Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Tråde til signal..?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 19-12-03 18:08

Hej herinde...
Sidder med et lille ?, som jeg håber nogle herinde kan svare på..

Vi har hos os i forvejen DSL, og kan der se, at det er den røde og den blå
tråd, som bruges der - nu står vi og skal så til at have fastnet, og i den
forbindelse undrer det mig om det er sådan, at det er de samme to tråde, som
skal bruges til at få en tone i telefonen... - så jeg faktisk bare skal købe
et gør det selv kit, og på den måde kan undgå en tekniker? eller er det mere
kringlet som sådan..?

DSL er hos Cybercity, og fastnet (fremtidig) hos TDC

Ved venlig hilsen

Thomas

--
404 file not found

Fra : Pongo

Dato : 19-12-03 21:21

"Thomas Jensen" <no@reply.com> skrev i en meddelelse
> [...]
det mere
> kringlet som sådan..?
>
> DSL er hos Cybercity, og fastnet (fremtidig) hos TDC

Du skriver DSL men jeg gætter på, at du specifikt mener ADSL. En isdn2
er i princippet også en DSL.
De to tråde går jo til noget udstyr som er ejet eller lejet af
Cybercity. Derfor kan du ikke bruge de samme 2 tråde. TDC har dog nok
sikret sig at der er et andet ledigt par til dit telefonabonnement. De
har jo leveringspligt. Havde du haft ADSL hos TDC kunne de samme tråde
benyttes efter indsættelse af et skillefilter.
/Klaus

Fra : Dennis & Berit

Dato : 26-12-03 21:34

Det betyder ikke noget om det er cybercity eller tdc der leverer adsl man
kører fra installaionen til skillefilter og fra skillefilter ud i
installationen.