Kan ikke vælge A5 papir i word
Fra : Brian Holm

Dato : 20-12-03 18:03

Hej

Jeg kan ikke vælge A5 papir under sideopsætning i word. Er der nogen der ved
hvorfor?

Jeg kører MS Office Xp

Vh
Brian Holm

Fra : pre

Dato : 20-12-03 19:54

Det lyder som en fejl, godt nok er min 2002 Word midlertidig slettet, men
eftersom netop den version lancerede Words Brochure print i A5, og tidligere
såvel som senere versioner har A5 som standard så må der være noget galt.
Er det i forbindelse med print så kunne en nødløsning være at se på
printerdialogboksen som har zoom muligheder for indtil mange sider per ark.
Det forudsætter sikkert en forøgelse af punktstørrelserne men hvis din Word
har funktionen Forøg punktstørrelsen med 1 pkt. (I Tilpas/Format) så er det
en bagatel.
pre

Fra : Brian Holm

Dato : 20-12-03 21:04

Problemet er at jeg ikke kan vælge A5 under sideopsætning. Hvordan for jeg
den valg mulighed.

Kan sagtens skrive ud. Kan også sagtens lave en brugerdefineret opsætning.
Men skal bare have så jeg kan vælge punktet "A5"

Vh
Brian Holm

Fra : pre

Dato : 20-12-03 22:28

Som Kurt allerede har skrevet er funktionen sat (skal være) i rulleboksen på
Fanen Sideopsæt. Alt hvad jeg ellers har anført var kun ment som en evt.
nødløsning.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-12-03 20:53

"Brian Holm" <brian@holmsupF.J.E.R.Nport.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg kan ikke vælge A5 papir under sideopsætning i word. Er der nogen der
> [...]
Hos mig virker det. Sideopsætning - fanen Papir - Papirstørrelse.

Kurt