Opskriftsdatabase - Windows-software?
Fra : Bo H. Thomasen

Dato : 20-12-03 16:28

Hej alle!

Jeg er på jagt efter et Windows-program, hvori man kan indtaste sine
opskrifter, søge i basen, printe ud osv. - det må meget gerne være med
dansksproget interface og behøver ikke nødvendigvis være gratis. Er der
nogen der kender et sådant database-program?

På forhånd tak,
Bo H. Thomasen

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 20-12-03 17:29

Bo H. Thomasen wrote:
> [...]
> dansksproget interface og behøver ikke nødvendigvis være gratis. Er der
> nogen der kender et sådant database-program?

Microsoft Access.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Morten Bowman

Dato : 20-12-03 23:12

Kender det ikke men http://www.kvistdata.dk/index.html
Ellers prøv her http://teliadk.tucows.com/handl_foodbeverage_default.html

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Per

Dato : 07-01-04 23:13

On Sat, 20 Dec 2003 22:12:29 GMT, Morten Bowman wrote:

> Kender det ikke men http://www.kvistdata.dk/index.html

Jeg har prøvet den fra kvistdata. jeg synes det er et fint lille program
der giver udregninger af kaloriefordeling og -indhold (og pris på retten).
Og så er det rimeligt nemt at bruge.

MVH Per