Bluetooth væk ?
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 18-12-03 22:42

Hej!

Mit bluetooth er "forsvundet" hvis jeg markerer ikonet i menulinien
står der blot:

Bluetooth: Ikke tilgængelig

Hvis jeg går i "hjælpeprogrammer" - "Bluetooth Setup Assistant" og vil
åbne dette får jeg følgende besked:

Ingen Bluetooth-hardware fundet
for at bruge dette program, skal du have et Bluetooth-modul. Kontroller,
at Bluetooth-hardware er korrekt tilsluttet computeren.

Er der nogen som har en ide om hvad der kan være blevet af mit bluetooth??

PowerBook 15" G4 FW 800 - System 10.2.8

Fra : Morten

Dato : 19-12-03 00:27

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Er der nogen som har en ide om hvad der kan være blevet af mit bluetooth??

hvad sker der hvis du genstarter?

--
Morten

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 19-12-03 01:23

Morten wrote:

> hvad sker der hvis du genstarter?

Intet, der er stadig ikke liv i Bluetooth

Fra : No1

Dato : 20-12-03 15:46

> Intet, der er stadig ikke liv i Bluetooth

Jeg prøvede det samme med min iBook G4 m. indbygget bluetooth, lige
efter jeg havde fået den. Det virkede dog igen efter genstart. Det var
ikke så betryggende at den påstod at der ikke var noget BT hardware
installeret.

Hvis det ikke hjælper at genstarte igen, kan du jo prøve at spørge Apple.

Fra : Morten

Dato : 12-01-04 21:10

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Intet, der er stadig ikke liv i Bluetooth

Har du prøvet at genopnygge kerbeudvidelses cachen ?, læs "man
kextcache" for yderligere info.

Virker det ej heller kan du prøve om Apples bluetooth firmwareupdate
kan bringe liv i den igen

<http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=120253>

Hjælper det heller ikke ville jeg indlevere PB'entil reperation.

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).