Bestemme bredten af en tabel.
Fra : Søren Blom

Dato : 18-04-01 23:06

hej

Hvordan er det nu man bestemme bredden af en tabel?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : fhe

Dato : 18-04-01 23:55

du definerer bredden af tabellen med width="xx", hvor "xx" er antal pixel.
Du kan også bruge %: width="xx%".
Hilsen Flemming

Søren Blom <soren@blom.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9bl33h$2asd$1@tnews.inet.tele.dk...

Fra : Søren Blom

Dato : 19-04-01 01:14

Tak for tippet, men prøv lige at kik på http://sandbakken.dk/index2.php jeg
kan ikke finde ud af, hvad det er jeg gør forkert, siden at jeg ikke kan få
menubaren til at stå ordentligt, hvilket vil side at "køb, salg og bytte"
stå på een linie.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-04-01 02:14

Thu, 19 Apr 2001 02:13:40 +0200, skrev "Søren Blom" <soren@blom.dk>:

>kan ikke finde ud af, hvad det er jeg gør forkert, siden at jeg ikke kan få
>menubaren til at stå ordentligt, hvilket vil side at "køb, salg og bytte"
>stå på een linie.

Det kan du klare meget simpelt med <nobr>, hvilket vil sige at der
ikke må være linjeskift.

<TD style="WIDTH: 27%; BACKGROUND-COLOR: #191970"
width="14%"><nobr><A
href="http://sandbakken.dk/salg.php">Køb, Salg &amp;
Bytte</B></A></nobr></TD>
<TD width="2%"></TD></TR>

Tabelstørrelser er altid minimumsstørrelse, du kunne måske også klare
det ved at sætte en anden størrelse på og så ville jeg nok vælge en
fast størrelse i pixels i stedet for i procenter.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.