The 7th Guest
Fra : Thomas M. Andersen

Dato : 18-12-03 22:21

Hej!

Jeg leder efter et spil i genren som det ældre spil: "The 7th Guest".
Jeg ved at der er kommet efterfølgere som "The 11th Hour" og
"Clandestiny", men er der kommet nye skud på stammen eller kan nogen
anbefale spil i denne lidt specielle genre?

Thomas

Fra : SNiP

Dato : 19-12-03 14:46

Thomas M. Andersen wrote:
> [...]
> "Clandestiny", men er der kommet nye skud på stammen eller kan nogen
> anbefale spil i denne lidt specielle genre?

Var "Phantasmagoria" ikke i den genre også?
/J

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-03 17:15

On Thu, 18 Dec 2003 22:20:38 +0100, "Thomas M. Andersen"
<nospam@iam.sorry> wrote:

>Hej!
>
>Jeg leder efter et spil i genren som det ældre spil: "The 7th Guest".

Myst serien ?

http://www.mystworlds.com/

Med venlig hilsen
Jimmy hansen