Excel.xlb fungerer ikke ved kopiering ved ~
Fra : Michael Pedersen

Dato : 19-12-03 17:08

Hej

På min arbejdsplads har vi en server hvorfra brugerprofilerne til logon
ligger, hver enkelt maskine i netværket køre med Win2000, og der ligger
Office 2000 med Excel og Word på hver enkelt maskine. der kræves normalt
logon.

Der er lavet et bat fil som køres hvor ved at der bliver kopieret en
normal.dot til Word ind i bibloteket
"bruger"\application data\microsoft\skabeloner\
som åbner et nyt knap panel med makroer og det virker uden problemer.

Men der er også en kommando der kopierer excel.xlb over i
"bruger"\application data\microsoft\excel\
og den skulle også gerne indeholde et knap panel med makroer, MEN der kommer
ikke noget knap panel frem når jeg åbner Excel Så

Hvor skal filen så ligge, og er det den rigtige fil, hvordan løses
problemet.

Hilsen Michael Pedersen
--

Du kan ikke besvare denne email, førend du har fjernet "nospam" fra min
afsenderadresse
You can't replay this mail, until you have removed "nospam" from my email
address