livet med et 12 tommer æble
Fra : Michael Holm

Dato : 19-12-03 15:27

subjektet er titlen på computerworlds artikel/anmeldelse i dagens avis
om en 12" PB - "klart alternativ" en næsten hele vejen positiv
anmeldelse, desværre har jeg ikke kunne finde den på deres site, så man
må havde fat i avisen, hvis man vil læse mere

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Anna

Dato : 19-12-03 17:15

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> [...]
> anmeldelse, desværre har jeg ikke kunne finde den på deres site, så man
> må havde fat i avisen, hvis man vil læse mere

Kan kun erklære mig enig Den er for fed Kører som en drøm...

/Anna

--
http://home1.stofanet.dk/bassbabe/
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Michael Kornum

Dato : 19-12-03 18:58

Ja, god artikel - bortset fra de tester en 800mhz 12" powerbook (eksistere
ikke) og at prisen er under 10.000kr inkl moms ifølge dem - det er sgu
vildledning!

Mike

Fra : Michael Holm

Dato : 19-12-03 20:54

Michael Kornum <mikekFJERN@DETTEtiscali.dk> wrote:

> Ja, god artikel - bortset fra de tester en 800mhz 12" powerbook (eksistere
> ikke) og at prisen er under 10.000kr inkl moms ifølge dem - det er sgu
> vildledning!
>
> Mike

ja de må havde kigget på en iBook pris !