Andet multimedie
bentjuul 3670
PDF fra illustrator
Fra : Jane :o)

Dato : 19-12-03 15:36

Jeg har et dokument lavet i Adobe Illustrator, hvilket jeg forsøger at lave
en PDF af.

Det lykkedes mig ikke, og min computer "crasher", ved hvert forsøg.

(nogen gange efterhånden).

Nogle herinde der ved hvad det kan være - og en evt. anden mulighed?

Mvh Jane

www.janemark.dk

Fra : Studio Smalbro

Dato : 20-12-03 10:22

Hvordan gør du?
Printer du til PS fil og distiller ? Eller eksporterer du til pdf?

Kh
Bjørn

Fra : Jane :o)

Dato : 20-12-03 23:12

> Fra: "Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk>

> Hvordan gør du?
> Printer du til PS fil og distiller ? Eller eksporterer du til pdf?
>
> Kh
> Bjørn

Jeg printer til PS fil.

Mvh Jane

Fra : Studio Smalbro

Dato : 21-12-03 10:40

Prøv at gemme filen som eps og distill den istedet for.

Fra : Jane :o)

Dato : 21-12-03 16:13

> Fra: "Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk>
> Prøv at gemme filen som eps og distill den istedet for.

> [...]

Det har jeg også prøvet, men den skriver "error", i distiller.

Mvh jane

Fra : Studio Smalbro

Dato : 21-12-03 17:30

Distiller skriver sikkert mere end blot "error". Måske skriver den noget med
stack eller type. Det lyder som om din illustratorfil er korrumperet på en
eller anden vis. En sandsynlig fejl kunne være skriftvalget. Du kunne prøve
at gemme filen under et andet navn og omdanne alle skrifter til kurver og så
gemme som eps og en tur gennem distiller igen.

Fra : Morten Lind

Dato : 21-12-03 19:00

Studio Smalbro <studio@smalbro.dk> wrote:

> [...]
> at gemme filen under et andet navn og omdanne alle skrifter til kurver og så
> gemme som eps og en tur gennem distiller igen.

.......eller prøve at smide preferencefilen ud.......
M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 21-12-03 20:35

Hej Jane

Et spørgsmål - Er det kun det aktuelle job, som du har problemer med?

Hvad sker der hvis du laver et nyt dokument, eller hvis du har et andet
tidligere dokument - kan du lave PDF'er af dem?

Mvh
Anders