OS X - USB- IrDa
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 20-12-03 11:28

Hej!

Understøtter OS X IrDa til USB porten.

Eller på en anden måde, hvis man nu køber en IrDa/USB adapter, vil den
så virke hvis man smider den i sin Mac som kører OS X.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 20-12-03 11:44

Henry Lerche Madsen wrote:

> Hej!
>
> Understøtter OS X IrDa til USB porten.

Ja det må man formode, da en Belkin model er til salg på Applestore.
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/90310/wo/evCKwzozvPDg3xIyow81jpQtfpU/1.5.0.5.14.0.5.3.13.0

Men så er næste spørgsmål, er der nogen som har erfaring med andre og
billigere mærker som virker under OS X. ??

Fra : i2n

Dato : 11-01-04 14:33

"Henry Lerche Madsen" skrev d. 20-12-03 11:44 dette indlæg :

> [...]
>
> Men så er næste spørgsmål, er der nogen som har erfaring med andre og
> billigere mærker som virker under OS X. ??

hejsa

Jeg er ikke expert på området men har en del erfaring med Mac'er og
OS'erne dertil. Efter min overbevisning kan man næsten købe vilket som
helst mærke af Irda til USB, for det er standarder som bliver brugt til
dette. Hvis man kører OSX eller XP, så "burde" den være driverfri.

Venlig hilsen Ian

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten

Dato : 12-01-04 20:32

i2n <i2n.news@kandu.dk> wrote:

> Hvis man k?rer OSX eller XP, s? "burde" den v?re driverfri.

Kun hvis OS'et har en generel driver der kan bruges...

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).