fakers skyld
Fra : Andropov

Dato : 19-12-03 12:50

Ret underligt for den fyr at opdage bagefter at han er kommet til at
voldtage en kvinde :)

S132 TV2 TTV S132 fre 19 dec 12:48:04
Lokkede mand til
voldtægtsforsøg

Chat via internettet førte natten til
onsdag til en usædvanlig voldtægtssag.

En 30-årig nu sigtet mand udgav sig for
at være en kvinde, der ønskede at
fingere voldtægt som en sexleg. En 30-
årig mand gik med på legen og opsøgte
en uforstående kvinde i hendes hjem.

Kvindens desperate skrig blev tilsidst
for meget for den 30-årige, og politiet
kunne hurtigt finde frem til den
29-årige chatdeltager, der satte vold-
tægten i scene. Odense Politi vil ikke
oplyse, hvordan han stiller sig til
sigtelsen.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-12-03 16:09

On 19 Dec 2003 03:50:29 -0800, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

> En 30-årig nu sigtet mand udgav sig for
> at være en kvinde, der ønskede at
> fingere voldtægt som en sexleg. En 30-
> årig mand gik med på legen og opsøgte
> en uforstående kvinde i hendes hjem.

hæ hæ jeg kender en der hænger ud med sådan nogen der heder vi tager
ud og voldtager dig og de for faktisk en del respons på det der ..
.... :) ........... jeg må da indrømme jeg ku da godt tænke mig det
Uh-ha MUMS :)............. MEN DU skulle fame se mig locke ip adresse
og kopi af kospondance ........jeg tror hvis man skal gøre sådan noget
så skal man sgu lige ringe til poltiet først og høre hvordan de
forholde sig til det .....og om der er andet man skal undersøge ind
det .....jeg mener godt nok ham der satte det i værk burde på den
anden side have en seriøs en over snuden indrømmet jeg slev har gjort
det samme næsten det var en der tog røwn på mig med et kølseskab som
han vile sælge og aldrig kom med så smækkede jeg hans mobil nr i under
uret som en homo der rejste landet rundt og han ville bare han den i
røwen nu og af HVEM som helst .......... HAN HAR sgu fået nogen syrede
opkald " under uret " blev da også lavet om efter det ja det er da 5-6
år siden .....

--

Mv.
Bo M Mogensen

" Så længe jeG er håbeløs er der håb
og der er Håb ENDNU "
ØSTKYST HOSTLERS !

Fra : sb

Dato : 22-12-03 16:34

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote in message news:<d78b4bdf9f549047332b75d545eada8f@news.teranews.com>...

> [...]
> og kopi af kospondance ........jeg tror hvis man skal gøre sådan noget
> så skal man sgu lige ringe til poltiet først og høre hvordan de

Man kan sgu da ikke ringe til politiet og spørge "Goddag mit navn
er.... Er det OK hvis jeg voldtager en kvinde?"

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-12-03 10:05

On 22 Dec 2003 07:34:28 -0800, sbul@my-deja.com (sb) wrote:

>Man kan sgu da ikke ringe til politiet og spørge "Goddag mit navn
>er.... Er det OK hvis jeg voldtager en kvinde?"

hvis ens lix tal ligger dernede og hygger sig på det glade infantile
stadie bør man nok i almindelighed afskære sig fra nogen komunikation
af betydning i almindelighed ..... men hvis man forestiller sig at man
ringer til poltiet og forklare man er inviteret til en sex leg der
indeholder man skal opsøge damen på denne lokalitet , det agter man at
gøre om der er nogen problemer i det så har man om ikke andet bevist
sin gode hensigt ; der er jo som sådan ikke noget forkert i en
"voldtægt" så længe de respektive parter er enige om det er det
aktuelle drifts forløb der skal finde sted - du finder næppe ret mange
kvinder der ikke har fantasere om at blive voldtaget ....af en RIGTIG
mand

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 20-12-03 21:04

Andropov wrote:
> Ret underligt for den fyr at opdage bagefter at han er kommet til at
> voldtage en kvinde :)

I dette tilfælde er der seriøst intet at grine af: Manden har tilsyneladende
været SNOTdum ikke at gennemskue, den ganske subtile pointe at han altså
skal have kvindens eget samtykke til sex. Og ikke alle mulige andres. Han
har bare ladet sig dirigere af een eller anden forpulet smart-ass med for
mange friske ideer. Han er altså tilsyneladende så dum at han ligefrem
fortjener at blive straffet hårdt.

Anders Peter Johnsen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 20-12-03 22:48

On Sat, 20 Dec 2003 21:04:22 +0100, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
>har bare ladet sig dirigere af een eller anden forpulet smart-ass med for
>mange friske ideer. Han er altså tilsyneladende så dum at han ligefrem

Hallo!!!!

Manden der foretog voldtægten troede lige netop at han havde fået
kvindens accept til udåden.
Flemming Jacobsen

Fra : Oleander

Dato : 21-12-03 02:38

Den 20 Dec 2003 22:47:31 +0100, skrev "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk>:

>Hallo!!!!
>
>Manden der foretog voldtægten troede lige netop at han havde fået
>kvindens accept til udåden.

Selv hallo!

Han skal ikke _tro_, han skal _vide_!

I min lille bog skal rollespil (de sexbaserede altså - ikke dem i D&D
;) altid foregå efter devisen:
Sane, Safe & Consensual

Manden overholdt vist ingen af delene og når man opfører sig så dumt,
ja, så får man nærmere kendskab til straffeloven...

