Heroes IV
Fra : Nicolai Brandt

Dato : 20-12-03 18:03

Hejsa

Så er det snart jul... I den forbindelse var jeg på jagt efter spillet
Heroes IV, men jeg har nu næsten opgivet at finde det. Jeg har fundet en
beskrivelse af spillet hos apple, så det har eksisteret engang.
Beskrivelsen ser ud til at være fra november 2002. Se her:
http://www.apple.com/games/articles/2002/11/heroes4/

Nu er det som sunket i jorden... Hjemmesiden hos firmaet der står bag er
ikke til at få kontakt til
Og jeg mangler gode råd for at finde det. Muligvis man kan købe det over
internettet men hvor? Nogen der har gode links til steder på nettet man
kan købe spil...

Muligvis der er nogen der kender nogen der tilfældigvis har spillet og
som muligvis vil sælge... Det skulle så vidt jeg ved også være kommet
til PC, men jeg er mest interesseret i Mac versionen...

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Platte Povl

Dato : 21-12-03 03:31

Nicolai Brandt wrote:
> [...]
> som muligvis vil sælge... Det skulle så vidt jeg ved også være kommet
> til PC, men jeg er mest interesseret i Mac versionen...

Jeg har spillet.

--
"Your father was a fish. You evolved

from an egg laid in water, fertilized by
    a sperm fish swimming upstream -
just as salmon swim up stream to

fertilize female egg laid in the water.

Maybe, you should worship a fish god."

       -- The Time Cube Prophet

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 23-12-03 00:03

Platte Povl <p_povl@fatter-intet.dk> wrote:

> Jeg har spillet.

Arghhhh, Hvad skal du ha' for det?

Har du købt det dengang det kom frem? Er det lige så fedt som 3'eren? Er
det endnu bedre end 3'eren... Gidr du fortælle lidt om det? Evt hvor du
har fået det henne.

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk