trådløs fra topcom ?
Fra : Michael Holm

Dato : 19-12-03 12:10

metro har tilbud på en Skyr@cer WPR 244 -
http://tinyurl.com/2f3nl - med en tilhørende usb dims, nogen der har
prøvet om den funker - med en nyere iBook (som ikke har airport kort
installeret) netværket skal nok virke tænker mest på om usb dimsen
virker10.3.x

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 19-12-03 16:33

"Michael Holm" skrev 19.12.2003 12:10:

> [...]
> prøvet om den funker - med en nyere iBook (som ikke har airport kort
> installeret) netværket skal nok virke tænker mest på om usb dimsen

Jeg ved ikke om usb-dimsen virker, men jeg ved at NetCom kun kan
konfigureres gennem et (meget dårligt fungerende) Windows-utility. Du kan
godt sætte den til og få "hul igennem" uden at konfigurere, men du kan ikke
sætte noget sikkerhed eller lignende.

/kristian

Fra : Michael Holm

Dato : 19-12-03 20:54

Kristian Storgaard <kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk> wrote:

> [...]
> godt sætte den til og få "hul igennem" uden at konfigurere, men du kan ikke

det mailer jeg fluks videre til svoger !

Fra : Lars

Dato : 01-01-04 20:18

> det mailer jeg fluks videre til svoger !

Hej jeg er svogeren.
og det virker ikke med en topcom WLAN USB dims i iBook'en, der kun
medfølger windows drivere, og de har det ikke så godt med MAC !!

men med et airport kort virker det som en drøm.
mvh Lars

Fra : Michael Holm

Dato : 01-01-04 23:43

Lars <RKXUEWQEMZNF@spammotel.com> wrote:

> [...]
> medfølger windows drivere, og de har det ikke så godt med MAC !!
>
> men med et airport kort virker det som en drøm.

Godt nytår svoger og godt med en online tilbagemelding !