"Jamen, jeg troede......"
Min bare!

--
Oleander
Denne verden har for mange bomulds-fetishister!

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 23-12-03 00:48

On Sun, 21 Dec 2003 02:38:01 +0100, Oleander
<oleander@phreaker_skridsaa_.net> wrote:

>Selv hallo!
>
>Han skal ikke _tro_, han skal _vide_!

Enig

>I min lille bog skal rollespil (de sexbaserede altså - ikke dem i D&D
>;) altid foregå efter devisen:
>Sane, Safe & Consensual

Sex i Rollespil er også godt, eller noget *G*

>Manden overholdt vist ingen af delene og når man opfører sig så dumt,
>ja, så får man nærmere kendskab til straffeloven...
>
>"Jamen, jeg troede......"
>Min bare!

Er skam enig med dig. Men man kan så begynde at begrunde god/ond tro og
jeg vil da sige at til en vidst punkt var manden naiv/ i god tro. Nu kan
jeg ikke huske om "artiklen" nævner hvor lang tid de havde snakket
sammen.
Flemming Jacobsen

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 23-12-03 10:19

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg vil da sige at til en vidst punkt var manden naiv/ i god tro. Nu kan
> jeg ikke huske om "artiklen" nævner hvor lang tid de havde snakket

Så vidt jeg har forstået, snakkede de to direkte involverede parter slet
ikke sammen før voldtægtsforsøget. Alt kommunikation foregik åbenbart mellem
annoncøren og personen, der svarede på annoncen.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : nusle

Dato : 22-12-03 19:39

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ret underligt for den fyr at opdage bagefter at han er kommet til at
> voldtage en kvinde :)

Ret underligt, at han ikke checkede at det rent faktisk
var pågældende kvinde, han havde chattet med.

Og det er ikke noget at smile af - er det forbigået din
opmærksomhed, at en kvinde led seriøs overlast?

Hvor dum kan man være!

Ingen formildende omstændigheder til ham der ud-
førte voldtægten, og skærpende omstændigheder
for ham der syntes han var "sjov" og satte det i
scene!

Det er SERIØST ved at være på tide at voldtægt
straffes på en måde, så det signalerer at det er et
alvorligt overgreb og ikke bare noget man kan
tillade sig at smile små-dumt af i alle mulige og
umulige sammenhænge.

mange hilsner
nusle

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 22-12-03 21:05

hmm sidst jeg tjekkede så fik man da også en rimelig straf for det!

så kommer den der med at en bankrøver nemt får 2-3 år... og det bare er
penge... prøv du lige at stå i en bank og få knaldet en gun op under
næsen... så synes du måske ikke at det bare er penge!

--
Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.minvogn.dk
og ja min mail er : nospam@minvogn.dk

Fra : nusle

Dato : 23-12-03 13:41

"Nikolai R. Jensen" <nospam@minvogn.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> hmm sidst jeg tjekkede så fik man da også en rimelig straf for det!

Faktuelt ender det oftest op med et sted ml. 8 mdr og
1½ års fængsel. Det er til at dø af grin over. Vi har
helt sikkert meget divergerende opfattelser af hvad
der er en rimelig straf for voldtægt.

> så kommer den der med at en bankrøver nemt får 2-3 år... og det bare er
> penge... prøv du lige at stå i en bank og få knaldet en gun op under
> næsen... så synes du måske ikke at det bare er penge!

Well, thats your "battle" not mine - jeg føler ingen
trang til at sidestille de to kriminelle handlinger.

mange hilsner
nusle

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 23-12-03 16:44

hvad skal en voldtægtsmand så have? 6 år? så skal en morder jo have mindst
20 år....!

1½ er da meget rimeligt i mine øjne!

Fra : nusle

Dato : 24-12-03 04:22

"Nikolai R. Jensen" <nospam@minvogn.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

Som jeg sagde:
> [...]

1½ år efter en voldtægt er ofret i de fleste tilfælde
ikke engang ude af sin krise endnu - men skal altså
leve med en viden om at kunne møde forbryderen
på gaden, hvornår det skal være.

Vold og voldtægt er ikke altid ret langt fra mord,
ofret overlever bare - så jeg kan ikke se, hvorfor
du har det skitserede spring på 14 år imellem.

Og stiller jeg det lidt grotesk op, ville jeg pege på,
at morderens offer er død, han/hun lider ikke mere
og vil ikke møde sin morder igen - sådan er det
ikke for den voldtagne.

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 24-12-03 10:45

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in message news:<3fe906ec$0$9796

> Og stiller jeg det lidt grotesk op, ville jeg pege på,
> at morderens offer er død, han/hun lider ikke mere
> og vil ikke møde sin morder igen - sådan er det
> ikke for den voldtagne.

Men hvilken straf skal voldsmanden med baseballbattet så have ?

Hvis vi siger han slår en som ikke får kraniebrud men en evig hovedpine til han dør.

Fra : Andropov

Dato : 23-12-03 14:25

Nusle skrev:

> hmm sidst jeg tjekkede så fik man da også en rimelig straf for det!

>Faktuelt ender det oftest op med et sted ml. 8 mdr og
>1½ års fængsel. Det er til at dø af grin over.

Men hvis en fyr bliver slået ned med et baseballbat får voldsmanden
sikkert heller ikke højere straf. Uanset om offeret ender med evig
hovedpine resten af sine dage.