så jeg har brug for at
> blive skubbet igang igen...

Jeg har erfaring med Therma Power pillerne, der er ingen tvivl
om at de hæver min forbrænding, eller i al fald sætter gang i
hele min krop. Og jeg taber mig også når jeg husker at tage
dem Det kan anbefales at tage dem en time før et trænings-
pas, da energiniveauet får et godt boost.

Pas dog på med at overdosere, lyt til din krops signaler!

Og ja, jeg har også prøvet Letigen, Therma Power føles
temmelig meget på samme måde. Ulempe = Sure opstød.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : 7100

Dato : 04-01-04 01:06

Halløjsa HVAD sker der herinde.........
Jeg vil give TRINITA, Mikkel Jensen OG BogH ret hvad dælen sker der med
folk som godt ved at pillerne er skadelige at de så vil fortsætte med dem
eller noget lignene... Halloo mand ja undskyld jeg siger det men jeg tror at
der står noget stille oppe i hovedet...
Har selv prøvet letigen og de er forfærdelige!!!!!

Fra : Jens Jensen

Dato : 05-01-04 16:00

"7100" <betina26@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> der står noget stille oppe i hovedet...
> Har selv prøvet letigen og de er forfærdelige!!!!!

Tja, folk ryger også selvom de ved, at det er farligt.

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 05-01-04 17:49

"Jens Jensen" <Jens@Jensen.dk> wrote in message

> Tja, folk ryger også selvom de ved, at det er farligt.

.... det er ikke ulovligt at ryge - det er derimod ulovligt at sælge/indfører
letigen i DK.

- Mikkel

Fra : Jens Jensen

Dato : 06-01-04 11:06

"Mikkel Gybel Jensen" <mgj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> ... det er ikke ulovligt at ryge - det er derimod ulovligt at
sælge/indfører
> letigen i DK.

Jeg snakker ikke om, hvad der er lovligt eller ej. Jeg siger bare, at der
rent faktisk er folk, der af en eller anden grund udsætter deres krop for
noget der er farligt, selvom de ved, at det er farligt, og personen "7100"
gav udtryk for, at noget må stå stille oven i hovedet på folk, når man gør
sådan noget. Jeg påpeger bare, at sådanne typer handlinger er meget
almindelige blandt mennesker.

Letigen blev kun solgt i Danmark. Jeg tvivler meget stærkt på, at man kan
finde det i udlandet, men man kan finde tilsvarende piller.

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-04 17:53

> Letigen blev kun solgt i Danmark. Jeg tvivler meget stærkt på, at man kan
> finde det i udlandet, men man kan finde tilsvarende piller.

Letigen er trukket tilbage fra producentens side, og det blev forøvrigt også
kun markedsført i DK. Du kan ikke finde Letigen i nogen andre lande, men
givetvis nogle generiske produkter.

Og hvad er det for noget med folks holdninger her. Letigen er det onde af
det onde, men vi vil hjertens gerne have fat i Therma Power, solgt fra en
suspekt hjemmeside, og som end ikke har en indholdsdeklaration?

Mvh J.Ragnar

Fra : knap

Dato : 12-01-04 21:24

Hej Alle.

Så er det vist tid til en lille opsang....

Det forstås således, der idag er så meget fokus på at man kan få hjælp her
der og alle vegne til at tage i vægt. Først må man jo egentlligt finde ud af
on det i det hele taet er nødvendigt med er vægttab og hvilken måde der er
mest hensigtsmæssig. Ja, hensigtsmæssigt vil sige at det handler om mere
motion kombineret med sund og varieret solid kost, der hjælper en til at
holde den slanke linie, og hvis det i det hele taget er så vigtigt med at
tabe sig så lad da være med at bruge disse farlige piller (letigen/Therma
Power og hvad de nu ellers hedder) for pludseligt har det været forgæves,
man finder sig selv belastet i en sådan grad at det påvirker ens krop i en
sådan grad at den stopper med at fungere. det er lidt at sidestille det med
doping!

Hvis det virkeligt er så vigtig jamen så gå dog igang med at finde ud af
hvilke naturlige produkter der i sig selv virker forbrændende ved optagelse
i kroppen. Hvad har en stor massefylde, med god energi og samtidigt gøe en
mæt således at man ikke får for mange kalorier. mange af vores grøntsger
virker forbrændende i sig selv f.x. porrer lige et skud fra hoften. der er
mange andre find dem selv.

Sørg dog stadig at få tilstrækkelig med energi til at kunne klare dagens
strabadser. men i simpelthed handler det jo om ENERGI IND= ENERGI UD. Det er
en simpel ligning som alle kan forstå, men som tilsyneladende er svære at
følge en som så! Ja det ved jeg godt.

Nu kunne man måske godt få den fornemmelse at jeg lyder oh så frelst, men
rent faktisk er det sådan at jeg selv er igang med at omlægge kosten til et
sundere og mere givtig "forretning" i det lange løb.....

Der er mange vinkler på dette, men helt ærligt, hvis ens egen læge ikke
engang vil hjælpe med piller, tjah aå burde man nok lige tænke sig om. Giv
dig selv den ene sejr efter den anden ved at sætte dig små mål og pludselig
kan du vise dig frem for dine venner/veninder/din kæreste/din læge med
fornyet selvtillid og vigtigst af alt så handler det om SELVVÆRD.

tak for tiden

bj