Strømforsyning til Intel SDS2 server board
Fra : Djurhuus

Dato : 19-12-03 00:35

Er der nogle der kender til den type strømforsyning som skal bruges til
ovenstående bundkort.
Umiddelbart tror man at der er tale om en alm. strømforsyning, men
atx-stikket er et 24pins i modsætning til det normale 20pins. Desuden skal
den "ekstrafødes" med 12v gennem er 8pins stik der er af samme type det alm.
atx-stik (bare med mindre antal ben).
Så hvad kaldes eller hedder en sådan strømforsyning?
Jeg har en redundant strømforsyning til bundkortet, men det er til et Intel
rackkabinet (5100) og den passer ikke i et alm. atx-tower. Har denne
strømforsyning er standard eller er det bare Intels egen?

Hvem kender til den øverste type strømforsyning (atx-tower) evt. ved hvor de
kan købes (udover hos Intel) eller hvor et Intel rackkabinet kan anskaffet
så det passer til den redundant strømforsyning.

Venlig hilsen
Djurhuus

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 15-01-04 20:02

> [...]
> den "ekstrafødes" med 12v gennem er 8pins stik der er af samme type det alm.

Du kan godt bruge en almindelige strømforsyning, har jeg lige lært :)
Stikkene kan kun sættes på en måde, selvom der er benpladser i overskud.

- Lene