Vis nr.
Fra : Niels Frost

Dato : 18-12-03 23:00

Hej er der nogle der kan hjælpe, jeg har købt en brugt ericsson T200
men den viser ikke nummer til den men ringer op, når jeg prøver at rette det
i opsætningen siger den at menuen ikke er til rådighed. telefonen er ikke
låst.

Niels

Fra : Betina

Dato : 18-12-03 23:47

Hejsa Niels...
Inden du trykker nummeret du skal ringe op til så tryk #31# efterfulgt af
nummeret...
Hilsner fra vejle

Fra : Niels Frost

Dato : 19-12-03 00:29

Hej Betina
Tak for dit svar men jeg kan ikke rigtigt forstå, at det samme simkort i min
nokia sender nr. hver gang. Det er Smart Talk abn.

MVH. Niels

Fra : Niels Frost

Dato : 19-12-03 06:59

Hej Betina
> Tak for dit svar men det virker ikke. Når kortet sidder i en Nopkia virker
det hver gang. Det er Smart Talk abn.

Fra : Niels Frost

Dato : 19-12-03 08:13

Nu kan jeg sende nummer men det kræver at der tastes stjerne 31 firkant
hvergang kan man ikke ændre det ??

Venligst Niels

Fra : Betina

Dato : 19-12-03 12:17

Er der ikke en brugsvejlednig med....
Det ville være meget nemmere for dig

Fra : Niels Frost

Dato : 19-12-03 12:48

Jeg har idag snakket med både Dibetel og Smarttalk det viste sig at
telefonen fra SonnyEricsson ikke ville sende nr. men Nokia kunne godt sådet
tog dem et øjeblik så var det iorden.
Men ellers mange tak for hjælpen. uden den havde det været endnu mere svært
at overbevise både Dibitel og Smarttalok om at fejlen lå hos dem.

God Jul og Godt Nytår til Dig og Dine

Fra : David Holm

Dato : 19-12-03 16:21

Niels Frost wrote:
> [...]
> Men ellers mange tak for hjælpen. uden den havde det været endnu mere
> svært at overbevise både Dibitel og Smarttalok om at fejlen lå hos
Forskellen ligger i at du på en Nokia kan tvinge den til at vise nr selv om
du har skjult nr hos telefon selskabet det kan man ikke på en Ericsson...
Der kan man kun gøre det fra opkald til opkald.

mvh

David