Stationary/brevpapir til mail.
Fra : Ulf Laursen

Dato : 21-12-03 08:48

Hej,

Jeg forsøger mig med at lave et brevpapir til mail, men er rendt ind i lidt
problemer. Jeg vil gerne have te baggrundsbillede på, men det skal kun
optræde een gang, centreret i bunden af mailen, uanset hvor stor du gør den.
Jeg ved at det kan lade sig gøre, men bare ikke hvordan. Kan nogen her
hjælpe?

P.f.t.

/Ulf

--
Ulf Laursen
remove_mail@uhl-video.dk

Fra : Ulf Laursen

Dato : 21-12-03 09:40

Hej igen,

I melemtiden har jeg fundet frem til kun een gentagelse på tværs vha.
følgende kode:

<head></head>
background-position: center bottom" bgcolor="#FFFFFF">

Måske en kan hjælpe mig med den lodrette?

/Ulf

--
Ulf Laursen
remove_mail@uhl-video.dk

Fra : The Mike

Dato : 21-12-03 12:34

On Sun, 21 Dec 2003 09:39:38 +0100, "Ulf Laursen"

Fra : Fynbo

Dato : 21-12-03 12:51

repeat-y; repeat-x

fynbo

Fra : The Mike

Dato : 21-12-03 12:52

> [...]

>følgende kode:
>
><head></head>
>background-position: center bottom" bgcolor="#FFFFFF">

tror bare at du skal skrive
background-position: center center

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-12-03 15:24

> [...]

> følgende kode:
>
> <head></head>
> background-position: center bottom" bgcolor="#FFFFFF">

Hvis du vil opnå, at baggrundsbilledet kun optræder én gang, centreret i
bunden af mailprogrammets læsevindue, skal du ændre lidt i det, du selv
fandt frem til:

<head></head>
background-position: center bottom" bgcolor="#FFFFFF">

Eller du kan i skabelonens head indsætte et stylesheet:

body{
background-color: #fff;
color: #000;
background-image: url(ez.jpg) no-repeat bottom center;
}

Husk i den forbindelse, at ez.jpg bør ligge i mappen Brevpapir sammen med
skabelonen.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Ulf Laursen

Dato : 27-12-03 22:16

"Erik Ginnerskov" <egin@SPAMKILLoncable.dk> wrote in message

> [...]
> background-color: #fff;
> color: #000;
> background-image: url(ez.jpg) no-repeat bottom center;

Tak for al hjælp - det virker....

/Ulf

--
Ulf Laursen